donderdag 15 april 2021

Kleine engel...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op de kaart voor Jesse. Hopelijk was hij er blij mee want daar doe je het toch voor? 
Het is weer donderdag en dus tijd voor de wekelijkse kerstkaart bij 52 WTC.


Ik heb mijn kleine (meisjes) engel van Nellie Snellen erbij gepakt. Het dessin-papier is van Papermania en heb ik al een aantal jaartjes in de kast liggen. Het raam is gestanst met een stans van Avec (Action) en de ster zat daar ook bij. Die heb ik bewerkt met glitterlijm.
Fijne feestdagen is een stempel van Joy.


En zo ziet de hele kaart eruit. Bovenaan nog een borderstans van Amy Design gebruikt. Achteraf gezien had ik hem iets smaller moeten snijden, vind ik, om hem gelijk met het zwart van de rest van de kaart te laten lopen. Nu valt dat hier op de foto wel meer op dan in het echt. De stans een rijtje strass-steentjes gegeven en ook in de rondjes een steentje geplakt voor de feestelijke sprankeling hihi.

Doen jullie ook weer gezellig mee deze week? Dan kun je hier je kerstkaart linken.  
Dank je wel voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda
*borderstans-Amy Design-ADD10150,     *engeltje-SD074-Angel Girl-Nellie Snellen,    *frame en ster-Avec-Action,
*tekststempel- Joy/Noor-6410/0537,     *dessin-papier-Home for Christmas-DoCraft-Papermania,    *glitterlijm, glittersteentjes, touwtje.

36 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Miranda met het engeltje achter het raam !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Wat een mooie kerstkaart.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk mooi gedaan met de nieuwe stans, engeltjes blijven leuk op een kaart, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het vierkant met vierkantjes en dat schattige engeltje ervoor en andere mooie details mooie rand is dat boven aan
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk lief kerstkaartje met het engeltje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig vensterkaartje Miranda
    Het elfje steekt zo mooi in contrast af!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een snoezige engel Miranda! Echt een lief silhouetje! Mooi papier ook gebruikt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kerstkaart met deze mooie engel. De kaart leuk samengesteld leuk met het raam. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterend kerstkaartje is dit Miranda...leuk al die accentjes erop en ook mooi designpapier gebruikt
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Miranda. Leuke kleurencombinatie, zelf gebruik ik dit niet zo vaak. Op de één of andere manier kan ik er niet zo goed mee uit de voeten, terwijl ik het bij iemand anders erg mooi vind.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super lieve engel op je kaartje! Leuk en origineel kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke kerstkaart Miranda met engel en mooie border
    Een gezellige zonnige donderdag , doegh Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great design and love the idea you have achieved here, looks awesome and with those colours.
    Have a lovely upcoming weekend ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een heel lief kaartje met dit engeltje! Leuk dat mooie papier er achter! en je kaartje voor Jesse werd heel erg gewaardeerd, hij vond jou kaartje de mooiste zei hij! Dus kwam heel goed aan! Bedankt voor je lieve gebaar! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, dat stempeltje is zooo lief. Ik heb het ook en gebruik het elk jaar weer zolang ik het heb. Snoeizge kaart!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk met het engeltje erop. Die stans heb ik ook pas gekocht bij de Action. Ook eens uitproberen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje met het engeltje.
    Steekt mooi af tegen het rood en wit.
    Ook de rand is prachtig.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Miranda....wat een lief engeltje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart met die zwarte accenten. Vaak zie je iets dat je anders had 'moeten' doen als je kaart al geplaatst is. Maar het viel pas op nadat ik je verhaaltje gelezen had.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Soms denk je als je de foto ziet, dat had ik anders moeten doen, maar ik vind dat het niet echt opvalt.. Mooie kerstkaart met het leuke papier en het engeltje.. Blij met mijn nieuwe bril, nog even wennen..
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik dahct even dat dat frame van Crealies was. Ik heb ook zoiets, maar volgens mij is die kleiner...
    Je kaart is erg leuk. Het soort me niet hoor dat de kaart in jouw ogen smaller had gemoeten. En dat engeltje in silhouette is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuke kaart, dat engeltje staat daar heel schattig. Rood, wit en zwart combineren altijd heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart met lief engeltje, mooi design papier en rand. Ik vind het trouwens niet storend dat de zwarte rand boven wat breder is. De rij strass steentjes breken het ook weer.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat staat dat lieve engeltje daar mooi op je kaart, ze steelt echt de show! Het is een leuke kleurencombinatie dat zwart/wit en rood. De rand bovenaan is prachtig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart! Wat is dat een leuk engeltje zeg.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaartje Miranda.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit is weer een heel mooi kaartje!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een lieffie met dit engeltje.

    Mooie kleurencombinatie Miranda.

    Groetnis fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Och, schattig, dat Engeltje.
    Leuk hè, die raam stans, die heb ik ook, volgens mij is dat echt een leuke.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een mooie kaart en wat een lief engeltje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lief dat engelsilhouetje! het staat mooi tegen je kaartachtergrond, krachtige kleurtjes die het altijd goed doen samen! Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hij is prachtig! Wat een lieverd van een engeltje.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ach wat een mooie silhouette, zo'n lief engeltje!
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dat is weer een prachtige kaart.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een superschattig kerstkaartje maakte je met het kleine meisje,erg mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen