dinsdag 20 april 2021

Paperpiecen bij De Egel...

 Hallo lieve allemaal, het is alweer de 20-ste van de maand en dat wil zeggen dat er weer een nieuwe challenge begint bij het challengeblog van De Egel. De komende twee weken willen we graag creaties met "paperpiecing" zien.  In mijn blogpost hiervoor (KLIK) laat ik zien wat dat is maar je kunt natuurlijk ook Google raadplegen.


Ik ben aan de slag gegaan met een stempel die ik al heel lang heb. Een busje van een stempelset van KanBan, volgens mij bestaat dat merk niet meer. Ik heb een witte dubbele basiskaart beplakt met rood karton en rood-wit gestreept dessin-papier. De cirkelstans is van Marianne design en die had ik nog niet gebruikt (uitdaging voor mezelf om ongebruikte materialen te gebruiken).



De bus is op wit karton gestempeld en daarna aangekleed met verschillend dessinpapier. Op de koplampen wat glitterlijm gebruikt en het kleine knipperlichtje met rood ingekleurd. Rechts bovenin 3 gestanste blaadjes  met wat scrapfloss bij elkaar gebonden en opgeplakt, een klein houten lieveheersbeestje erbij.



Linksonder de mooie klaproos nog eens gebruikt.


Wat glitterlijm op het raam aangebracht en de kaart afgewerkt met een felicitatie en 3 plaksteentjes. Eventueel kan ik later nog de leeftijd van de jarige op het reservewiel stempelen.


Deze twee mooie stanssets van Card Deco heeft de eigenaar van hobby-/webwinkel De Egel beschikbaar gesteld als de te winnen prijs voor deze challenge.
Mijn dt-maatjes van challengeblog De Egel hebben ook weer prachtige voorbeeldkaarten gemaakt ter inspiratie dus kijk maar snel  HIER(KLIK).
Deze challenge loopt tot 4 mei 20:00 uur Nederlandse tijd.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessinpapier-Maja Design-Summertime(2016),    *stempel bus-KanBan-stamp 9013,     *cirkelstans-LR0648-Marianne Design,    *klaproos-LR0587-Marianne Design,     *blaadjes-LR0545-Marianne Design

32 opmerkingen:

  1. Wow Miranda wat een leuke kaart met deze techniek.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda jij kan zo mooi paperpiecen dus dit was voor jou geen moeilijke uitdaging. Een prachtig busje en mooie kleurtjes gebruikt voor je hippe vw!!! Fijne dag verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind je kaart geweldig DP en de auto is enig, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je énige kaart en die super leuk gepaperpiecede bus doen me aan de flower power tijd denken! Ik vind hem zó leuk en vrolijk met al dat rood!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de gave auto die wil ik ook met al die bloemetjes wat zou ik de blits maken op de weg haha
    leuk idee, om zo te paperpiecen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een flower power op je kaart met die nostalgische VW bus! Super met de rode accenten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enorm leuke kaart heb je weer gemaakt, zo leuk met het (letterlijke) flowerpower busje! Maar ook alles eromheen is perfect op elkaar afgestemd, knap gedaan weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart met de. leuke bus. Leuk aan het paper piercen geweest. Past mooi in deze ronde stans.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een hele leuke kaart. Dat busje geeft me op een of andere manier een vakantie gevoel.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Miranda!
    Ik heb deze techniek nog nooit gedaan, misschien ga ik het ook eens proberen
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart met het gepimpte busje, knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart en leuk om er een bus voor te nemen.
    Leuke uitdaging.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat paperpiecen, het is iets wat ik niet vaak meer zie, maar wel erg leuk is! Superleuk hier op je VW bus!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. superleuke kaart! En weet je wat ik nu iedere keer gelezen heb? paperpieRcen. Die term snapte ik maar niet maar nu is alles duidelijk haha. Dat ga ik ook eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi dat paperpiecen op de bus, ziet er heel retro uit, die cirkelstans is een van mijn favorieten, ik gebruik hem heel graag,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart Miranda! Ik vind het papier erg mooi, zo leuk hoe je de paperpiecing hebt toegepast op de bus. De klaproos is mooi zeg, het lieveheersbeestje is erg schattig erbij.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dat papier-piercen een mooie techniek, jij hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je een leuke kaart gemaakt met de opdracht. Vindt het een erg leuke uitdaging. Vandaag ook al een beginnetje gemaakt.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wil zó graag in het echt zo'n busje!!!
    Zeker nu ik deze gezelligerd van jou hier zie🥰.
    Ik ben verliefd (op deze kaart)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat ziet er erg leuk uit grappig zo die bus

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg leuk! Mooi papier en die bus vind ik super!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wooow dat heb je heel mooi gemaakt dit kaartje met deze mooie bus in de paper piecing techniek Miranda...SUPER!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende kaart met het busje en de mooie klaproos !!
    Hoop dat jullie een leuke vakantie gehad hebben de zon had je in ieder geval wel , Fijne dag v Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig, deze gepaperpiecte VW bus. Een hele leuke voorbeeldkaart voor de nieuwe challenge .

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaart, lief het lieveheersbeestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hij is prachtig Miranda.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw wauw wauw Miranda,Wát een schitterende kaart xx

    BeantwoordenVerwijderen