dinsdag 1 maart 2022

Een eigen huis...

 Hallo lieve mensen, bijna is het zo ver en krijgen Tanika en Rik de sleutel van hun (eerste) koopwoning. Zoals jullie weten hebben ze eerst ruim 5 jaar in Londen samen gewoond en wonen ze nu alweer bijna 1,5 jaar in een appartement in Utrecht. Dat waren allebei huurwoningen en na lang zoeken is het toch gelukt om op deze overspannen woningmarkt een huis met tuin te kopen in Utrecht.
Dat verdient natuurlijk een kaart....


Meteen toen ik de  challenge bij Dutch Card Lovers zag had ik deze kaart in mijn hoofd . De 3d embossingfolder heb ik laatst op de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch gekocht. Deze embossen dieper dan de "gewone" embossingfolders. Het hoefijzer is al een oudje van Marianne Design en het klavertje 4 en lieveheersbeestje zijn uit een oudere set van Joy.


Met "Glossy Accents" heb ik dauwdruppels gemaakt. Het minilabeltje met gestempelde tekst is een setje van Marianne Design, ook al wat ouder.


Aan de binnenzijde deze tekst gestempeld en een groter lieveheersbeestje uit de set geplakt. Hij is echt geworden zoals ik hem in mijn hoofd had.

Bloggen is een crime op het moment, na één reactie moet ik al bewijzen dat ik geen robot ben en als ik een opmerking wil plaatsen krijg ik zo'n heel groot reactie-formulier. Dat verklein ik dan maar maak ik een foutje en wil ik het corrigeren dan blaast hij weer het scherm op...GRRR. Nou ja, ik houd maar gewoon vol.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda


*embossingfolder-Altenew-Gems 3D,     *hoefijzer-CR1296-Marianne Design,    *labeltje met tekst-CS1028-Marianne Design,
*tekst-stempel binnenzijde-PL1505-Marianne Design,     *lieveheersbeestjes en klavertjes vier-Joy/Mery's-6004/0008

40 opmerkingen:

  1. Heel fijn dat ze nu een eigen woning hebben !!!
    Mooie kaart !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart voor Tanika en Rik! Fijn dat ze een huis hebben gevonden in Utrecht. Mijn dochter heeft ook rond Utrecht naar een huis gezocht en dat heeft een jaar geduurd. Ze zitten nu in Woerden, gelukkig zit je dan met de trein snel in Utrecht want daar werkt ze.
    Succes als je moet helpen met klussen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Felicitaties voor Tanika en Rik! fijn dat ze een eigenplekje hebben. De kaart is super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super originele kaart voor een gelukwens. Wat zullen ze blij zijn met hun woning!
    Lia xx
    (je zou de kaart ook kunnen laten zien bij http://cyhtp.blogspot.com - het nieuwe blog voor embossed kaarten!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een schitterende kaart!! wat fijn dat ze een koopwoning hebben weten te bemachtigen...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooie! (Schreef ik in een groot scherm, argh!) Dat embossingfolder is echt geweldig, wat een mooi effect. Ook een mooi effect geeft het wit op wit met de groene klavertjes en de rode lieveheersbeestjes. Top gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart heb je voor Tanika en Rik gemaakt!
    Fijn dat ze een huis gevonden hebben.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf hoor jouw kaart voor hun eigen stekkie! Mooi zijn die 3d folders, ik heb er twee van Aktenew.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vergeet ik nog te zeggen... dankjewel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om hun eigen woning te hebben.
    En dit verdient natuurlijk zo'n hele mooie kaart om hun veel geluk toe te wensen.
    Die embossingmal ziet er geweldig mooi uit. Nog nooit eerder gezien. Tof het hoefijzer met de vierklavertjes en het lieveheersbeestje.
    Heel mooi gemaakt Miranda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart voor Tanika en Rik (en nog mooier dat hij precies is geworden zoals je hem in gedachten had). Wat fijn dat het ze in deze tijd gelukt is om een huis te kopen, en dan ook nog wel in Utrecht.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart!
    en wat een goed nieuws, ben echt blij dat ze geslaagd zijn, want dit valt echt niet mee in deze tijd. Wij hebben hier zo enorm mee getroffen dat wij die man goed kenden, en hij het dan ons ook gunde en nog voor die gekte gekocht, een jaar gewacht en nu is dat moment al gewoon daar.
    Ze hebben heerlijk om iets naar uit te kijken nu. Misschien nog veel aan klussen?
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jippie wat fijn voor ze miranda, een mooie nieuwe stek in Utrecht, wat zullen ze blij zijn! Een kaart met lieve gelukswensen heb je gemaakt met het hoefijzer en ook super dat je heel tevreden bent voor de challenge bij DCL!
    Ik lees meer op blogs dat sommige slecht of geen reactie achter kunnen laten, heel vervelend voor je. Heb je al reactie achter gelaten bij google? bij instellingen kun je een vraag stellen ? bij hulp en feedback...succes Miranda
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk met het grote hoefijzer en leuk ook de tekststempel binnenin. Nu zit ik wel met dat liedje in mijn hoofd ;) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn voor hun, Een eigen woning.
    Leuke embossing mal.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kaartje. Zo fijn dat het ze gelukt is een huis te kopen.
    Echt niet makkelijk in deze tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben ik weer het ging dus weer mis. Je heb een hele leuke kaart met hoefijzer voor je dochter en vriend gemaakt. Fijn dat het hun gelukt is een huis te kopen. Zelfs met een tuin. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie kaart en wat een leuke embossingfolder is dit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje Miranda. Tegenwoordig is het een ramp om een eigen woning te pakken te krijgen. En dan nog betaalbaar ook. Veel geluk voor hun!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart! Heel mooi met de klavertjes en de lieveheersbeestjes. Wat een geluk dat ze een huis konden kopen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat gaaf Miranda, een huis met tuin in Utrecht... dat is toch een wonder! En zeker een felicitatie waard. Geweldig dat ze konden kopen.
    En jouw kaart is er een die spreekt voor zich. Super gedaan!
    En dat reageren. Ja... ik had er net 5 gedaan en weer die robot. Wat het toch is... ik snap niet dat ze steeds ons moeten hebben! Ik hou ook maar vol, hoewel ik natuurlijk iets makkelijker kan reageren vanaf mijn DT account.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, wat fijn voor je dochter en haar vriend dat ze een eigen huis hebben gevonden! Je hebt een superleuke kaart gemaakt voor hen met het hoefijzer en de klavertjes vier!
    Wat een gedoe met bloggen, altijd maar weer bewijzen dat jij jezelf bent, hopelijk ben je er snel vanaf! Even afkloppen, ik heb er gelukkig nog geen last van.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superfijn dat ze nu een eigen woning hebben,zal rust geven.
    Wat maakte je een supermooie kaart Miranda,mooi emboswerk.
    Balen van al die irritante blogproblemen, ik moet zeggen dat ik er -godzijdank- nog geen last van heb 🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi, héél mooi, dat vele wit met het klavertje 4 en de lieve liefheersbeestje.
    Wat een geluk, dat huis, wat een mooi nieuws en wat fijn voor ze.
    Oh jee, stomme Blogger!! Ik lees het meer...... bah!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooi kaartje met de mooie embossing achtergrond wat een leuk idee het grote hoefijzer en de klavertjes met lieveheersbeestje
    gelukkig heb ik daar zelden last van dat de robot op bezoek is
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele mooie kaart Miranda, met veel gelukwensen! En de EF heeft inderdaad goed werk geleverd! Geluk en succes voor de nieuwe huizenbezitters. 🙂
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super fijn dat ze eindelijk een echt huis van 'henzelf' hebben! Wij hebben paar weken terug ons huis ook verkocht, maar starters kwamen er gewoon niet tussen, heel extreem deze huizenmarkt... De kaart is prachtig geworden, die zal vast en zeker een mooi plekje krijgen in hun nieuwe huis

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het is een kaartje vol met gekund symbolen, prachtig en erg leuk.
    Blogger is aan het "rommelen" heel vervelend, ik dacht steeds dat het aan mij lag maar lees het nu meer. Dat is dan weer een geruststelling.
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Superleuke kaart heb je gemaakt met de nieuwe embossingfolder en het hoefijzer, de kleuraccenten passen er heel mooi bij. Wat fijn dat ze toch een huis hebben kunnen kopen, dat valt echt niet mee in deze tijd.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat fijn dat je eindelijk een huis hebben kunnen kopen, het is inderdaad niet normaal op de huizenmarkt.
    Een heel leuk kaartje heb je voor ze gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ha fijn jullie dochter nu een huis heeft gekocht, Miranda!
    Prachtig kaartje heb je gemaakt met dat klavertje vier en lieveheersbeestje
    Utecht is nog niet naast de deur, mijn jongstedochter woont in Vleuten ik rijd erniet graagnaar toe, zijkomt meestal hier
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke kaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat fijn dat Tanika en Rik nu een eigen woning in Utrecht hebben, helemaal in deze tijd is het moeilijk een betaalbare woning te kopen. Hele leuke kaart heb je voor ze gemaakt met de klavertjes vier en lieveheersbeestjes. Mooie geëmboste achtergrond!
    Ik kan op mijn IPad bij Blogger helemaal geen reacties meer plaatsen Zegt elke keer dat ik uitgelogd ben, terwijl dat niet zo is?

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het is een prachtige kaart voor je dochter en vriend. Heel fijn voor hun dat ze een huis hebben kunnen kopen en vooral met een tuin erbij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuk en vrolijk geluks/verhuiskaartje zeg. Gaaf dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. In deze tijd én zo'n geliefde plek een huis met tuin, dat is toch té gék Miranda!! Wat heerlijk dat het ze zó goed gaat, dat is ook voor jou en Tim genieten (én trots zijn!). Leuke kaart en dát het hoefijzer ze maar héél véél geluk mag brengen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ze mogen inderdaad van geluk spreken dat ze een woning hebben gevonden in deze tijd! Dat verdiend zeker een kaartje. Mooi hoe je klavertjes en het lieveheersbeestje van de kaart af springen. En ook de binnenkant met een kleine verassing.. gaaf! Dankjewel voor je bijdrage aan de Dutch Card Lovers Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een schattig kaartje Miranda. Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen