donderdag 12 augustus 2021

Kerstkaart week 32...

 Hallo lieve mensen, allereerst een dankjewel voor de leuke reacties op mijn blokjes torenkaart. Ik heb ze met veel plezier gelezen en hij staat hier op de kast te shinen. Ik kreeg ook een lieve reactie van Tine (stuff and little things) en ging natuurlijk terug bij haar op visite. Tine heeft nog weinig volgers en ik zag dat ze wel heel veel blogs volgt, misschien leuk om ook eens een kijkje te nemen?

Het is donderdag 12 augustus en week 32 alweer dus hier heb ik weer een kerstkaart voor 52 weeks to Christmas. Dit keer een eenvoudig maar leuk model dat jullie vast al vaker voorbij hebben zien komen.


Deze foto is binnen genomen dus de kleuren zijn een beetje flets. Zo ligt de kaart plat.


En deze foto is buiten genomen en zo staat hij open. Het papier en plaatje zijn van Maja Design.

Verder vond ik het top dat er nog zo veel mensen meededen aan de bingo-challenge bij 52 WTC. Het is tenslotte zomer en voor veel mensen vakantie maar er waren toch maar liefst 26 deelnemers en we hebben met het team een top 3 gemaakt:

1. Jacqueline (26)
2. Karien (3)
3. Antje (4)

Van harte gefeliciteerd dames!

Heb je voor deze week ook een kerstkaart gemaakt dan kun je deze HIER(KLIK) linken.
Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessinpapier-Joyeus winterdays-Maja Design 2017,   *ovale stans-Nellie Snellen-MFD057,    *tekst-Marianne Design-CS0991
*glitterlijm.


34 opmerkingen:

  1. Your fabulous fold, papers and card are so elegant and beautiful x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart. Leuk met al die 3 hoeken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart Miranda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je kaart zo`n leuk model leuk papier en een leuk winters plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke kleuren en details en plaatje wat een apart model noem je dat eenvoudig ?? het ziet er in mijn ogen ingewikkeld uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt, wat een vrolijk kindje ....
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een toppertje Miranda , fijne donderdag
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi is dit model kerstkaart Miranda!
    Leuk gemaakt en lief plaatje!
    Attent van je om op het blog van Tine te wijzen ik ga direct een kijkje nemen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat je maar eenvoudig noemt....ik vind hem heel mooi met een lief plaatje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Chique kaart is dit geworden met het nostalgische plaatje en de de ster van driehoeken!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart in een leuk model!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuk model kerstkaart en wat een lief plaatje! Ik vind het eigenlijk niet echt eenvoudig!
    Ik zal nog even bij Tine gaan kijken.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer een hele mooie kaart deze week en mooi model heb je gemaakt.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit modelletje heb ik al eens gemaakt. Mooi kaartje met het nostalgisch plaatje erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Miranda, leuk gedaan, lief plaatje.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er ingewikkeld uit, leuk model en een schattig plaatje!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke kerstkaart Miranda!...leuk plaatje heb je gebruikt ook het model vind ik erg mooi.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart en een heel leuk model, heb hem ook in kerst gemaakt moet nog online komen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Eenvoudig wil ik je kaart niet noemen. Hooguit in vergelijking met de kaart uit je vorige post. Maar ook deze ziet er in mijn ogen best ingewikkeld uit. Heel mooi in deze winterse tintjes. Het lijken een beetje ijsschotsen zo en ze omlijsten het lieve plaatje op een prachtige manier. Ik ga ook even bij Tine kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is een prachtige kerstkaart Miranda. Het plaatje komt zo mooi uit op dit model. Leuk dp erbij gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuk model is dit, staat ook nog op mijn lijstje, het plaatje is lief,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gezellige kerstkaart heb je weer gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel mooi kaartje Miranda! Wat een mooi model! Heb ook even bij Tine gekeken maar je kunt je niet aanmelden. Een fijne dag, groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een bijzonder ontwerp, eigenlijk heel simpel te maken als je ziet hoe het moet :-)
    mooi kaartje Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gave kaart Miranda....zo leuk gedaan met het flapje!
    Ik ben al bij Tine gaan kijken hoor....ben haar ook gaan volgen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke kaart! Heel leuk modelletje zo met de ster op de voorkant.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke kerstkaart een erg leuk model
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Supermooi Miranda! Leuk model van kaartje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel lief plaatje op je mooi kerstkaartje.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuk model kaart en wat heb je een mooi dp gebruikt Miranda. De rode achtergrond staat er zo mooi bij. Het plaatje is een schatje.
    Dank je wel voor de top 3 notering van mijn kaart.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh I do love this card Miranda what a great design hope you don't mind if I make a card like this shape, the image and papers are beautiful
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooi kaartje!! En zo'n leuk modelletje. Je ziet het op de eerste foto niet eens.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen