zaterdag 5 februari 2022

Vintage bij De Egel

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerst-inspiratiekaart. Zoals gezegd zou ik snel weer iets posten en vandaag op 5 februari start natuurlijk de nieuwe challenge bij De Egel en die luidt: "Vintage en gebruik een rand-/borderstans"...


En deze kaart heb ik ter inspiratie gemaakt. Op een vierkante ecru-kleurige kaart heb ik het mooie dessin-papier van Maja Design "Sofiero" gebruikt. De randjes licht opgeruwd en met de hand stiksteekjes geborduurd.


De randstans/borderrand is van Marianne Design. Daaronder een rij pareltjes geplakt. Daarnaast heb ik kant gebruikt. Ook het plaatje heb ik met de hand van stiksteekjes voorzien met glanzend borduurgaren van Amy Design. De bloemetjes uit voorraad.


Deze leuke parfumverstuiver van Tattered Lace zat nog in de verpakking ,samen met andere toiletartikelen, en heb ik eens van de kinderen voor mijn verjaardag gehad. Achter het plaatje zit nog een doily ( Jeanine's Art) verstopt.



Ook aan de binnenzijde heb ik de parfumverstuiver gebruikt. Hopelijk heb ik jullie wat kunnen inspireren?
Op het challengeblog van De Egel vind je een aantal criteria die je bij "vintage" kaarten kunt gebruiken naast de mooie voorbeeldkaarten van mijn teamgenootjes.

De eigenaar van hobby-/webwinkel De Egel heeft een hele leuke prijs beschikbaar gesteld voor deze challenge...


Lekker zomers toch? Deze challenge loopt tot 19 februari 20:00 uur Nederlandse tijd. Veel plezier en succes gewenst.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag  en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

34 opmerkingen:

  1. Een beeldschone zoete droom deze vintage kaart Miranda, zo'n romantisch vrouwelijk geheel!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze vintagekaart, Miranda
    Zo leuk dat je stiksel met de hand hebt gedaan!
    Mooi sjiek kaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw zo chic gemaakt.
    Hele mooie materialen hiervoor gebruikt.
    Knap gedaan Miranda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige vintage kaart Miranda.
    Leuk plaatje en details.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oehhhhhh, lastig, vintage!!
    Maar wat maakte jij een prachtig voorbeeld!! Heel knap gemaakt.
    De kleuren zijn mooi en het plaatje is echt vintage.
    Ik ga mij laten uitdagen, maar ik beloof nog niks hoor, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, la, la wat is dit een beauty geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje in vintage stijl en het mooie nostalgische plaatje leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig ik hou wel van deze stijl , en Sofiero is een van mijn favriete lijnen van Maja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een supermooie vintage creatie, Miranda. Geweldig mooie details laat je ons zien.
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je geeft ons inderdaad veel inspiratie met je prachtig kaartje, heel mooi gemaakt en alles zo mooi bij elkaar gecombineerd.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige vintage kaart Miranda. Ik vind dat ook altijd moeilijk om te maken.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie, romantische vintage kaart heb je gemaakt, daar kun je echt het beste Maja design papier voor gebruiken, echt chique geworden met het kant erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een kaart naar mijn hart Miranda en hij is beeldig!!! Al die vrouwlijke spulletjes en zo lekker sfeervol! Prachtig gedaan en ja...hier moet ik wel aan mee doen hè, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie vintagekaart laat je zien Miranda!
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige vintage kaart mooie stansen heb je gebruikt voor deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt je helemaal uitgeleefd, de kaart is echt vintage, romantisch. De stijl is helemaal jouw ding, hè, dat is ook duidel8jk te zien. Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fantastisch !!! Ga me er niet aan wagen !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Her is een hele mooie vintage kaart geworden. Mooi gemaakt met al deze leuke materialen. De stiksteekjes zijn altijd erg leuk op dit soort kaarten. Mooi papier van Maja. Leuke afwerking met de parfumverstuiver een echt vintage detail. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja kaart is een plaatje Miranda, en wat een chique randstans heb je gebruikt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt een mooierd Miranda,je hebt alles zo mooi bij elkaar gezocht en verwerkt, schitterend. Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooie kaart Miranda, heeft alles, lintje, plaatje, papieren border en ook nog mooie romantische kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Miranda,
    wat een mooie kaart. Ik had hem natuurlijk al gezien, maar de binnenkant ben je niet vergeten. Elke keer als ik dat bij iemand zie denk ik: Wéér vergeten!
    Als ik bezig ben met een kaart ben ik zo gefocust op de voorkant dat ik er niet aan denk om de binnenkant ook te versieren. Zou dat aan te leren zijn? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. p.s. en weer last van de robotmelding... jij ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een mooie kaart en wat een mooi designpapier is dit.
    De parfumverstuiver vind ik heel leuk om ook op de binnenkant te plakken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een heel mooi romantisch vintage kaart Miranda. Een prachtig geheel. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart en heel chique!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke vintage kaart, helemaal top gedaan met de kantjes en zo een PRACHTIG geheel Miranda!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow een prachtig vintage kaartje geworden..heel mooi gedaan
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mijn ding is het totaal niet vintage, maar jij hebt de opdracht prachtig volbracht.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow wat een prachtige kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige vintage kaart heb je gemaakt, zo mooi met het kant, plaatje en dp en alle andere mooie dingen op je kaart. Très chique madame. hihi. Lieve groet Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Je hebt een prachtige kaart als voorbeeld gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen