vrijdag 13 augustus 2021

Kaart voor Martina...

Hallo lieve mensen, vandaag ben ik er weer want afgelopen woensdag was Martina jarig. Zij zit bij mij in het designteam van 52 weeks to Christmas. En deze kaart ging naar België...



Het is een 10x15 cm kaart met de vouw aan de bovenkant. De achtergrond met inkt op kleur gebracht en verder aangekleed met diverse stansen van Marianne Design. Het bordje waar de tekst op gestempeld is, is gewoon zelf gesneden.



Dit is wat ik aan de binnenkant stempelde en nog een klein bloempje erbij geplakt.

Dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart. Het is echt een simpel model al denken sommigen van niet.  Je neemt een vierkante kaart en met de vouw naar boven meet je op het voorblad het middelpunt aan de onderkant af. Snijd vanaf de vouwlijn aan weerszijden tot het middenpunt aan de onderkant. Dat is de middelste punt. De twee afgesneden punten plak je kruislings terug zodanig dat de puntjes ook steun kunnen geven en klaar. Alleen nog decoreren natuurlijk ;P       Kijk maar eens met deze uitleg in je achterhoofd....


Fijn weekend allemaal, dank je voor je bezoekje en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*wensput-CR1540-Marianne Design,    *grasjes-LR0650-Marianne Design,   *boomstammen-LR0684-Marianne Design,
*wolkjes-LR0531-Marianne Design,    *teksten-CS1078-Marianne Design,     *bloemetjes-ponsje en Joy/Noor-6002/0774,
*"gefeliciteerd"-Amy Design-ADCS10004,    *distressinkten-vintage photo, salty ocean, wheatered wood.

24 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart heb je weer gemaakt. Zoals altijd heb je weer veel aandacht besteed aan de afwerking en details.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart met de wensput. Heel leuk met de wolken en het gras.
    De kerstkaart lijkt met deze uitleg inderdaad een stuk makkelijker te maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart voor Martina, leuk gedaan met de wensput. Prachtige kerstkaart, wat een leuk model en met je uitleg is het prima te volgen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eindelijk nog eens een blogrondje. Je kaart is weer heel mooi, ik hou toch van die felle kleurtjes. We krijgen er meteen ook de uitleg bij van je vorige kaart, dank je wel daarvoor, ga ik zeker ook eens uitproberen.
    Fijn weekend, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart voor Martina! Het is een leuk tafereel en lekker zomers.
    Je uitleg is volgens mij heel duidelijk. Ik denk dat ik hem zeker eens ga proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kerstkaartendonderdag heb ik even overgeslagen, maar heel leuk om dit mooie model kaartje nog bij je te zien Miranda. Je kaart voor je team maatje is ook prachtig! Wat zal ze wensen, hihi Fijn weekend!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk die wensput voor jarige Martina en voor je uitleg bij die schitterende kerstkaart moet ik echt even gaan zitten met papier in mijn handen om het uit te vogelen.
    Fijn weekend XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een gezellige zomerse kaart heb je voor haar gemaakt!
    Geniet van je weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Miranda
    Het model is inderdaad eenvoudig en toch heel leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje voor martina leuk de wensput met de emmer vol bloemen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart heel zomers.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt erg gaaf die wensput, mooie kleurtjes ook, een topkaartje! De kerstkaart is feestelijk model vind ik ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooi kaartje voor Martina.
    En met je uitleg blijkt het idd een "eenvoudig" model. Even uitgeprobeerd en het lukte meteen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk een wensput!! Die had ik nog niet eerder op een kaartje gezien maar ik vind hem echt heel erg leuk!
    Moest ook wel even heel erg lachen toen ik je reactie op mijn kaartje zag.. die 'eieren' moeten bergen voorstellen ha ha. Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart voor Martina met de wensput, ik ben ook bezig met dit kaart model, het is echt heel simpel, ik de punten alleen andersom gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave wensput voor Martine.
    Mooi kleuren ook, heel natuurlijk.

    Ook je kerstkaart is heel mooi en ook ik
    dacht hoe dan????? Wellicht dat ik je na je uitleg
    mijn eigen versie kan maken.

    Geniet van je weekend Miranda.

    Groetnis fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele leuke kaart voor Martina, ik denk dat ze een nieuwe kleur voor het KKT gewenst heeft . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke wensput voor de jarige job, echt origineel.
    Je wekelijkse kerstkaart van donderdag is ook super, ik maakte dit model al een paar keer eerder….simpel en ziet er zeker ingewikkeld uit hihi.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is je kaart mooi geworden! Die wensput is echt leuk!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk kaartje, kan ze zelf een wens!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi tafereel, ik zie het voor me, dat ik met de honden in het bos loop een dat ik dan deze waterput tegen kom.
    Zo echt ziet het eruit.
    Wauw, die kerstkaart, GEWELDIG, die heb ik even gemist, maar wat een leuk model. 🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele leuke kaart met de wensput! Bedankt voor je duidelijke uitleg van je mooie kerstkaart!
    Het klinkt simpel maar ziet er ingewikkeld uit!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen