zondag 27 februari 2022

CAS x 3

 Hallo lieve allemaal, met volle teugen genieten wij van ons vrije lange weekend en het prachtige weer is een extra cadeautje. We hebben al veel gesleuteld en geknutseld. Tim in de garage en ik op mijn kamertje. Samen lekker ontbijten, koffie drinken, lunchen etc. Gezellig hoor.

Ik zag bij CAS on sunday/friday de uitdaging : "maak een CAS-kaart met voorjaarsbloemen". Nu is voor mij een CAS-kaart al een uitdaging maar toch ervoor gaan zitten....


Dit was de eerste en die link ik bij CAS on Sunday/Friday. De stansjes van de tulp en het mandje kreeg ik van GerJanne , samen met een aantal stempels in een pakketje. De vellum cirkel heeft stiksteekjes en is van Marianne Design en "groetjes" is van Nellie Snellen. Het dessinpapier is restmateriaal.


De tweede werd een dwarsligger, hihi, in geeltinten....


En dit werd nummertje drie.


En allemaal bij elkaar. Toch handig om op voorraad te hebben als ik plots iemand een kaartje wil sturen.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

27 opmerkingen:

  1. Wat een leuke cas kaarten n heb je gemaakt. Fijn dat jullie zo genieten van het weekend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk setje kaartjes in voorjaarskleurtjes Miranda.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn hele mooie CAS kaarten geworden, en een leuk effect met dat vellum zo.
    Heerlijk he zo genieten, gelukkig kunnen we dat nog allemaal...kaarsjes branden hier echt voor vrede.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Drie hele vrolijke kaartje en wat een leuk mandje en schattig tulpje heb je van GerJanne gekregen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, ook CAS gaat je goed af hoor. Lekkere vrolijke kaarten!
    Heerlijk he dat mooie weer.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi deze vrolijke Caskaarten, Miranda
    Leuk is dat mandje met een tulp!
    Het was heerlijk weer vandaag, vanmorgen gesport met de mountainbike en vanmiddag op de elektrische fiets een rondje gaan fietsen saampjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, je hebt je helemaal CAS laten gaan, Miranda. En geen enkel probleem voor je, zo te zien. Het zijn 3 superleuke kaartjes geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gezellige kaartjes…lekker vrolijk ook!
    Lief stansje het tulpje!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat superleuk om hier te zien dat je ze gebruikt. En dan ook nog zulke leuke kaartjes. Mooi met dat vellum.
    En lekker dat jullie weekend nog niet voorbij is. Hier bijna...en we hebben ook genoten. Dat weer is echt een cadeautje. Geniet morgen ook he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke kaarten, het is niet te zien dat je het moeilijk vindt. Ik vind de gele het mooist (bijzonder, want ik houd erg van rood en al helemaal van rode tulpen), knap gedaan alledrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou dat is je goed gelukt !!!
    Ik vind ze top !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zijn nou nog eens gezellige voorjaars kaarten. En je hebt weer wat in voorraad. Mooi gedaan Miranda.
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heerlijk dat weertje he? Daar knapt ene mens van op toch. Heerlijk ook dat samen rommelen bij huis en dan heerlijk in je knutselkamer zitten. Komende week kan ik ook weer, heb er weer veel zin in.
    Je maakte 3 mooie CAS kaarten , lekker fris van kleur. Welke ik de mooiste vind zou ik zo niet weten. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke serie CAS kaarten zijn het geworden, en door de papiertjes heel verschillend van uitstraling. Gezellig zo'n vrij weekend waarbij alles mag en niets moet.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie Cas kaartje en 1 tulp in het mandje vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. CAS is voor mij ook een probleem haha maar het is je goed gelukt hoor! Stuk voor stuk leuke kaartjes.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie CAS kaartje met de vrolijke kleurtjes, wat een superleuk mandje heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo zie je maar, dat eenvoudig ook mooi kan zijn Miranda. En in deze frisse kleurtjes is het meteen al helemaal voorjaar! Fijne dag vandaag, geniet er nog van samen.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is je goed gelukt om zelfs 3 CAS kaartjes te maken in je vrije weekend, ik heb hier ook moeite mee. Wel een leuke uitdaging weer. Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie CAS kaartjes heb je gemaakt met het leuke mandje, staat mooi met het vellum rondje er achter, ik blijf het lastig vinden om deze te maken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Knap hoor.
    Ik vind CAS erg mooi, maar heb er zelf vaak moeite mee om te maken.
    Deze serie is erg leuk zeg, het idee is zo leuk en je hebt het heel mooi uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
    Het designpapier maakt het echt een sprekende kaart is deze felle kleuren.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze zijn heel leuk en zeker ook CAS. En meteen een serie! De kleuren geven ze een frisse uitstraling. Jouw eigen stijl is heel anders, dus dat dit uit je comfortzone is snap ik goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige serie CAS kaartjes en zo mooi met dat vellum ! Superleuke kleurtjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een superleuke serie maakte je Miranda, die gaan altijd van pas komen xx

    BeantwoordenVerwijderen