donderdag 16 december 2021

Swingende kerstbomen...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op de kaart voor Zoëy. Wij hebben geen jonge kinderen in de familie dus vind het altijd nogal een dingetje, is het leuk, is het kinderachtig? Enfin ik vertrouw op jullie reacties hihi.

Vandaag is het weer kerstkaarten donderdag en mijn kaarten zijn gepost maar de foto's volgen nog. Deze diamantkaart heb ik gemaakt tijdens de laatste challenge van het kleurenpallet en kerstbomen op je kaart.


Toen niet laten zien. Het model heb ik al eerder gemaakt (KLIK HIER) en in die post vind je ook de link naar het filmpje.
Ik heb nu alleen geen mica gebruikt om een plaatje op te plakken maar ik heb de kerstbomen aan een touwtje vastgemaakt waardoor ze vrij hangen om te bewegen.
De boompjes zijn bewerkt met correctievloeistof en hebben kleine glittersteentjes opgeplakt gekregen.


Deze mooie tekststans zat bij een Engels magazine dat Tanika laatst uit Engeland mee heeft gebracht en is van Tonic Studios. Het dessinpapier is van Stampin' Up, dat heb ik al héél lang, zeker meer dan 10 jaar.

Hebben jullie ook nog een kerstkaart om met ons te delen, link hem dan bij 52 weeks to Christmas, er komt dan vast iemand van het team een kijkje nemen.
Als je vandaag bij Jantine uit ons team een bezoekje brengt mag je haar feliciteren met haar 50-ste verjaardag! Ook van mij vanuit hier nogmaals van harte Jantine en hopelijk heb je mijn gouden kaart ontvangen?

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda




40 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart en wat een leuk model!
    Kinderkaarten maken is inderdaad lastig, kleine kinderen lukt nog wel maar voor tieners vind ik het moeilijk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, een prachtige kaart Miranda, en wat een leuk modelletje, die moet ik ook eens gaan proberen! Leuk om de boompjes zo aan de touwtjes te laten bungelen, en een prachtige tekst heb je erbij gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart en wat een idee zeg met dat correctie vloeistof.
    Dank je wel dat je de link wilt delen.
    ook heel mooi papier heb je gebruikt
    groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige diamant kerstkaart Miranda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een fijne kerstkaart en mooie kleuren !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kerstkaartje, leuk zo met die kerstbomen aan een touwtje zodat ze kunnen bewegen!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooie kaart. Mooi model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi model kaart en wat een mooie kleuren. Super kaartje en die tekst ook een mooie! Top hoor! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie kaart, het papier is prachtig. Leuk dat je de bomen met een draadje hebt bevestigd. De tekst lijkt voor deze kaart gemaakt, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart Miranda.
    Het dp en de stans zijn prachtig.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart! Het model alleen al, maar ook jouw "aankleding" natuurlijk! De stans is inderdaad prachtig, fijn zo'n cadeautje bij een tijdschrift.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart, Miranda. De kleuren zijn ook zó mooi.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een supermooi kaartmodel.
    Tof om te zien wanneer die kerstbomen kunnen bewegen.
    Mooie kleurkeuze.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke kaart. Mooi zo met die zwevende boompjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk model is dit, goed idee om de bomen aan een touwtje te hangen. Jammer dat we niet naar Engeland kunnen, ik mis die tijdschriften wel,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je prachtige kerstkaart, vandaag ontvangen.
      Groetjes
      Ansx

      Verwijderen
  17. Prachtig kaartje Miranda! Ook bedankt voor de mooie kerstkaart die ik van je gekregen heb.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow wat een mooie kaart,leuk model.
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bedankt voor je mooie kerstkaart Miranda.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey komt me bekend voor Miranda , hij is Superleuk !!
    Mooie kleurtjes en geinig de boompjes aan touwtje
    Fijne avondgroetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart en leuk model! De kaart voor Zoëy is geweldig!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje met die kerstboompjes en mooie kleuren.
    Je vorig kaartje kan heel goed. Mijn kleindochter van 10 jaar zou het fantastisch vinden zoals dat meisje en haar paard er op staan.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een ontzettend leuk model heb je nu weer! Het is een heel mooi kaartje. Ik heb zelf ok idee voor een kaart, maar ben er nog niet aan toegekomen. Je zult het wel een keer zien. Dank je wel voor je kaartje dat vandaag in de bus viel..

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart met mooi papier. Leuk dat de kerstboom nu kan draaien.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart, mooi model en leuk met de kerstbomen. Superleuke kaart met het paard voor Marijke haar kleindochter.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt Miranda!
    Het is een mooi model.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een heel mooi kerstkaartje en een heel mooi model kaart!!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super leuke interactieve kaart!! Toffe kleuren ook.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie bijzondere kerstkaart, Miranda!
    Prachtig dessinpapier en mooi model!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Miranda, Bedankt voor je prachtige kerstkaart, super leuk al die enveloppen bij de mooie voordeur!
    Ik zal gelijk even je achternaam in mijn adressenboek zetten want die wist ik niet.
    Groetjes en een fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuk model, je hebt er ene prachtige kaart van gemaakt, mooie papiertjes.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een gave kaart, Miranda! En ja, je schitterende verjaardagskaart is ook mooi op tijd gearriveerd en hangt hier te glimmen.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuk model kaart en je hebt het DP ook zo mooi op de voorkant gekregen! De mooie tekst heeft een Dickens sfeertje!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige kaart en ook bedankt voor het woordje uitleg over de muziek bij je kaart(jammer genoeg ben ik geen held op de pc en gaat het mij niet direct lukken denk ik)
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtige kerstkaart met deze swingende kerstbomen en mooi in deze petrol blauwe kleur. Groetje, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hey Miranda, wat een leuk kaartje weer! Het is weer zo een mooi modelletje en die tekststans is prachtig. Het lettertype doet me een beetje denken aan die oude Charles Dickens stijl.. helemaal kerst dus! De kaart die ik van je kreeg vind ik ook een beauty met de vintage autootjes, ben er zo blij mee! Dankjewel!!

    BeantwoordenVerwijderen