zondag 13 februari 2022

Tien jaar bloggen...op naar de vijftien :)

 Hallo lieve mensen, vandaag is het exact tien jaar geleden dat mijn dochter Tanika voor mij dit blog op heeft gezet. Ik moest niets van computers hebben, verdiepte me er ook niet in omdat het me niet interesseerde. Maar mijn gezinnetje vond dat ik geen digibeet mocht worden en toen werd bedacht om mijn grootste hobby's, lezen en knutselen, uit te breiden d.m.v Bloggen.
Nu is het mijn derde grote hobby geworden hihi.

Natuurlijk ben ik blij met alle volgers/contacten en zou ik jullie allemaal in de watten willen leggen maar helaas kan dat niet. Twee mensen mogen een pakketje ontvangen dat ze zelf gekozen hebben. Ik heb jullie namen opgeschreven....
Pakket 1....

De liefhebbers....


Ik heb Tim gevraagd roep eens een nummer tussen 1 en 12 en het werd.....


Doe maar 6 zei hij, mooi de helft LOL en dat is Caroline (Caroline's Creaties)!

Voor pakket 2....


waren er 21 liefhebbers.


 Dus Tim moest een nummer roepen tussen 1 en 21 en hij zei...


doe maar de datum van vandaag dus 13 en dat werd Eri (Eri's Kaartenblog)!

Gefeliciteerd dames, heel leuk dat jullie gewonnen hebben.
Sturen jullie een mail met jullie gegevens naar : bolletjelucky@gmail.com dan stuur ik de prijsjes naar jullie op.

Iedereen een dikke dankjewel dat jullie Bloggen zo gezellig maken en ik hoop dat we nog heel lang in goede gezondheid van elkaars creaties mogen genieten.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

25 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je jubileum. Grappig het zette mij meteen aan het denken en rekenen, ik blog dit jaar alweer 13 jaar. Wat vliegt de tijd he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Caroline creaties en Eri! En Miranda blijft vooral bloggen ik geniet van je kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op naar de 15 Miranda en Caroline en Eri zullen blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief dat je er zo´n leuke actie van gemaakt hebt, Miranda.
    Gefeliciteerd Caroline en Eri, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow, wat een leuke verrassing Miranda! Een dikke Dank je wel! Een bedank Tim ook maar dat hij nr.13 gekozen heeft;-)
    Ik hoop dat je nog heel lang doorgaat met bloggen, ik ben nog niet zo lang bezig als jij, maar heb er denk ik net zoveel plezier in! Nog een fijne zondag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker doorgaan met je leuke blog en kaarten maken.... en op naar de 15 jaar. Ik blijf je gezellig volgen. Caroline en Eri gefeliciteerd met de leuke mallen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dikke proficiat met je blog verjaardag ! top !
    proficiat aan de winnaars, leuk, die weggeefjes
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Winnaars gefeliciteerd, jij ook gefeliciteerd met dit jubileum en op naar de 15,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Miranda! Je had heel leuke weggevers. Ik hoop dat je nog heel lang blijft bloggen, maar dat schreef ik vorige keer al. Tanika, dankjewel dat je je moeder op weg hebt geholpen in blogland.
    Caroline en Eri, veel plezier met jullie prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Miranda! Van harte gefeliciteerd, van digibeet naar ervaren Blogster! Wat leuk dat Carolien en Eri wat hebben gewonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je blog jubileum en gefeliciteerd voor de winnaars. Echt lief en mooi wat je schenkt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje alweer 10 jaar, gefeliciteerd, heb even naar beneden gescrold om je berichtje te lezen. Hoop dat je nog lang blijft bloggen en dank je wel voor je gezellige berichtjes op mijn blog.
    Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je 10 jaar bloggen!!
    Wat een mijlpaal.
    Ik deel je vreugde wat bloggen ons geeft, daardoor hebben we echt veel leuke contacten opgedaan.
    Ik zeg het vaker, lekker blijven bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dames gefeliciteerd en veel plezier met jullie prijsje. En Miranda ook gefeliciteerd en dat je nog lang mag bloggen, wij genieten mee. Ik ben nog maar pas m'n 5de jaar begonnen maar spendeer vele uurtjes met m'n ipad.
    Tot een volgende post, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je mijlpaal in blogland.
    We hopen dat we nog lang van je mooie creaties mogen genieten.
    De winnaars Gefeliciteerd en veel hobby plezier gewenst.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je leuke jubileum Miranda en je man heeft op een leuke manier de winnaars gekozen Hihi. Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met het 3-jarig bestaan van je blog.
    Ook de felicitaties voor de dames die een mooi prijsje van je mogen ontvangen, heel leuk initiatief van je.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd Caroline en Eri!
    En jij, Miranda, nogmaals proficiat met het 10-jarig bestaan van je blog. Ik hoop nog lang bij je op blogbezoek te mogen komen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben heel blij dat jouw gezinnetje je achter de computer heeft gezet. Ik geniet altijd enorm van je prachtige kaartjes en leuke updates! Ik zie steeds vaker dat mensen stoppen met bloggen om via facebook of instagram hun kaarten te delen. Jammer vind ik dat want bloggen is toch wel wat gezelliger en persoonlijker. Ik hoop dus dat je nog heel lang doorgaat met dit gezellige blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk om op deze manier winnaressen te kiezen en Gefeliciteerd dames met jullie gewonnen prijs.
    Dat is toch super fijn Miranda dat je gezin zo heeft aangezet om te gaan internetten en genieten wij er ook van.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk dat je dit uit eindelijk toch leuk bent gaan vinden. Ik ben ook blij dat ik toen ben gaan bloggen, je doet zulke leuke ideeën en contacten op.
    De dames gefeliciteerd met jullie prijs.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. gefeliciteerd aan de winnaars en dank je wel Miranda op naar de 15
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. gefeliciteerd met je blogjubileum, ik ben blij dat je toch bent begonnen met bloggen want anders zou ik al je mooie kaartjes missen en nu kan ik er van genieten. ik vind het zelf ook fijn om te bloggen, je doet er zulke leuke ideetjes op en laat berichtjes achter en zelf word ik daar heel blij van om te lezen wat men van je kaartjes vind
    ga lekker door op naar de 20
    de winnaars gefeliciteerd met jullie prijs
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. 'N Hele tijd al hè Miranda. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Ik hoop met je mee dat we nog heel lang van elkaars creaties kunnen genieten. Ik had je nog 'n mailtje gestuurd, maar dat kom je wel 'n keer tegen. De winnaars heb ik al op hun blog gefeliciteerd. Hele fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. O wat leuk dat ik het 1e setje heb gewonnen! Dank je wel Miranda, hier ben ik heeeeel erg blij mee! ik maak regelmatig kinderkaartjes en dan komt het heel goed uit. Ik stuur je zo een mailtje!
    En natuurlijk gefeliciteerd met 10 jaar bloggen! Ik hoop dat je nog heel lang door gaat, altijd leuk om van elkaar te genieten!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen