donderdag 10 februari 2022

Kerstkaart week 6 en 2 leuke nieuwtjes voor mij :)

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige post. Ik heb ze weer met veel plezier gelezen. Welkom ook aan mijn nieuwe volgers, gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Jullie blogs heb ik al gevonden en ik volg jullie ook dus hopelijk kunnen we elkaar inspireren :)

Het is weer donderdag en dus tijd voor een kerstkaart bij 52 weeks to Christmas. Vandaag zijn mijn dt-maatje Ingrid en ik aan de beurt voor een inspiratiekaart. Ik heb een zogenaamde "pilarenkaart" gemaakt....


Op ons knutselclubje had iemand het patroon gevonden bij Castella creatief op you-tube . Van haar kreeg ik ook het de plaatjes van Bella Lulu met de leuke diertjes en gnomes. Alles uitgeknipt en op de verschillende lagen verwerkt.


Vanaf de bovenkant ziet het er zo uit en als je alles naar één kant vouwt kan de kaart plat verstuurd worden. Leuk model om eens te maken. Het dessinpapier is al uit een oud blokje van Joy/Noor. Ik ben namelijk mijn kamertje weer eens..LOL..aan het opruimen en kom weer zoveel (vergeten) leuks tegen.
Op het blog van 52 weeks to Christmas staan vandaag ook de 3 winnaressen van de "kaarsjes-challenge". Gefeliciteerd dames!
Heb je deze week een kerstkaart gemaakt die je met ons wilt delen , link hem dan HIER(KLIK) dan komen we gezellig een kijkje nemen.

Dan de leuke nieuwtjes, met mijn kaarsjeskaart van vorige week (KLIK) die meedeed bij het Liftchallengeblog ben ik in de top 5 beland *jippie*...

En als tweede vond ik dit leuke mailtje in mijn mailbox:

Dag Miranda,

Ik zag zopas je prachtige kaartje met die 3 trams.

In onze gemeente organiseren we iets voor de 60-jarigen en graag had ik je kunstwerk als klein logootje gebruikt bovenaan onze uitnodigingen. Uiteraard doen we dit allemaal belangeloos en gratis, we worden maar één keer 60!

 

Zou het geven als ik je kaartje gebruiken als logo? (ik gebruik maar een deel, dat er letters op staan geeft niet hoor).

Alvast bedankt voor een antwoord en nog een prettige avond.
William



Dat ging over deze kaart die ik voor Carla had gemaakt die op tram 60 stapte. Ik heb natuurlijk "ja" gezegd, een hele eer toch?


Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.

Lieve groetjes Miranda

48 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk model en mooi kerstkaart, wat leuk om zo`n mailtje in je mailbox te krijgen, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke pilarenkaart en wat een leuke bella lulu plaatjes. En wat leuk dat er een kaart van jou gebruikt wordt voor een logootje voor 60 jarigen. daar kan je trots op zijn.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke pilarenkaart met de Bella Lulu plaatjes. Gefeliciteerd met je topper en wat leuk dat je tram kaart als logo wordt gebruikt. Dat is zeker een hele eer!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de met de leuke plaatjes en leuke details, leuk gevouwen
    meid wat een eer om je kaart terug te kunnen zien al logo
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je gemaakt met het mooie patroon. De plaatjes passen er super bij.
    Wat leuk dat je kaart met de trams opgevallen is en dat ze het gaan gebruiken, dat is zeker een hele eer.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een geweldige kaart gemaakt. Ik heb het model nog nooit gezien, en je hebt er een beauty vangemaakt.
    En wat leuk, dat je 'tramkaart' als logo gebruikt gaat worden. Wat is onze hobby toch inspirerend!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart in dit aparte modelletje, leuk hoe de gnooms van bovenaf naar de hertjes kijken.
    Gefeliciteerd met je topper, en wat een leuke eer dat jou kaart als logo wordt gebruikt op de uitnodigingen! Mag je zeker trots op zijn!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk allemaal !!!
    Die kaart is ook top !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart Miranda. Het papier, de plaatjes, alles mooi op elkaar afgestemd. Proficiat met je toppertje en het verzoekje, helemaal leuk voor je! Mooie dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, leuk model.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja bij het opruimen kom je altijd vergeten leuks tegen...wat een goede benaming Miranda! Je kerstkaart is heel apart zo met al die gevouwen laagjes! Jij ook gefeliciteerd met je winnende kaarsjes kaart, blift zoooooo leuk!!!En je tramkaart als logo dat is wel heel speciaal...krijg je de logo nog toegestuurd? zo ja...laat je het dan op je blog zien?! Fijne dag verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OO wat een leuk model, je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt. Wat een eer om je kaart als logo te zien top.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke nieuwtjes allemaal weer , en wat een prachtige kaart heel leuk dat model. ik houd wel van kaarten met iets extra's

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Pracht van een kaart. Gefeliciteerd dat je kaart gekozen is om als logo te dienen. Daar mag je heel fier op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi model kaartje heb je gebruikt om dit leuk kaartje te maken.
    Gefeliciteerd met je winnend kaartje en wat een leuke reactie op je "tramkaartje".
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje weer Miranda! Heel mooi gedaan! En die plaatjes erbij zijn ook wel schattig! Je nieuwtjes zijn zeker leuk! Een hele eer toch! Proficiat met je toppertjes! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaf deze kaart en ook zo'n mooi model, er is veel op te bekijken en ook je kleurkeus vind ik top.
    En dat je tramkaart gebruikt werd als logo is natuurlijk een eer, superleuk!! Ik heb de andere kaartjes die je maakte tijdens mijn vakantie ook gezien en bewonderd uiteraard.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel leuke kerstkaart, leuk model en mooi aangekleed met de hertjes en gnoompjes.
    Gefeliciteerd met je topper, superleuk dat de trammetjes als logo gebruikt gaan worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuke kaart, mooi modelletje!
    En leuke nieuwtjes, proficiat met je top-plaatsje en gaaf dat je tram-kaartje wordt gebruikt als logo.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een mooie pilarenkaart nooit van gehoord en het lijkt zo ingewikkeld!!
    Wat leuk dat ze je tramkaart als logo op de uitnodiging willen gebruiken, zeker een hele eer..

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart met al die kolommen.
    Proficiat met je topper.
    En wat een eer voor jou en je tramkaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat leuk dat het kaartje dat ik vorig jaar voor mijn verjaardag van jou gekregen heb terug in de belangstelling komt. En inderdaad het is een hele eer dat ze een stukje voor hun logo willen gebruiken. Wat ik toen vertelde over dat ik op tram 6 ging stappen kende ze dat niet in Nederland, maar ondertussen dus wel.

    Ook de kaart die je vandaag laat zien is weer erg leuk gemaakt. Dit model ken ik niet. Heel apart en leuk.
    Het lijkt mij wel een hele karwei om dit in elkaar te krijgen.
    Mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik kijk ook vaak naar de Youtube filmpjes van Castella, ze heeft meestal hele leuke modellen. Jij maakte een hele mooie kerstkaart met de gnomes en het leuke papier.
    Dat is echt wel een eer dat je kaart als logo gebruikt gaat worden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige pilarenkaart heb je gemaakt, heel erg mooi. Toevallig heb ik de afgelopen dagen ook opgeruimd in mijn hobbykamer en inderdaad veel tegengekomen wat nog heel leuk te gebruiken is.
    En zeker een hele eer dat ze je kaartje willen gebruiken voor een logo. Heel erg leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi Miranda, het papier kwam ik hier ook laatst tegen, we hebben zo veel. En wat een leuk email bericht dat je kaart gebruikt als logo gaat worden, een hele eer.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kerstkaart Miranda! En wat een leuk nieuws!
    Je hebt het ook supermooi gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi model kerstkaart Miranda!
    Heel mooi gemaakt met die leuke gnoompjes!
    Wat een leuke mail kreeg je dat is een grote eer!
    Van harte met je topkaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke kerstkaart met die pilaren, ik ga ook eens bij castella op zoek, zij heeft vaak leuke modellen.
    En heerlijk he, shoppen in je eigen hobbykamer, er is zoveel leuks te vinden :-D Heel herkenbaar "vergeten" papier.
    Je leuke nieuwtjes zijn ook echt geweldig, die met de vraag om als logo te gebruiken is echt leuk en eervol!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie kaart heb je op je clubje gemaakt. Leuk model en mooi opgemaakt. Wat een leuke eer dat je kaart als logo wordt gebruikt. Fijn .je mag trots zijn. Gefeliciteerd met je topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kaart, leuk model waar je alle Bella Lulu plaatjes mooi op kwijt kan. Gefeliciteerd met je topkaartje en wat een eer dat ze je tramkaartje willen gebruiken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke kaart en superleuk modelletje
    En wat een leuk nieuws heb je
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie kaart, eentje met veel werk, maar het is de moeite waard. En leuk als je zo een vraag krijgt. Dat geeft je voldoening voor je hobby. Proficiat.
    Groetjes,laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  33. toffe kaart, leuk modelletje he, volgende week staat er bij mij ook zo eentje ingepland...
    wat een eer dat je kaart verwerkt wordt op die uitnodiging. Is ook wel een hele leuke!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie pilarenkaart met leuke diertjes. En wat leuk dat een kaart van jou als logo gebruikt gaat worden. Top.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke pilarenkaart met de Gnomes en de rendieren van Bella Lulu Miranda. Het dp staat er zo mooi bij. Dit model heb ik ook helemaal uitgewerkt, alleen ik had een foto tot mijn beschikking. Het is een super leuk model.
    Wat een eer dat je kaart gebruikt wordt als logo.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtige kaart is dit zeg, mooi en apart model. En wat leuk dat jouw tram kaart als logo gaat dienen, ene hele eer hoor. Geniet ervan. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met die pilaren, lijkt me erg ingewikkeld. Wat een eer dat je kaartje wordt gebruikt als een logo op uitnodigingen. Sjiek hoor. Lieve groet Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een leuke kaart, mooi patroon ook, superlieve plaatjes erop.
    En geweldig dat ze het vragen of ze het willen gebruiken, dat is zeer zeker een eer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Jhee wat een topkaart weer. Het lijkt wel een heel bouwwerk, ongelofelijk dat het gewoon plat in een envelopje gaat. Superleuk! En wat een leuke berichtjes.. dat van die liftchallenge wist ik natuurlijk al maar ook nog de tramkaart als logootje.. wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een gaaf nieuwtje! Een logo van jouw kaart! Supertof.
    En je topplek is ook geweldig natuurlijk!
    Je pilaren kaart vind ik ook weer heel leuk. Ik zag hem al bij Antje op haar blog. Echt heel leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. heel leuk kaartje heb je gemaakt ! top modelletje, lijkt me wel wat werk... eindproduct zeker geslaagd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een ingewikkelde kaart, lijkt mij, maar misschien valt dat mee.
    Het ziet er heel erg leuk uit!
    Gefeliciteerd met je leuke nieuws.
    Wat een eer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Supermooie kerstkaart en zo leuk die kleine figuurtjes. De rendiertjes zijn zo grappig en de gnoompjes zo lief ! En wat een eer dat je kaartje als logo zal worden gebruikt ! Proficiat ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Proficiat met je ere plaatsjes, altijd weer een fijne motivatie zulke opstekers ondanks dat we al zo lang mee draaien met onze blog toch?
    Wat een fantastisch mooie kaart is dit!
    Zo leuk al die kleine figuurtjes er op, je blijft kijken!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gefeliciteerd voor de gelukkigen!
    Leuke actie Miranda!
    Fijn weekend verder!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Dat is weer een apart modelletje, nog niet eerder gezien. Er komen zoveel nieuwe spullen maar ik ga tegenwoordig ook weer naar mijn oude papiertjes, vind hier ook nog schatten. Ja hoor dat is een hele eer als iemand je kaartje wil gebruiken voor zoiets en terecht !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen