zaterdag 12 februari 2022

Embossing en "hout"...

 Hallo lieve allemaal, afgelopen week was de eigenaar van hobby-/webwinkel De Egel jarig. Nu heb ik de goede man nog nooit in levende lijve ontmoet maar ik ben wel lid van het designteam bij het challengeblog van De Egel. Dus ja dan stuur je natuurlijk een felicitatie-kaart...


Een kraftkaart beplakt met geëmbost papier, ik heb een embossingfolder met tandwielen gebruikt. Daarop met restjes dessin-papier (Joy/Noor) en kraft wat aan het schuiven gegaan.


En ook de binnenkant nog een feestelijk tintje gegeven :)
Deze kaart link ik bij Carlin's kaartenparadijs waar de challenge is: "hout/houtstructuur en embossing".

Vandaag schijnt hier heerlijk de zon, het heeft wel gevroren, dus wat klusjes om het huis gepland. Vanmiddag komen mijn ouders een bakje doen en daarna mag Tim nummers gaan roepen om de winnaars te bepalen van mijn weggevertjes vanwege mijn 10 jaar bloggen. De lijstjes zijn gemaakt dus opgeven kan niet helaas niet meer. Morgen op mijn "blogverjaardag"hihi maak ik de winnaars bekend.

Een fijne dag, dank je voor je bezoekje en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda



34 opmerkingen:

  1. Leuke kaart voor de meneer van De Egel. Blauw met kraft is altijd een mooie combi voor mannen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meneer van de Egel wordt lekker verwend door de DT dames! Je hebt een leuke en stoere kaart voor hem gemaakt. Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige stoere mannenkaart, en wat een mooie embossing folder! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi mannenkaartje Miranda
    Mooi gemaakt en ook de binnenkant zo leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie mannenkaart Miranda met dit papier, grappige tekst ook. En de binnenkant ook niet vergeten, ziet er goed uit! Gezellig weekend gewenst met je blogverjaardag! Ik kom net pas kijken...
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Leuke lay-out en mooi DP heb je gebruikt.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi mannenkaartje heb je hier gemaakt.
    Ik keek ook nog even naar je vorige kaartjes (ik loop wat achter) en moet zeggen dat er weer prachtige kunstwerkjes bij zijn. Super!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wauw, ik vind het een geweldige kaart. Mooie kleuren gecombineerd, stoer dp en kraft en een gave lay-out, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke mannenkaart voor mijnheer van de Egel.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Extra knap, een Mannenkaart voor een man die je niet persoonlijk kent.
    Maar ik vind dat je goed geslaagd bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit heb je superleuk gedaan voor een onbekende jarige man.
    Zal zeker gewaardeerd worden.
    Ja het zonnetje hier heel dag zalig he. Ik vanmorgen de ramen buiten gezeemd in de zon, want jeetje wat waren die vuil. Nu heerlijk in de bank met laptop op schoot en zonnetje in het gezicht.
    Beetje kleding alweer aan het uitzoeken geweest kan straks naar de kledingcontainer.
    En zo heb je toch iedere weer iets wat weg kan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die meneer van de Egel moet zich toch op zijn minst eens voorstellen aan jullie harde DT werkers! Ook weer een mooie kaart gekregen van jullie, sjappoo! Zonnig weekend verder, ook hier heerlijk en geniet van je weggever, ik ben benieuwd?!
    xx Gerie
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave, stoere mannenkaart, Miranda! Prachtig DP en dat embossingstencil blijft mooi voor mannen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie mannenkaart
    Het zonnetje schijnt lekker
    Vandaag lekker rustig aan gedaan
    Deze week druk gehad.
    Fijne middag met je ouders.

    Ik ben wel eens in de winkel van de egel geweest jaren geleden hadden ze veel materialen in de winkel
    Sinds ze web winkel hebben niet veel in de winkel
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gave kaart heb je voor Dirk gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke stoere kaart heb je er zo van gemaakt, Miranda.
    Ja, echt een prachtige dag vandaag. Net al een flinke wandeling gemaakt, zo lekker in het zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geen toeters en bellen op je kaart, heel mooi in zijn eenvoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een stoere mannenkaart heb je voor meneer de Egel gemaakt, ook een leuke binnenkant. Hier was het ook zonnig, maar ontzettend koud,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuke kaart en mooi dat designpapier op kraft ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wonderful card you created Miranda.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Hoi

    Wat een super leuke kaart is het geworden .

    Fijn weekend
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie en stoere kaart, perfect voor een man.
    Zo leuk morgen je blogverjaardag, geniet ervan. Ook een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja, hihihi... de grote onbekende Dirk. Ik ben twee keer in Rotterdam geweest sinds ik in het DT zit, maar ben nog niet in de winkel geweest. Je hebt een heel mooie kaart voor hem gemaakt.
    Ja, hier was het ook heerlijk weer! Beetje zon, waren we wel weer aan toe, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtige mannenkracht Miranda!
    Mooi die tandwielen met de houtstructuurtjes er op.
    Die man van de egel zal wel genieten van alle mooie kaarten elk jaar van zijn design team. Zitten daar eigenlijk ook ooit mannen in want op YouTube zie je meer en meer mannen onze hobby doen.
    Ik blijf het toch lastig vinden mannen kaarten maken.
    Fijne zonnig zondag en groetjes
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een super leuke en stoere mannenkaart en ook de binnenkant vind ik super mooi met de kalender.
    Succes met je weggevertjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een mooie chique stijlvolle kaart Miranda. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een strak kaartje met de stoere elementen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk dat je een kaartje maakt voor de man des huizes van De Egel.
    Heel passend voor een mannenkaart met mooie embossing en prachtig DP.
    Nog veel plezier met de verloting van je prijsjes voor je Blogverjaardag.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ook al kennen jullie elkaar niet echt persoonlijk, hij zal deze mooie kaart zeker erg waarderen! Gaaf die kalender erin, echt een stoere mannekaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. oh mooi zeg, ik vind het altijd best moeilijk een mannenkaart. Het is jou perfect gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie strakke herenkaart, Goed bedacht. Je hebt je leuk uit laten dagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtig kaartje Miranda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen