dinsdag 12 april 2022

Geniet, straal en lach...

 Hallo lieve mensen, wat een heerlijk weertje is het nu weer. Vanochtend al een grote wandeling met Ziva gemaakt, op ons gemakje, en al op een bakje bij mijn ouders geweest.
Zoals ik zondag al zei zou ik vandaag de felicitatiekaart die ik voor Nicole maakte posten. Zij was zondag jarig..


Als basis een vierkante witte kaart met daarop dessinpapier van CraftSensations. Het plaatje van Syta eerst op roze gemat en vervolgens op een stans van Joy/Noor geplakt. Bij deze stijlvolle dame vond ik wel een mooie lipstick passen. Eerst uit roze gestanst, toen uit zwart en op elkaar geplakt. Het stiftgedeelte van het zwart afgeknipt en witte accenten met gelpen gemaakt. Op het roze gedeelte van de lippenstift glitterlijm gebruikt.
De bloemen uit de kleurtjes van de kaart gestanst en om en om op elkaar geplakt. in het midden een glinstersteentje. De gestempelde tekst is van Marianne Design.


Ook de binnenkant een stukje dessinpapier mee gegeven (Nicole decoreert altijd de binnenzijde).

Gisteren iets te enthousiast van alles gedaan en vandaag betaal ik tol dus ga ik zo maar lekker freubelen, geen straf hoor hihi. Het blijft moeilijk om te doseren wat wel/niet gaat en soms moet er gewoon meer gebeuren dan eigenlijk gaat.
Donderdag ben ik er weer met de wekelijkse kerstkaart.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*lippenstift-Marianne Design-LR0704,     *bloemen-Joy/Noor-6002/0972,    *cirkelstans-Joy/Noor-6002/1599,    *tekststempel-Marianne Design-CS1087

37 opmerkingen:

  1. Het is een prachtig kaartje wat een mooie combinatie dat roze en zwart.en, moeilijk hè dat doseren, ik heb er ook last van. Gisteren te lang gewandeld maar het ging zo lekker. En vandaag de tol betalen. Nou ja, dan maar wat rustiger aan doen. Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel mooie kaart, sowieso hou ik erg van deze kleuren samen, het plaatje is top en jouw aankleding helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Miranda!
    Mooi plaatje en de design papiertjes passen er heel mooi bij.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal geweldig mooi gemaakt Miranda.
    Een leuke layout in mooie kleurencombi.
    Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke verjaardagskaart Miranda.
    Leuk plaatje.
    Alles past zo mooi bij elkaar.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt. Geniet van het freubelen. Wij zijn onderweg met de fiets. Zitten even op een bankje. Net het broodje op. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een prachtige creatie. Alles past perfect bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moooooooi.
    Ik vind dat altijd zo mooi, zo chique, roze met zwart.
    Dit is dp uit het Kerstboom van Action hè? Leuk is dat voor verjaardag kaartjes.
    Oh bah, vervelend dat je je niet goed voelt. Inderdaad, maar een beetje rustig aandoen dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart ziet er super uit! Wat past het plaatje mooi bij dit papier. Leuk om de binnenkant ook te versieren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart en wat een mooie keuze van papier enz. Hadden we maar een waarschuwingsknop die al een tijdje van te voren af zou gaan, zo van pas op je hebt genoeg gedaan, heel herkenbaar Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie kaart zo in het roze met zwart!
    Toch ook fijn een dagje freubelen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supergeslaagde kaart is dit, Miranda. Prachtig plaatje met mooi passend DP. Die lipstick past er ook al zo goed bij. Ik ben vanmorgen ook al om 9 uur met een vriendin in de polder wezen wandelen. Wat een heerlijk weer was en alles komt zo mooi in bloei.
    Doseren is niet onze sterkste kant, denk ik (op alle gebieden).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat heb je deze kaart super mooi gemaakt Miranda. Doseren kan helaas zo moeilijk zijn. Je wilt gauw meer dan je lichaam wilt. Ila mijn hulphond hielp me daar altijd vroeger erg goed bij, die blokkeerde me, ging over me heen liggen als ik over mijn grenzen ging of ging voor me staan en bleef me aankijken als ik niet reageerde ging ze piepen. Zo bijzonder hoe ze dat aanvoelde.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie stijlvolle kaart.
    Sterkte met weer herstellen, lastig om die grenzen te bepalen en te bewaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke kaart heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje voor de jarige, leuk DP
    Luister naar je lichaam zegt de dokter altijd tegen mij, ja dokter maar mijn lichaam luistert niet naar mij . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart met het mooie papier én een heel leuk plaatje,
    Heerlijk weer vandaag en ook lekker gewandeld,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke kaart, het papier is ook zo leuk! En leuk de glitters op de lippenstift!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is wel een hele sjieke deftige kaart.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Miranda,
    het is een heel gave kaart! Ik las al dat Nicole hem zo mooi en piekfijn verzorgd vond. Nou dat kan ik beamen. Maar ja, dat zijn jouw kaarten eigenlijk altijd!
    Niet te hard van stapel lopen met het mooie weer. Ik snap dat het moeilijk is om te doseren...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie kaart Miranda, lijkt me precies heel toepasselijk voor de jarige. Weer knap gedaan en nee, freubelen is niet echt een straf...
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig en elegant kaartje is het geworden.
    Hele mooie details heb je gebruikt.
    Als ik dit papier zie weet ik weer waarom ik het nog steeds jammer vind dat ik het niet hebben kunnen vinden bij onze Action.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is je kaart leuk zeg! Alles past zo mooi bij elkaar, dat heb je goed gecombineerd.
    Dat teveel doen herken ik. Vanwege zwakke spieren in het bekken heb ik fysio. In de zaal oefenen ging prima, maar vandaag is het toch weer rustiger aandoen. Gelukkig lukt fietsen wel en dat heb ik vanavond een stuk gedaan. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige deze kaart!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wouw wat een prachtige kaart heb je met dit mooie designpapier gemaakt,
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart Miranda
    Gewoon lekker genieten van alles
    Fijne dag, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een mooi kaartje met de leuke kleurtjes en gave dame op je kaart

    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een super leuke kaart voor Nicole, die dame is echt leuk met die bril! Vervelend dat je moet doseren met je energie maar een dagje freubelen lijkt me niet zo erg!
    Doe maar rustig aan, groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hele toffe kaart heb je gemaakt voor Nicole, gaaf papier en enig plaatje Miranda! Pas goed op jezelf, trap op tijd op de rem!
    Lieve groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een heerlijk stoere dame heb je op deze kaart gezet. Echt super leuk. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een prachtige kaart met mooi papier en plaatje!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een superleuke kaart Miranda. Het plaatje is echt heel leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  34. WOW Miranda what a stunning creation the image, the colours and embellishments this is top notch I love it
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een trendy kaart Miranda ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen