zondag 6 februari 2022

Een volle kaart voor Nelleke

 Hallo lieve mensen, en nu ben ik er weer. Dank jullie wel voor de reacties op mijn vintage inspiratie-kaart voor de  nieuwe challenge bij De Egel. Altijd leuk om te lezen wat jullie mening is.

Bij Mijn Hobbyhonk Challenges was ik in 2021 in de top 5 beland en mocht ik voor de huidige challenge gastdesigner zijn. De challenge is daar:"bijna niets of een volle kaart".  Nou ik houd wel van lekker vol dus werd het deze....


Op een witte kaart dessin-papier geplakt van CraftSensations. Twee witte paneeltjes dwars geplakt met daarop weer dessinpapier. In de hoekjes plakpareltjes. Een witte stans van Crealies en daarop een natuurplaatje in 3d opgewerkt. Ook naast het plaatje nog wat lieve vogeltjes op emmers laten landen.


In de tijd dat ik met deze kaart bezig was ging Nelleke met pensioen en omdat zij nu meer vrije tijd heeft om van de natuur te genieten was deze kaart voor haar bestemd.
Dus heb ik de binnenkant op deze manier gedecoreerd.

Gisteren was het heerlijk weer en zijn Tim en ik een rondje Dordrecht gaan doen. Daar zitten heel veel tweede hands winkeltjes en antiek en brocante winkels. Vooral het oude gedeelte langs het water is genieten vind ik. Vandaag is het kleddernat en stormachtig hier dus ik ga heerlijk freubelen. Tim gaat de hele middag naar zijn vader om hem verder te helpen settelen ( Ziggo installeren) in zijn nieuwe appartementje.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

32 opmerkingen:

  1. Super mooi en lekker vol !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje met dit mooi plaatje en je tekst is ook goed gekozen voor Nelleke die met pensioen is gegaan.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart met heel mooi plaatje en ik had 'm bij MHH al voorbij zien komen. Ik ga ook lekker aan de knutsel!
    Fijne zondag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kaartje heb je gemaakt voor Nelleke.
    Hier idem dito met het weer. Gisteren een flinke wandeling gemaakt maar nu is het nat en stormachtig, bah.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart voor Nelleke!
    Wat een natuurplaatje in het kadertje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Miranda,

    Prachtig van kleur, Nelleke zal hier vast en zeker blij mee zijn.

    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart voor Nelleke, ik zie gelijk weer wat leuke ideeën . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig en leuk kaartje voor Nelleke!
    Wij gaan ook wel eens naar Dordrecht, altijd leuk om daar even te winkelen! Mijn ouders woonden vroeger in die omgeving.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gemaakt dit felicitatiekaartje, Miranda
    Mooie details te zien
    Dordtecht is een prachtige stad op zich,wij zijn groot fan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is een mooie en leuke kaart geworden Miranda.
    Wat landelijk en dat past wel bij Nelleke.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En mooi kaartje voor Nelleke die nu lekker kan gaan genieten van haar vrije tijd. Hier was het gister in morgen ook heerlijk weer en heb ik nog een kleine wandeling gemaakt voor dat ik moest gaan werken. Vandaag is het hier ook natter dan nat!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kaart heb je voor Nelleke gemaakt.
    Dan heb je lekker kunnen neuzen gisteren, gezellig hoor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart.
    Ik vind het ook wel iets van Vintage hebben.
    Zo leuk, die 2 paneeltjes op het dp.
    Ik hou niet van 3D, gebruik zelf eigenlijk alleen het laatste plaatje, maar deze vind ik wel héél mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart met superveel prachtige details Miranda.
    Wij hebben een paar maanden geleden een proefrit gemaakt bij een autogarage nabij Dordrecht en aansluitend geluncht in Dordrecht en gewandeld en inderdaad wat een superleuke stad, we gaan nog een keer terug hoor! Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Mirande, ja het is een hele mooie volle kaart geworden en heeft bij mij ene plekje gevonden. Leuk om hem nu op het blog te zien. Nogmaals dank. Het was knutselweer vandaag, ik ben de hele middag met het blog bezig geweest om wat op te schonen. Maar vind dat wel lastig om alles te vinden en hoe je het precies moet doen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart heb je voor Nelleke gemaakt. Hele leuke materialen heb je op de kaart. Mooi dp in deze groene kleur. Fijn dat jullie lekker op de sneup zijn geweest . Dat deden wij jare terug ook vaak
    Maar ons huis is vol. Heb zelfs al veel spullen naar de zolder gedaan.wil het niet meer zo vol hebben. Jan houdt erg van oude spullen.. maar afstoffen mag ik doen.. hi hi. Maar het is wel gezellig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een plaatje! Een heel mooie lay-out en een goedecombinatie van papier en plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart met dit mooie plaatje en mooie layout.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een pracht kaart heb je voor Nelleke gemaakt enzo leuk de vogeltjes bij de emmers.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Zo'n leuk plaatje en zo mooi van kleur.
    Leuk dat jullie zo genoten hebben van Dordrecht, zo leuk de oude steden ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat super mooi gedaan voor Nelleke!! En wat fijn dat jullie weer lekker aan de hobby kunnen nu de brocantewinkels weer open zijn.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart heb je voor Nelleke gemaakt Miranda!
    Wat leuk dat je GD mocht zijn.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja het was perfect knutselweer zondag hè! Vinden we helemaal niet erg, een beetje storm en regen. Je kaart voor Nelleke is prachtig en heel leuk met de persoonlijke binnenkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart heb je voor Nelleke gemaakt met een heel leuk plaatje. Mooie, oude spulleteljes, daar hou ik ook van,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful card Miranda, love the layout and colours
    Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Miranda. Wat leuk dat je op mijn blog was, hartelijk welkom! Ik ga je ook volgen! Je maakt prachtige creaties! Zo ook vandaag weer. De binnenkant is ook mooi bewerkt!
    Voorspoed gewenst, GROET Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. prachtig kaartje , perfect voor iemand die van de natuur houd.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat lief je kaart voor Nelleke, wat zal ze genoten hebben van alles.
    Dordrecht daar ben ik nog nooit geweest, dank Voorde tip dat gaan we zeker eens bekijken.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen