dinsdag 17 augustus 2021

Happy Days...

 Hallo lieve mensen, wat een leuke reacties op mijn retro-kaart en sommigen vonden, net als ik ,dat het blok ook bijna retro was hihi. Ja ik ben echt een bewaarmiep hoor. Maar ach, als je eenmaal iets hebt eet het geen brood zeg ik altijd en weggooien kan altijd nog toch?

De titel van deze post slaat op het dessin-papier dat ik voor deze retrokaart gebruikt heb...


Zo heet namelijk het papierblokje. Ik heb de sketch van Cheerful Sketches Challenge Blog gebruikt en jeetje wat vond ik hem pittig. Je moest goed kijken naar de verschillende laagjes maar het is gelukt :)
Toen ik "Retro" op Google opzocht en op afbeeldingen klikte kreeg ik ook dit soort posters te zien. Laten die nu net in een blokje van Crafty Secrets zitten wat ik ook nog vond hihi. Heerlijk zo struinen tussen mijn spullen. Ook de bottlecap kwam ik nog tegen en die heb ik aangepast door er een ander papiertje op te plakken.
De gestempelde tekst is van Marianne Design.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag/avond en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

26 opmerkingen:

  1. Wow Miranda ,go back in time met jou retro kaart .
    Super leuk . Het papier past er perfect bij.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het was deze keer best een pittige schets van Cheerful Sketches. Maar je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt (en weer retro!). Bedankt voor het meedoen.
    En ik merk wel dat ik n iet de enige bewaarmiep ben....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig hoe je alles combineerde, en wat een gaaf blok is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Opmerkelijk hè, wat je allemaal in je eigen hobbyruimte kunt vinden, haha! Ik gooi ook niets weg hoor, bewaar ook kleine stukjes papier, daar kun je weer kleine dingen uit stansen. En nu heb je toch maar weer mooi een retro kaart getoverd, erg leuk is hij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat past dit leuke retro plaatje mooi op dit papier. Tof met de bijpassende bottlecap.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, dat zeg je goed: het eet geen brood. Die ga ik gebruiken als er commentaar komt op mijn verzameldrang, hihihi....
    Je kaart is super gelukt! Mooie uitwering van de sketch! Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Zo mooi sfeervol en het plaatje is super. Echt happy days ......
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zo'n bottecap op deze mooie kaart en het plaatje past heel goed bij dit designpapier.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje mooi hoe je alle kleurtjes papiertjes en andere details hebt gecombineerd, en zoals alle kaartenmaakters kunnen we alles gebruiken toch? weggooien kan altijd nog
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja deze vind ik ook weer superleuk, Miranda
    Ik heb ook mijn allereerste gekochte dpblokjes nog en ook nog wel meer spulletjes, vroeg of laat ga je het toch gebruiken en heerlijk een beetje struinen door je spulletjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jouw retro kaart is ook heel mooi geworden. Ik was ook aan het googlen geweest wat is retro en wat is het verschil met vintage..en daarna maar neuzen in mijn blokken en afbeeldingen en was nog leuk om te doen ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gave kaart! Ben net zo, wie wat bewaard die heeft wat zeggen ze toch ook, hihihi!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bekend papier, zo'n leuk blokje maar ik heb alleen het blikje uitgeknipt want vond het niet zo retro... jij laat het tegendeel zien en de bottlecap maakt het wel echt af!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie vrolijke kaart Miranda. Je retro kaart in je vorige post is ook super leuk en origineel. Ik zal ook eens tussen al mijn oude papier blokken gaan zoeken. Ik gebruik bijna altijd Maja Design want die heb ik zoveel en ik vergeet mijn ander oud papier gewoon haha. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer een schot in de roos hoor, hele leuke kaart.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een leuke kaart geworden… volgens mij heb ik ook nog van dit papier… het komt me bekend voor.. Jr moet soms echt een weer eens wat andere dozen tevoorschijn halen… . Dar die ik soms bewust anders vergeet je het… en dat is jammer.want je hebt het toch gekocht omdat je het mooi vind.. ik bewaar ook alles hoor. Jammer om het weg te doen. Het komt altijd weer van pas.. Dat zie je wel . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke kaart en ik ben ook een bewaarmiep het is toch zonde om iets weg te gooien hihi
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wonderful card Miranda, fabulous paper and layout
    Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige uitvoering van de mooie sketch Miranda,je gebruikte mooie details xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke kaart Miranda!
    Mooi papier en geweldig leuke uitvoering van onze Cheerful sketches sketch deze maand. Superleuk dat je meedoet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaart paradise by the deskbord light :-)
    Héél romantisch ik hou ervan,is broodnodig tegenwoordig
    Je retrospectief kaart is ook een schatje......
    Groetjes Epie en een fijne knutseldag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gaaf kaartje in deze mooie sprekende kleuren en met het leuke plaatje! haha, een bewaarmiep, hier nog een. Maar ik vergeet ook wel dat ik iets nog heb, echt erg...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuk kaartje en inderdaad het plaatje is echt retro!
    Bedankt voor nog een deelname aan onze uitdaging op het 4 Seasons blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. toffe retrokaart Miranda!
    leuk dat je de schets van CHeerful Sketches gebruikt hebt!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen