vrijdag 25 februari 2022

Wilma was jarig..

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart van gisteren. Gisteren was ook Wilma (freubelmina's kaarten) jarig en naar haar had ik deze kaart gestuurd ter felicitatie...


De plaatjes en het dessin-papier zijn van Maja Design en heeft hele vrolijke kleurtjes. De randjes van het dessinpapier en het plaatje wat opgeruwd. Bovenaan een border van Joy gebruikt en daaronder een parellintje geplakt. Dat vond ik wel passen bij die chique dame hihi. Ook het plaatje is op een frame van Joy geplakt.
Ze kan nog even door met smikkelen want naast de cupcake op haar tafeltje staan er nog twee te wachten, daarom link ik deze kaart bij 4-season swap challenge blog waar taart gevraagd wordt.
De kaart verder afgewerkt met een lintje achter het plaatje en een gestempelde tekst van CraftEmotions.

Hier in het zuiden gaat Carnaval van start maar Tim en ik blijven lekker thuis. Hij heeft spulletjes voor zijn motor besteld en gaat aan het sleutelen en ik ga waarschijnlijk aan de freubel/aan het bloggen/lezen etc. hihi. Maandag is hij ook vrij dus we hebben wel lang weekend , heerlijk.

Dank je voor je bezoekje, fijn weekend en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

34 opmerkingen:

  1. Leuke verjaardagskaart voor de jarige Wilma.
    Mooie kleuren en plaatje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie artdecostijl kaart Miranda
    Ha lekker genieten dit weekend, wijvieren het ook niet maar eris morgen wel een vossenjacht incarnavalssferen hier in het dorp daar ga ik naar kijken
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Miranda, hele mooie kleurtjes en uitwerking! Daar zal de jarige content mee zijn geweest... Ja en Maja hè, altijd mooi. Nog een fijne avond en heel fijn weekend gewenst, geniet ervan.
    GROET. Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Miranda…heel mooi gemaakt met mooi papier!
    Ik zou ook binnenblijven tijdens carnaval nu met alle besmettingen, je snapt niet dat het doorgaat! 🤷‍♀️ Lekker veilig fröbelen haha!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda. Maak nu nog even mijn blog rondje. Had gisteren en vandaag geen tijd voor bezoekjes aan de bloggen. Vandaag mijn moeder en vriendin op bezoek te knutselen. Gisteren nog wat voorbereidingen en onverwachts bezoek... je heb een schitterende kaart voor Wilma gemaakt.met deze mooie materialen. Superleuk gemaakt. Een mooi lang weekend wens ik jullie. Het gaat mooi weer worden... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, super mooie kaart! Echt heel mooi met dat Maja design papier, een van m'n favorieten! Dat klinkt als een heerlijk weekend samen, geniet ervan!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi plaatje. Prachtig kaartje Miranda.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een fijn afgewerkt kaartje voor Wilma met een mooi plaatje en prachtig DP.
    Supermooi gemaakt Miranda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je naar Wilma gestuurd. Mooi DP, leuk plaatje en lekker, al die cupcakes.
    Geniet van je lange weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart. Het is best een chique geheel geworden.
    Geniet van jullie lange weekend.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart voor Wilma !!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super mooi geworden.
    Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart, lekker roze
    Nee wij blijven ook thuis, er is deze keer ook geen optocht

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En in het echt is hij nog zover mooier Miranda, ik heb hem helemaal goed bekeken en vind het prachtig, nogmaals heel erg bedankt,ik ga er nog een hele tijd van genieten 🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaartje voor Wilma. Echt voor een dame ;-)
    Groot gelijk dat je thuisblijft. Alle tijd voor jezelf en Tim natuurlijk. Soort minivakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt een leuke en gezellige kaart voor Wilma gemaakt met het mooie papier en plaatje. Is ook gezellig om thuis ieder met zijn hobby bezig te zijn, dan doen wij ook! Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card for lovely wilma and love the gorgeous design, these colours are also lovely. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart in deze mooie kleuren en prachtig plaatje. Ook wij gaan niet naar de Carnaval blijven lekker thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart heb je gemaakt voor Wilma, ze kan zeker lekker aan de gang met alle taartjes ....
    Fijn, rustig weekend voor jullie.
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke verjaardagskaart heb je gemaakt en heel mooi met dit designpapier.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooi kaartje met het nostalgische plaatje en de leuke roze kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooie kaart met met mooi papier, leuke mallen heb je ook gebruikt. Wij gaan ook geen carnaval vieren, dat doen we al jaren niet meer en extra vrij hebben we helaas ook niet maar de zon schijnt en dat is al iets, alle regen en storm ben ik wel beu. Fijn weekend. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaart met het Maja papier, leuk plaatje en alles weer perfect gecombineerd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele mooie kaart Miranda! Daar zal ze blij mee zijn.
    Ja hier ook geen carnaval, voordeel dat er geen optochten zijn anders krijg je er weer wel zin in.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaart Miranda.

    Wilma is hier vast in haar nopjes mee.
    Carnaval is niet aan deze noorderling besteed,
    dus ik geef jullie groot gelijk.

    Geniet van de zon en het lange weekend samen.
    Groetnis fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. bij een verjaardag hoort natuurlijk taart, wat een feestelijke kaart maakte je voor Wilma, heel leuk! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super leuke kaart heb je voor Wilma gemaakt Miranda.
    Volgen mij heb ik dit papier ook nog....mooi hoor.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk plaatje.
    Ik hou hier wel van.
    De kleuren vind ik ook mooi, of roze, dat is wat in mijn opkomt.
    De rand bovenaan vind ik ook mooi.
    Fijn weekend, heerkijk toch, zo'n weekend voor de deur hebben staan. Geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige taart...ehm, ik bedoel kaart!
    Dankjewel voor je bijdrage aan onze Piece of cake-challenge op het 4 Season blog.
    Geniet van je/jullie lange weekend!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een heerlijk supervrouwelijk verjaardagskaartje! Heel erg leuk! Ik laat het carnavals geweld hier ook lekker aan mij voorbij gaan, ik zit liever in mijn knutselhok!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooi kaartje en inderdaad heel vrouwelijk, het is prachtig in vintagestijl!
    Mijn buurmeisje is voor het eerst gaan carnavallen met een groep vrienden, ben benieuwd hoe ze het vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig kaartje en wat leuk die cupcakes en die mooie thee drinkende dame! Ik ben nog nooit naar het carnaval geweest want dat vieren ze hier in het westen niet echt uitgebreid maar je hebt gelijk dat je rustig thuis blijft!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor onze Piece of Cake Challenge.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen