maandag 20 december 2021

Geïnspireerd door Nancy's kerstkaart.

 Hallo lieve mensen, steeds meer mooie kerstkaarten vallen hier op de mat en het is steeds weer een feestje om de enveloppen te openen. Bij iedereen waar ik een kaart van ontvangen heb laat ik een reactie achter (in de mail of onder een blogpost) want ik ben er echt heel blij mee. Het vrolijkt de dagen lekker op. 
 
Meteen toen ik deze kerstkaart van Nancy (mijn creatiefjes) ontving wist ik dat ik die wilde liften. Ik heb er een felicitatie-kaart voor de voorraad van gemaakt want die is ver op.


Het patroon is niet moeilijk, vooral meten en snijden. Ik heb er dessin-papier van Joy/Noor voor gebruikt. De basis gesneden van een wit A4 karton. Alle randjes beïnkt met distress-inkt Vintage Photo.


Hier zie je mooi dat de kaart uit drie lagen op is gebouwd. "Gefeliciteerd" is een stans van CreaLies en de filigraan vlindertjes zijn van Dutch Doobadoo.


Op het hart van de bloem (Joy/Noor) en op de vlindertjes wat glitterlijm gedaan voor net dat feestelijke sprankeltje. Een leuk model, zeker voor herhaling vatbaar :)

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessinpapier-Love Story-Joy/Noor-6011/0600,    *bloem-Joy/Noor-6002/0972

38 opmerkingen:

  1. Waw, prachtige creatie, moet ik ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so beautiful Miranda a wonderful creation, wishing you a Merry Christmas
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een prachtige kaart! Dit dsp blijft ook zo mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel stijlvol! Mooi model dit!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een vintage kaart vind ik het en het ziet er kunstig uit dit model, erg leuk als je geïnspireerd wordt door een kaart die je krijgt Miranda...prachtig kaartje is het geworden!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk met al die papiertjes ! Mooie layout met al die vierkantjes en mooi met die fijne bloemen erbij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart is het geworden, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een leuk model, je hebt prachtig papier gebruikt voor deze superleuke kaart,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een apart model.
    Wat leuk dat je meteen geïnspireerd werd, zo houden we elkaar lekker bezig en dat is, zeker in deze tijd, héél fijn.
    Mooi papier, even een welkome afleiding, zo'n verjaardag kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful Miranda en in mooie kleuren! Supergaaf modelletje ook…echt mooi afgewerkt!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtige kaart. Je hebt mooi papier gebruikt. Superleuk model. Leuk om elkaar zo te inspireren. Vandaag hadden we hier een prachtige zonnige dag... Daar wordt je ook beter van... want de trieste dagen. Zeker keuk o. Kerstkaarten te ontvangen. Gezellig vooral nu in deze tijd dat je veel thuis moet blijven. Lekker aan de knutsel
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart.
    Ik begrijp wel dat je het zo snel mogelijk wou liften.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is echt een hele mooie kaart.
    Leuk om na te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Miranda.
    Mooi papier heb je gebruikt.
    Leuk modelletje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart en mooi DP en laagjes!
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt een prachtige kaart met dit patroon gemaakt. De bloemen passen er super bij. Wat een verwennerij hé, al die mooie kerstkaarten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart en wat een super mooi model!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje Miranda, ik kan ook zo genieten van al die zelfgemaakte kaartjes.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je dat mooi gelift, Miranda!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. superleuke lift Miranda, mooie papiertjes, tof met de bingostempel en de bloemen erbij!
    fijn dat ik je mocht inspireren...
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. vergat ik je nog te bedanken voor je leuke kerstkaart! Heel mooi!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart Miranda en inderdaad een heel leuk model!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow! Wat een prachtige gelifte kaart. Wat ziet het er dan ineens heel anders uit hè? Dank je wel voor je reacties het hele jaar door. Ondanks dat ik niet zo vaak langs kom. Ik wens jou en je familie hele fijne kerstdagen! Ik ga er lekker van genieten en kom volgende week weer online. Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi, leuk model. Je hebt er mooi papier voor uitgekozen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtige kaart heb je gemaakt en ook de kaart van Nancy vind ik heel mooi! Heel mooi gelift Miranda.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een prachtige kaart en heel leuk model!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuk model! Wat heerlijk dat je zo geïnspireerd kunt worden door wat je krijgt van collega freubelaars.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een mooi kaartje met het mooie dp en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een ontzettend mooie kaart, schitterend papier heb je ervoor gebruikt.
    Ik wil je ook nog bedanken voor de hele mooie kaart die we mochten ontvangen, wat een plaatje.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart Miranda!
    Leuk model en prachtig dessinpapier!
    Heerlijk he zo genieten van het knutselen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaart en wat leuk dat je de inspiratie uit een ontvangen kerstkaart hebt gehaald!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dat is een superleuk model Miranda! Zo leuk om inspiratie te halen uit de karten die je krijgt. Het lukt mij helaas niet iedereen op dezelfde dag te bedanken. Maar blij ben ik er zeker mee. En jou had ik al bedankt (ook dat weet ik dan niet meer, dus jouw methode is wel heel slim!)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. mooi kaartje is dit geworden, geslaagd hoor ! zo veel details,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige kaart, wat een leuk modelletje! Hele fijne kerstdagen en een gezond, gelukkig en creatief nieuwjaar!
    groetjes, Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtige kart, erg leuk model.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Beautiful card Miranda.
    Wising you A Merry Christmas & Happy New Year 2022.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtige kerstkaart Miranda , mooie inspiratie !!
    Bedankt voor je leuke kerstkaart hoor , super
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen