vrijdag 16 april 2021

Caravans voor Marijke...(tutorial paperpiecing).

 Hallo lieve mensen, vanuit kerstmis op donderdag zoeven we naar zomerse caravans op vrijdag :)
Vandaag viert mijn dt-maatje Marijke ( 52 WTC) haar verjaardag. Als het maar even kan gaat Marijke er samen met haar man graag op uit met de caravan dus besloot ik dit op haar felicitatiekaart te verwerken.


Ik heb mijn stempels tevoorschijn gehaald en heb er door middel van paperpiecing vrolijk gekleurde caravans van gemaakt.


In het midden de tekst-stans van Marianne Design. Ik heb eerst deze tekst opgeplakt, daarna direct op de kaart alles gestempeld met zwarte inkt. De lijntjes van "de borden" ingekleurd met blauwe stift en het zonnetje met geel, daar ook wat glitterlijm op verwerkt.


Vervolgens leuk gekleurd dessinpapier bij elkaar gezocht en daar ook de caravans meerdere keren gestempeld.


En dan stukjes uitknippen en op de basis terug lijmen zodat het als een puzzeltje een vrolijk geheel wordt...


Ook de binnenkant van deze kaart nog gestempeld met hele kleine caravans in een file achter elkaar.


Hopelijk kan Marijke weer snel veilig op pad (en wij allemaal ook :) )
Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*stempels-Inkadinkadoo-Road trip (2007),    *tekststans-KJ1721-Marianne Design,    *dessinpapier-CraftSensations

29 opmerkingen:

  1. Patchwork caravans, nog nooit gezien maar lekker vrolijk op jouw persoonlijke kaart voor Marijke!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart voor Marijke en zo toepasselijk. Hun eigen caravan al wat minder kleurrijk zijn, veronderstel ik. Je hebt het paperpiecen duidelijk uitgelegd (het blijft een leuke techniek).
    De binnenkant is ook geinig met die mini caravans.
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf deze retro caravans Miranda, veelleuker dan die saaie witte sleurhutten, hihi Je hebt er weer iets origineels van gemaakt en ik vind het prachtig! Ik hoop ook dat iedereen weer snel op pad kan...met eigen caravan moet dat wel lukken!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige kaart Miranda hoe leuk je de paper piecing hebt toegepast. Ik vind het enige stempels. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappige kaart heb je voor haar gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is wel even een klusje zo zeg. Wel mooi gedaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gemaakt. Toen ik een tijd terug deze techniek ging yoepassen vond ik het erg leuk om te doen. Deze caravans lenen zich er uitstekend voor. He, ik krijg zin om op vakantie te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje en helemaal van toepassing voor Marijke!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk, deze flower power caravans! En een heel goede uitleg van het paperpiecen. Ergens heb ik ook nog een stempel van een caravan, toch eens opzoeken...de halve, wat zeg ik, bijna de hele familie heeft een caravan en ik heb die stempel nog nooit gebruikt. Schande... en wel zomaar nieuwe spullen bestellen >LOL<

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met al deze caravans van paperpiercing en zelfs de binnenkant is heel mooi gestempeld.
    Fijn weekeinde en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Miranda,
    Mooi met dat paperpiecing en duidelijke uitleg!
    Leuk al die verschillende caravans!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met de vrolijke caravans
    Je zou zin krijgen om weg te gaan.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart met de retro caravans, ik vind het rijtje in de binnenkant ook erg leuk
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Grappige caravans op je mooie serie kaartjes Miranda...
    Was het maar weer zover en lekker op vakantie , maybe ?
    Een gezellige avond en weekend van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellig kaartje maakte je en je tutorial is superduidelijk!
    Een fijn weekend Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    De caravans zien er zo gaaf uit met deze kleuren.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje Miranda, leuke techniek heb je gebruikt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke toepasselijke kaart heb je voor Marijke gemaakt. Leuke techniek toe gepast. Mooie papiertjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooi kaartje met al die vrolijke caravans wat zal dat de camping opvrolijken als je daar zou staan.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke kaart heb je voor Marijke gemaakt!
    Heel leuk idee je kaart me al die vrolijke caravans.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie toepasselijke kaart voor Marijke. Ik hoop dat we dit jaar toch weer een beetje meer vrijheid krijgen. Ik hoef niet zo zeer op vakantie maar gezellig een terrasje pakken na een boswandeling zou fijn zijn. Duimen maar!
    Liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super gave caravankaart voor Marijke! Dat heb je leuk bedacht met al die gezellige kleurtjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooie kaart en een leuk effect met de paperpiecing. Super mooi gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo krijg je tenminste een vrolijke camping, tof kaartje Miranda
    Denk dat huisvrouwen wat meer voor zichzelf moeten opkomen en als we wat ouder worden de taken meer verdelen, mijn man kookt al op zondag, het begin is er :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk om dit kaartje met papier-piercing te maken, het is een heel vrolijk kaartje geworden. En je laat deze techniek ook heel goed zien aan ons, TOP.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful card for a caravan-er Miranda, love the layout.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele mooie kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke, vrolijke kaart en wat een karwei zal dat geweest zijn. Mooie kerstkaart, mooie kleurcombinatie en lief met het engeltje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen