zondag 10 april 2022

Gastdesigner bij 2 sisters on the blog...

 Hallo lieve allemaal, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige post. Ik heb ze met veel plezier gelezen. Vandaag post ik een kaart die ik als gastdesigner voor het blog:"2 sisters on the blog" gemaakt heb. De challenge is "pastelkleuren" en ik heb dit gemaakt....


Deze kaart blijft uit zichzelf staan en is gemaakt aan de hand van een filmpje van Castella Creatief op youtube (KLIK). Het dessinpapier en het plaatje komt uit een papierblok van Card Déco. Het is papierblok met allemaal pastelkleurige afbeeldingen.
Als je de twee zijflappen naar elkaar toe brengt kun je de kaart plat in een envelop versturen.


Op deze manier dus. Aan de achterzijde kun je iets schrijven. Ik heb er nog geen tekst op geplaatst omdat ik nog niet weet voor welke feestelijke gelegenheid ik hem ga gebruiken.

Vandaag is Nicole jarig en de kaart die ik naar haar verstuurde komt dinsdag op mijn blog :)
Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

34 opmerkingen:

  1. Een super leuke kaart heb je met dit model gemaakt. Mooi met dit designpapier.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk kaartje is het bedankt voor de link

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je Gastdesigner mocht zijn.
    Heel mooi is de kaart die je voor hun thema gemaakt hebt en ook het modelletje is weer een hele leuke.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart en pastelkleurtjes zijn ook heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, modelletje staat op mijn to do lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi gastdesignerkaartje leuk model met al de laagjes en de zachte kleurtjes en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Miranda
    Zowel het model als het prachtige do!
    Bedankt voor de link
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk kaartmodelletje Miranda. Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooh....wat een leuk en lekker kaartje is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk model hè?! Ik maakte het ook al eens, vind het effect zo leuk.
    Dit papier blok is perfect voor deze challenge het heeft hele mooie kleurtjes.
    Gewoon een super leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuke, feestelijke kaart met de cupcake en de macrons. De zachte kleurtjes doen het goed op het leuke model, dankjewel voor de link.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je hebt een mooie kaart voor ons blog gemaakt. Heel leuk dat je gastdesigner wilde zijn.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is weer een super mooi model kaart en zo gezellig met al die macarons erop! Komt vast goed deze bjoetie voor een feestelijke gelegenheid!
    Fijne zondag verder Miranda
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk en apart modelletje heb je gemaakt in de pasteltinten. Leuk dat je GD mocht zijn. Fijne zondag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ben je druk en wat een gaaf model is dit wéér, super gastdesignerkaart Miranda!
    Fijne zondag XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow wat een leuk model en kaart wat een prachtige kleur, fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart.
    Mooi modelletje.
    Fijn dat je gastdesigner mag zijn.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele bijzondere kaart Miranda, apart model en leuk om te zien. Je hebt ook mooi DP en bijpassend plaatje gebruikt. Ziet er in zijn geheel heel fijn uit.
    Nog een mooie zondag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi model heb je voor deze prachtige kaart gebruikt, Miranda. Superlekkere afbeelding en DP.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi model is dit, ik zag het filmpje van Castella ook, leuk papier en een mooi, zoet plaatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey Miranda, allereerst bedankt voor de prachtige kaart die ik van je kreeg. Ik heb hem vandaag pas open gemaakt en vind hem super!! In alle details tot in de puntjes verzorgt, echt heel mooi gemaakt. De kaart hierboven is ook al zo een beauty, heel mooi modelletje heb je gemaakt. Groetjes en geniet nog even van deze zonnige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooi kaart heb je voor ons blog gemaakt Miranda! Leuk dat je GD wilde zijn.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart in deze pastel tinten Miranda....super leuk model!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart Miranda. De kleuren zo mooi.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi modelletje heb je gebruikt voor dit GD kaartje.
    Leuk design papier heb je gebruikt, ziet er lekker uit met die cup cake.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb je een prachtige kaart als gastdesigner gemaakt. Heel bewerkelijk zo te zien. Maar het resultaat is het waard. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig voorbeeld is het! Leuk dat je gastdesigner mocht zijn.
    Het is een heel leuk model, lijkt me best een ingewikkelde, maar dat moet ik ondervinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn en je kaart is heel mooi, geweldig papier ook!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk model is het hé, ik heb het ook een keertje gebruikt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een bijzonder model, heel mooi!! Mooie lenteachtig tintjes en gaaf dat mooie plaatje als center point!

    BeantwoordenVerwijderen