donderdag 14 april 2022

Kerstverrassing in week 15...

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op de kaart voor Nicole. Ik heb ze met veel plezier gelezen, ook werd me duidelijk dat  meer mensen moeite hebben met op tijd op de rem te trappen maar we blijven proberen hihi.

Vandaag kerstkaartendonderdag bij 52 weeks to Christmas en naast de top 3 van de challenge "driving home for Christmas" is er voor nog iemand een verrassing :) Meer daarover lees je op het 52 WTC blog.

Op mijn kerstkaart voor deze week komt er een leuke verrassing uit de tas kijken hihi...


Kiekeboe!!!!
Ja ik ben gevallen voor de hond en tas die onder het nieuwe logo "Creative Craft Lab" bij Studio Light uitgekomen zijn. Natuurlijk ben ik gek op honden, zoals meer mensen in de familie, en met het tasje zag ik ook meerdere mogelijkheden. Het dessinpapier is van CraftSensations en de lampjes, tekstcirkel en muts zijn van Marianne Design.


Is het geen dotje? Het goudkarton geeft er een extra feestelijk tintje aan vind ik. Ik heb de kaart bewust verder rustig gehouden.

Heb je deze week ook een kerstkaart gemaakt die je wilt delen? Link hem dan op het blog van 52 WTC (KLIK). Dit kan tot vanavond 23.55 uur en dan komt er zeker iemand van het team een kijkje nemen.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*tasje-StudioLight/Creative Craftlab-CCL-FR-CD173,     *hond-Studio Light/Creative Craftlab-CCL-FRCD172,    *lampjes-Marleen by Marianne Design-CR1486,    *muts-ijsbeer Eline-Marianne Design-COL1370,    *tekstcirkel-Marleen-Marianne Design-CR1561,   *extra cirkel Nellie Snellen-MFD055,    *dessinpapier-CraftSensations






44 opmerkingen:

  1. Een super leuke en vrolijke kerstkaart en wat een schattig hondje met de tas en muts.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leukerd deze kaart. Hihi het zou je maar overkomen een hond in je tas.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is zo cute je kaart, het papier en die hond met het tasje enig Miranda, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooh wat een mooi kaartje met het schattige hondje en de tas wat kijkt ie grappig over de rand leuk het ruitjes dp erachter
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is superleuk Miranda en inderdaad...dat goud maakt het net af. Sjiek hoor.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een .iedereen schattig kerstkaartje Miranda.
    Zo leuk de hond met de tas.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappige kerstverassing Miranda met n leuk buldogje in de hoofdrol , gezellige donderdag....
    En alvast een mooi Paasweekeinde gewenst , Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig Wat een leuke kaart, Miranda
    Hondje Buddy heeft het goed naar zijn zin in de tas!
    Vorige week ben ik even bij Noorenzo geweest en ik kon het ook niet laten om Buddy mee te nemen...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Miranda, dat heb je heel grappig gedaan met het hondje wat uit de tas komt. 🙂 Ook mooie traditionele kleuren gebruikt, je kaart is precies goed zo.
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een hele mooie kaart met de hond in de tas. De kaart is erg mooi gemaakt met dit mooie papier en de versiering boven met de slingertjes is precies goed. Helemaal goed . Maar rustig aan. Ik verdeel het werk ook wil niet meer een hele dag met het huis bezig zijn... Blijft het ook leuk. En je krijgt geen last. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gewledig wat een grappige en lieve kaart, een schat die hond in de tas.
    Liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, dat is nog eens een verrassing! Heel gaaf kaartje,. Je zult ook wel lol gehad hebben met maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw! Dit is een super leuke kaart met Buddy en de tas. De fijne feestdagen cirkel past er heel mooi bij.
    Ik ben bezig met een verjaardagskaart en heb Buddy net in elkaar geplakt. Wat is ie leuk hè!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is zeker een dotje Miranda, en een heel gave kaart geworden! Chique tas met de botjes sluiting!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat grappig, die hond in de tas, Miranda. Leuke, vrolijke kaart. Ik herken heel erg dat je je grenzen moet bewaken, maar inderdaad soms moet er meer dan er eigenlijk kan. En ik vind het sowieso al moeilijk...meestal ontdek ik de grens pas als ik er al over ben.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat super grappig dit hondje dat uit het tasje komt! Hij kijkt ook zo boevig en wat leuk dat kerstmutsje!
    Echt een heel erg leuk kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super toffe kerstkaart. Heel grappig met de hond en het tasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk kaartje! En deze hond zag ik ook en heb nog in dubio gestaan, maar toch niet gedaan. Ik heb al zoveel stansen dat ik eigenlijk niet meer wet waar ik ze laten moet! Die tas ook mooi gedaan met het papier, super leuk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Voor vandaag heb je weer een leuk kaartje om te laten zien.
    Schattig dat hondje.
    Heel mooi gemaakt Miranda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuke kaart Miranda!
    Ik las bij Elly dat jij ook weleens bij Creabrie komt....ik ook....dus wie weet zien we elkaar daar een keer...zou leuk zijn!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha, wat een leuke kaart! Die grapjas zal maar zomaar uit je handtasje tevoorschijn komen!
    Je hebt de kaart mooi aangekleed.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele leuke kaart Miranda. Je hond steelt de show en de handtas zal hij niet gauw loslaten. En de gouden cirkel geeft je kaart een feestelijk tintje, groetjes en fijn paasweekend.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schattig kaartje met dat lief hondje en het tasje.
    Heel mooi in deze kleuren samenstelling.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig leuke kaart, Miranda. Ik ben niet zo'n hondentype, dus ik zou me een ongeluk schrikken als er zo eentje uit mijn tas zou komen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb niets met honden, maar dit is wel een schatje zeg. Die tas is ook zo leuk. Mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke kaart!
    ik heb niks met honden maar zo'n papieren exemplaar kan ik wel waarderen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Superleuke kaart heb je met de hond gemaakt!
    Leuk zoals hij uit de handtas tevoorschijn komt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schattig hondje dat daar uit het tasje piept, hele mooie kerstkaart, ook leuk papier gebruikt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wat een superleuke kaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geweldige kaart hoe het bulletje uit de tas komt spieken. Gave kaart voor Nicole, mooie kleurencombinatie. Heel herkenbaar hoe dat doseren lastig kan zijn. Fijne paasdagen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Miranda

    Deze is echt een super dotje idd hihi
    Fijne Pasen alvast
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Als je er meteen mogelijkheden mee ziet MOET je het wel kopen😉.
    Wat leuk verzonnen zeg, ik word helemaal vroli van deze kaart.
    Dat kleine kerstmutsje ook, zo leuk🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat grappig dit hondje leuke kaart
    fijne paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een toffe kaart heb je gemaakt, de hond is er helemaal klaar voor ! geslaagd hoor
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. een mooie vrolijke kerstkaart Miranda
    Fijne paasdagen / Happy Easter

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een ondeugend hondje,heel leuk zoals hij uit de tas komt, gaaf kaartje,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Het is zeker een dotje, want een geinig koppie en zo leuk uit die tas! Gave kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een ontzettend leuke kerstkaart. Die hond die zomaar uit de tas komt kruipen. Het zal nog een heel gepuzzel zijn om die in elkaar te zetten. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een lieve kerstkaart met die stoere hond.
    Fijne zonnige paasdagen verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heel mooie kerstkaart met het hondje die komt piepen vanuit de tas, leuk gedaan!Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Het is zeker een kerstverrrassing, ik zou hier heel blij mee zijn als ik een hondje zou krijgen. Je hebt een mooie kaart gemaakt en het goud maakt het net iets sjieker. Heerlijk toch lekker freubelen en de volgende keer iets minder proberen te doen. Fijne dag en geniet van het mooie weer. Groetjes, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Haha, wat heb je een leuke kerstkaart gemaakt met deze hond! En dat gouden bedeltje aan de tas, die maakt het helemaal af. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Geweldig leuke kaart met dit hondje ! ZO knap bedacht met die tas erbij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen