maandag 16 augustus 2021

Retro...

 Hallo lieve allemaal, dank jullie wel voor de leuke reacties op de wensput-kaart. Op het moment ben ik héél veel aan het knutselen, er zijn zó veel leuke challenges die mijn fantasie prikkelen. Één van die challenges loopt bij 4 season Challenge Blog en heeft als uitdaging RETRO...


Snuffelend in mijn spulletjes kwam ik best veel tegen en ideeën genoeg maar ik start met deze. Niet veel werk want de achtergrond met de mensen en de kleurtjes was klaar. Ik heb het alleen schuin uitgesneden en op een witte achtergrond geplakt. vervolgens op een gele kaart van 10x15 met de vouw van boven.
Het silhouet van de mevrouw op de voorgrond uitgeknipt en opgeplakt en een tekst erbij geplakt. Ik kreeg meteen visioenen van discoballen, soulpijpen en dansmuziek haha.
Deze papiertjes zaten in een hobbyblad uit 2008, lekker oud dus ;P

Dank je voor je bezoekje, fijne dag/avond en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

36 opmerkingen:

  1. Ja, echt super-retro! Haha! Knap knipwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hah ze prikkelen ook mijn fantasie, maar in tegenstellint tot bij jou komt er heeeeeel weinig uit mijn handen. Je kaart is helemaal retro en herken je achtergrond uit de jaren 70.....super gaaf!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel leuk gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je retrokaart is supergoed geslaagd! Voor donderdag heb ik een kaart gepland n.a.v. jouw 'tutorial' van afgelopen week.
    Was leuk om te doen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dit is spot on! Echt retro uit mijn tienerjaren! Dit is disco!!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht al "ben je er nu al wéér 🤣🤣🤣" maar als het borrelt dan moet het ook hè Miranda..seize the moment haha! Je retrokaart is énig!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie retro kaart gave kleuren!
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel met deze tijd heb, ik was toen nog klein:)c.q. jong hahaha.
    Heel leuk gedaan!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een echte retro kaart.
    Super leuk gedaan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi met die silhouetten erop, leuk retro papier.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf kaartje Miranda....dat heb je heel erg leuk gedaan met de silhouetjes.
    ook je kaartje hieronder met de wensput is heel erg leuk!
    Nee.....ik had geen spierpijn vandaag....gelukkig niet!
    Groetjes diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat leuk Miranda!! Doet mij denken aan Avro Toppop of zo met Ad Visser of zo. Heel mooi gedaan.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, teveel leuke challenges :) Het is een super leuke disco kaart geworden lees dat zelfs je papier retro is, hihihi!
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi retro kaartje Miranda.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is weer een prachtig kaartje 'retro' Miranda...leuk om zo in je oude spulletjes te zoeken met dit super mooi kaartje als resultaat..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart, helemaal terug in de tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha, dat blad was ook al een beetje retro. Wat een geweldige kaart, je waant je gelijk weer in de disco.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuke retro kaart heb je gemaakt.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat gaaf Miranda, en wat een leuke uitdaging. Ik zag hem al voorbijkomen, maar ben vandaag weer begonnen met freubelen.
    Een idee heb ik nog niet gelijk maar wie weet bedenk ik wel wat.
    En wat leuk he, dat je dit uit ene oud blad haalt.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Diana Ross kwam als eerste in mij op. Mooi gedaan!!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, een geweldig leuke retro kaart! Die achtergrond is echt super! Het silhouet komt er prachtig op uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuk, echt terug naar de '70's!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Seasons blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een keileuke retrokaart, mooi papier, zo zag je heel veel behang toen, going back in time..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh.... hardstikke leuk! Net top pop... tenminste, daar doet het mij aan denken. Goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kaart is prachtig! Ik zie het zo weer voor me, was toch een leuke tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk gemaakt en echt retro.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful card, rather cleverly designed too. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik hoor meteen de disco-beats van o.a. the Bee Gees, Earth Wind & Fire, ABBA en natuurlijk Donna Summer in mijn hoofd als ik je kaartje zie, heel leuk!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Seasons blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig kaartje Miranda
    Leuk in deze terug in de tijd stijl
    Het is ook echt knutselweertje he
    Ik heb dat net zo, met het wat frisser weertje blijf ik net wat helderder in mijn hoofd
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een gaaf kaartje gaat echt helemaal terug in de tijd van de disco hoor meteen weer gouwe ouwe door mijn hoofd gaan
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie retrokaart heb je gemaakt. Erg leuk samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Als dat geen retro is, leuke papiertjes en prachtige silhouetten.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart helemaal in retro stijl.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-SCB.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen