donderdag 23 december 2021

Sneeuw met Kerst?

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn blogpost hiervoor. Ik heb ze weer met veel plezier gelezen. 
Op de radio wordt er steeds gespeculeerd, wel of geen witte kerst dit jaar. Op mijn kerstkaart voor deze week, speciaal voor 52 WTC, ligt er wél sneeuw en kan er geskied worden...


Deze kaart heb ik gemaakt op de laatste keer dat ons knutselclubje bij elkaar was, dat mag voorlopig weer niet ivm Corona. Een van de dames had een voorbeeld gemaakt en voor ons alles uitgestanst. Het meeste is volgens mij van Marianne Design. Ik vond het een leuk model en leuk om te maken.



Hier zie je de diepte beter en dat de gondels "los" hangen.
Fijn dat deze kaart af was want ik heb even een dipje wat betreft knutselen. Op het moment zit ik liever op de bank met een boek hihi.

Hebben jullie ook nog een kerstkaart die je wilt delen op 52 WTC? Dan kun je hem HIER(KLIK) linken tot vanavond 23:55 uur en komt er zeker iemand van het dt een kijkje nemen.

Dank je voor je bezoekje, hele fijne /warme/gezellige/knusse feestdagen gewenst en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda



40 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig je kaart en wat leuk met de gondels los hangen. Met een goed boek op de bank is ook genieten Miranda, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Miranda, net een schilderij.
    Maar voor mij mag er alleen daar sneeuw liggen hihi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart is dit., ja sneeuw dat zou toch geweldig zijn maar hier in het zuidwesten zijn de sneeuwkansen altijd heel klein...
    Lekker met je boek op de bank...ik zou het ook graag doen, veel gelezen maar kan er op een of andere manier geen rust voor vinden....
    Fijne dagen veel liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het wintertafereeltje, ik zie het voor me dat ik in de schimmelende kabelbaan hang en onder me de besneeuwde bomen zie ne het hertje dat daar dan loopt
    gisteravond zeiden ze bij het weerbericht dat er in het midden van het land een laagje sneeuw kon blijven liggen nou ik ben benieuwd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is zeker leuk, heel winters.
    Veel leesplezier, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Miranda. Heb de gondel stans ook, maar nog niks mee gedaan, dus die is voor de kerstkaarten voor het volgend jaar!! Ben benieuwd of we een witte kerst krijgen. Het is een mooi gezicht, maar voor mij hoeft het niet!
    Fijne feestdagen en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kerstkaartje heb je met de uitgestanste spulletjes gemaakt. Erg leuk met de gondels en het hertje.
    Ja zo jammer dat je voorlopig weer niet samen kan knutselen, maar we moeten er toch maar weer doorheen en gelukkig is lezen ook heel leuk.
    We gaan met kerst wel een wandeling maken als het weer tenminste wil mee werken, want ons etentje bij familie hebben we afgezegd.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wouw Miranda wat gaaf hoe die gonels hangen, prachtig de diepte in de kaart een juweeltje! Heerlijk hoor met een boek op de bank! Fijne feestdagen Miranda,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart Miranda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kerstkaart Miranda
    Leuke stansjes en een witte kerst zou leuk zijn....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een prachtig kaartje heb je gemaakt op de knutselclub!
    Fijne kerstdagen en geniet van je boeken, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kerstcreatie heb je ervan gemaakt. Mooi zo de diepte erin te zien.

    Fijne feestdagen toegewenst.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kaart !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart met dit winterse tafereel. Wat leuk dat de gondels er zo mooi inhangen. Ik ben benieuwd Het dooit hier alweer. ik denk geen witte kerst... Voor velen zit de wintersport er ook niet in met kerst met deze nieuwe maatregelen... Maar wij genieten van je prachtige kaart. Jullie ook goede kerstdagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Liever géén sneeuw, ik heb nu al een hondje dat niet mee kan gaan wandelen, omdat het spekglad is.
    Je maakte een mooie, winterse kaart,
    Fijne kerstdagen
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart. Die gondels zijn erg leuk en passen goed op deze kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een super leuk kaartje met die gondels. We moeten maar naar de kaartjes kijken want ik geloof dat Oostenrijk er niet inzit voor de wintersporters! Fijne dagen en een goed en gezond nieuwjaar zodat we weer meer nieuwe inspiratie kunnen beginnen. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gaaf zeg, een mooi model en zo leuk dat er echt diepte in zit. De gondels zijn erg leuk! Volgens mijn weerbericht wordt het natte sneeuw, maar we gaan het wel zien! Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het lijkt wel een schilderijtje! Het is een superleuk tafereel geworden, zo leuk met die hangende gondels! Ik wens je Fijne Kerstdagen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, wat een prachtige kaart met die gondels en het hert op de voorgrond.
    Iedereen heeft wel eens een knutseldip. Gaat wel weer over en een poosje lekker lezen is ook fijn.
    Fijne dagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart is dit Miranda....heel erg leuk gedaan....inderdaad net een schilderijtje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Miranda!
    Wens je hele fijne kerstdagen!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, echt een leuke, mooie kaart Miranda! Zelf gok ik dat de sneeuw niet blijft liggen, maar we zien het wel. Hele fijne dagen gewenst! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart Miranda! Net echt!
    Fijne kerstdagen!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een mooi, supermooie kaart ! Wat een mooi tafereeltje.
    En soms moet een mens ook eens van iets ander kunnen genieten, en ja hoor deze dagen is het vroeg donker en kan een goed boek zorgen voor mooie me-momentjes. Fijne Kerst, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele leuke kaart. Een echt winters tafereel met de sneeuw, de cabineliften en ski's. Fijne kerstdagen!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow wat een mooie kaart heb je gemaakt
    Groetjes karien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dit is leuk zeg.
    Ik kreeg toevallig vandaag zo'n soort kaart in mijn brievenbus.
    Het idee vind ik heel erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Goh......die knutseldip herken ik. Al is het hier meer een algehele dip. Deze blogronde komt ook echt uit mijn tenen. Gaat na de vakantie vast weer beter.....
    Genoeg over mij.....jouw kaart is prachtig. Leuk dat die gondels echt los hangen. Van mij mag er heel veel sneeuw vallen de komende weken. Heerlijk!
    Fijne feestdagen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart met dat winters tafereeltje.
    Fijne feestdagen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Supermooi Miranda.
    Ik vind dit echt een prachtig skioord tafereeltje.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh wauw wat bijzonder, met die hangende skilift! Heel gaaf, Miranda.
    Ik denk niet dat we sneeuw hebben met kerst, in elk geval niet hier in Brabant...
    Groetjes en fijne kerstdagen,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik dacht dat ik gereageerd had op dit bericht, maar zie mijn opmerking er niet tussen staan.
    Misschien heb je het nog niet goed gekeurd?
    Hoe dan ook, ik was vergeten om je te bedanken voor de mooie Kerstkaart die ik gekregen heb van jou.
    Ben er heel blij mee, het staat super gezellig, al die zelfgemaakte kaarten in onze kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Super mooi kaartje heb je gemaakt! ik wens je hele fijne feestdagen en een gelukkig en creatief nieuwjaar!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Fijn dat we hier in het zuiden ook nog wat sneeuw krijgen, en helemaal mooi dat we het niet hoeven op te ruimen :-)
    Ben wel blij met een droge kerst
    Leuke kaart trouwens . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ohhh wat mooi Miranda,

    Door de diepte lijkt het net echt.
    Fijne dagen

    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat super zo'n kaart met diepte erin. Zo komt die stans nog mooier tot zijn recht.
    Fijne feestdagen!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Vind hem echt geweldig!!! Een mooie diorama, leuk om ze zo echt te laten hangen en het mooie hert ervoor, echt een winters gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen