vrijdag 26 maart 2021

Hieperdepiep voor Irene...

Hallo lieve mensen, was ik hier gisteren met een kerstkaart in pastelkleurtjes, vandaag toch echt voorjaar op mijn blogje. Vandaag is Irene jarig en ik denk dat wij haast vanaf het begin van mijn "blogactiviteiten" elkaar zijn gaan volgen en "blogdinnen" zijn geworden hihi. Dus een felicitatiekaart voor haar verjaardag moest er zeker komen ;P


Ze houdt van de natuur en van bloemen dus ben ik voor haar een mandje vol gaan plukken. Basis is een vierkante ecru-kleurige kaart. Gemat met lichtblauw en lief bloemetjespapier. Bovenaan een feestelijke borderrand met daaronder een parelrandje.


De mand gevuld met klavertjes vier maar omdat ik ze in kleurtjes gestanst heb kunnen ze goed doorgaan voor bloemetjes. In het hartje met de parelpen stipjes gezet. Op de mooie bladeren zitten de nog dauwdruppels (transparante pearlpen), zo vroeg was ik met plukken hihi.
De strik is van het paasmandje van vorig jaar van Marianne Design en ook de stekers zijn van vorig jaar. De takjes zijn eigenlijk boompjes ook van Marianne Design.


De mand is nieuw, ik ben dol op mandjes en kransen, dus kon het echt niet laten om te bestellen hihi. Ik heb hem gestanst en geëmbost en ben met een wit wasco-krijtje over de bovenop liggende blokjes gegaan. Er zijn wat bloemetjes op de grond beland. Het label met tekst onder de bloemetjes bevestigd.


Ik vind het zo leuk om dit onder mijn handen tot leven zien te komen en heb dan ook met heel veel plezier eraan zitten werken. Er volgen er vast meer in verschillende varianten.
Irene heeft hem inmiddels ontvangen en was er blij mee. Dat vind ik altijd zo leuk om terug te horen, dan heb je "bonuscontact" met elkaar. Ik hoop dat ze een hele fijne dag heeft en volgens mij krijgt ze héél véél post, superleuk.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessin-papier- Tilda-Panduro,    *border-LR0599-MD,     *gras-LR0650-MD,    *mand-LR0702-MD,    *bladeren-LR0703-MD,    *takjes-LR0566-MD,    *bloemetjes-CR1539-MD,    *steker-LR0537-MD,    *strik-LR0520-MD,      *label met tekst-CS1028-MD,       *parelrandje, parelpen wit en transparant-Viva Decor

35 opmerkingen:

  1. Hele mooie en goedgevulde bloemenmand voor Irene. Leuk die verschillende formaten kleine bloemetjes. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er méér dan blij mee en zoals ik je al liet weten keek ik uit naar deze blogpost om te weten wát je hebt gebruikt en hoe de kaart tot stand is gekomen. Al die blommekes, wát een stanswerk en dan blijken het ook nog klavertjes 4 te zijn...als mijn 69e levensjaar géén knaller wordt dan weet ik het niet meer 😉😊.
    Dikke dank je wel kus 😘😘 XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat lijkt me geweldig om zo'n mand met bloemen op de deurmat te vinden. Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor Irene. Wat een mooi effect door met dat wasco krijtje over de mand te gaan, zo lijkt hij net echt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve met veel zorg gemaakte kaart Miranda...heel erg mooi gemaakt en hier is ze zeker heel erg blij mee! Ook je Jumbo auto zoooo leuk voor Erica!!! Heb een hele drukke werkweek gehad en kunstschaatsen op eurosport dus niet zoveel geblogd nu ga ik lekker weekend vieren, jij ook fijn weekend!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is hij mooi je mandje met de kleurrijke klavertjes vier, ze krijgt een mandje geluk van je. Prachtig vind ik hem, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enige kaart met al die kleine bloemetjes. Die valt zeker in de smaak!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, dit is zo mooi. Je hebt de mand prachtig gevuld met al die leuke items.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi mandje vol met bloemetjes. Heel mooi gemaakt Miranda.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt voor Irene. Heel leuk, die mand met bloemetjes.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi en zo lekker gezellig en fleurig!!
    Ik heb mijn kaartje pas gister op de bus gedaan dus wacht nog even met posten.
    Een fijne dag verder,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een prachtige kaart! Alles zo mooi op elkaar afgestemd en met zorg geschikt. Wat een werk, al die bloemetjes sransen, plakken en nog van pareltjes voorzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart voor Irene! Wat schattig die kleine bloemetjes in de mand!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi gevulde bloemenmand voor de jarige Irene! Prachtig gedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart echt iets voor Irene .
    Heb deze mal ook aangeschaft maar moet er nog iets mee maken.
    fijn Weekend.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk gemaakt Miranda!
    Prachtige bloemenmand!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo'n mooi mandje met bloemen heb je voor Irene gemaakt.
    Zo gezellig van kleur.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige mand met bloemen heb je voor Irene gemaakt. Het is echt voorjaar op je kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende gevulde mand met bloemetjes, een plaatje. Je kerstkaart in de zachte tinten is werkelijk een lieverd geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk mandje met mooie vulling, de bloemetjes in verschillende kleurtjes zijn echt schattig,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh dat is leuk! Ik had ook een mandje voor Irene. Heel anders maar inderdaad ze houdt van bloemen, tuinieren, natuur en bloemen.. Dat had ik ook in mijn hoofd...
    Ben benieuwd naar de andere varianten.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een super leuke kaart met de mand vol met bloemetjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zooooo deze kaart is helemaal geweldig Miranda, ik houd van bloemen maar van ieniemiene bloemetjes helemaal, je hebt er een mooie fleurige gevulde mand van gemaakt en natuurlijk word deze zeer gewaardeerd!
    Fijn weekend xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een mooi kaartje met de mand met bloemen leuke blaadjes takjes en van alles zie ik erin zitten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die zal ze heel mooi vinden! prachtig kaartje en wat schattig die mand vol bloemetjes! Prachtig samengesteld, Miranda! Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaartmet vrolijke bloemetjes
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat is zeker een leuk mandje.
    De bloemetjes zijn mooi, in deze kleurtjes. Wat zijn het er veel!!
    Mooi ook, de dauw druppels, net echt.
    Dat je nog met een wit wasco krijtje over het mandje bent gegaan geeft het een hele mooie uitstraling.
    Bonuscontact, wat een goeie benaming. Ik laat ook altijd weten als ik post ontvangen heb en vind het ook fijn om te horen als mijn verstuurde post bezorgd is!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart heb je voor Irene gemaakt Miranda.
    Ik vind de bloemenmand schitterend!
    Echt voorjaar he?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat gevulde mandje zal Irene vast fantastisch gevonden hebben! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is het een prachtige mand vol met bloemen geworden Miranda!! :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig bloemenmandje op je kaart.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh wat heb je die prachtige mand mooi gevuld, had geen idee dat ze zo groot was, dat heb je als je online besteld. Gelukkig maakte jij er al een gave creatie mee, de klavertjes zijn ook zo leuk.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oeps, de mand is overvol, er liggen ook nog wat bloemetjes naast . . . Superleuk kaartje Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige kaart, mooie die mand.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hij is echt zo leuk geworden Miranda. Ik dat even dat er een paasei verstopt zat onder die strik, hihi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtige mand met leuke bloemetjes heb je voor Irenegemaakt. Erg leuk met d3 kleine bloemetjes. Ik ben nog druk met de laatste paaskaarten... Het is wat uit de hand gelopen... daarom even wat achter met het reageren... ook druk met verjaardagskaarten...
    Moet er nog een aantal plaatsen... maar gaat wel goed komen... morgen een dagje fietsen ... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen