zondag 28 maart 2021

Een villa voor vogeltjes...

 Hallo lieve mensen, en hebben jullie de klok ook vooruit gezet? Ik moet altijd heel erg wennen aan zowel zomertijd als wintertijd. Hoe is dat bij jullie? Uit ervaring weet ik dat vandaag voorbij vliegt omdat ik steeds denk dat het nog vroeg is ;p
De vogeltjes hebben er blijkbaar geen last van, die waren al vroeg aan het kwetteren. De vogeltjes op deze kaart zien er ook al wakker uit.....


Zowel in de bomen als in de vogel-villa zijn ze klaarwakker hihi. Deze kaart heb ik vorige week naar Annemarie gestuurd. Zij houdt van de natuur en is ook graag in de tuin bezig. Ik had ergens gelezen dat ze een "villa voor de vogeltjes" had geplaatst en dat ze hoopte dat de vogeltjes erin zouden gaan...vandaar.



Een slimline-card zelf gesneden. Beplakt met dessinpapier van CraftEmotions. Op het groene gedeelte een vogelkooi van Marianne Design geplaatst gestanst uit zilver karton.
Vogeltjes in en naast de kooi geplaatst, lekker tussen de bloemen. Eerst had ik geen lijntjes langs het papier geplakt maar dat was een onaf gezicht dus een fijn lijntje geplakt.


Dit is de kaart in zijn geheel. De labeltjes met tekst bovenaan zijn ook van Marianne Design. De kooi is eigenlijk een hanger maar ik heb een paal gemaakt met delen die uit de stans zijn gevallen.  Ik las dat Annemarie een fijne dag heeft gehad. Die zal vast nog na gaan genieten terwijl Margreet vandaag haar verjaardag viert. Van harte gefeliciteerd Margreet :). Haar kaart komt dinsdag op mijn blogje.

Een fijne zondag gewenst en een goede start van de nieuwe week. Dank je voor je bezoekje en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda 

*dessin-papier-CraftEmotions-118040/0107,   *vogelkooi en vogeltjes-LR0639-Marianne Design,    *gras-LR0650-Marianne Design,       *labeltjes met tekst-CS1028 en CS0993-Marianne Design

39 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart voor de jarige Annemarie.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart voor Annemarie, ik heb al meer vogelkaarten voorbij zien komen voor haar.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gezellige kaart, leuk om het vogelkooitje op een standaard te plaatsen!
    Fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje en wat slim om de paal uit restjes te maken!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heerlijk de voges horen fluiten
    Daar wordt je zelf ook vrolijk van

    Zelf heb ik gelukkig met het voorjaar niet zo moeite

    Meer met de winter tijd
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart voor Annemarie ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Miranda.
    Jij ook een fijne zondag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit kaartje voor Annemarie haar verjaardag Miranda.. met een super schattige vogelkooitje erop en heel mooi bijpassende designpapier
    Nou ja ik was ook ff in de war vanmorgen...
    De wekker was in de loop van de nacht al op nieuwe tijd gegaan...en toen ik beneden kwam...ja toen was het op die klok nog één uurtje vroeger...Dus een lekkere lange zondag vandaag..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig weinig last van de klok verandering al zal het wel een lange dag zijn omdat we al vroeg aan het ontbijt zaten 🙄. Je vogelvilla is poepiechique en knap gedaan met die paal! De kaart is perfect voor Annemarie! Geniet van de kwetterende vogeltjes, op 4 hoog hoor ik niks helaas..mis ik echt wél!
    XxIrene
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O die wisseling van zomertijd en wintertijd, ik vind het vreselijk. Ben soms wel een paar weken van slag, het mag van mij direct afgeschaft worden!

    Wat een mooi slimline kaart heb je gemaakt. Gelukkig heb je het deurtje van de kooi open gelaten want het kooitje is wel erg klein voor zoveel mooie vogeltjes. Mooi gecombineerd met het vogeltjespapier en inderdaad die lijntjes maken het helemaal af!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een plaatje van een kaart Miranda! Zo lief met al die vogeltjes, leuk hoe je de kooi hebt gemaakt. Je kaart voor Irene vind ik ook super, geweldig met al die bloemen.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke kaart voor Annemarie, Miranda. Maar ook de mijne is een beauty, hartelijk dank daarvoor!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi papier
    Leuk om zo'n villa op je kaart te maken en de kleine labeltjes geven het met dat beetje extra "lief" mee.
    Hier wordt iedereen bij van, van zijn kaart op de verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke kaart met de vogelkooi is ook heel leuk om de vogeltjes actief in de tuin te zien.
    Leuk dat je de slimline kaart zelf heb gemaakt . ook leuk papier gebruikt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, mooi gecombineerd met het vogeltjespapier verlief op de vogelkooi, fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk kaartje met deze vogelvilla. Erg leuk met de kooi zo op een paal.
    Ik vind de zomertijd wel fijn! Ben ik in het weekend tenminste niet meer om 6 uur wakker maar pas om 7 uur. Scheelt toch weer voor mijn gevoel.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie vrolijke kaart met de vogeltjes. Ook mooi papier heb je gebruikt en mooi details erop verwerkt. Ik zou ook willen dat we van de zomertijd af waren, ik moet er ook altijd aan wennen. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja vreselijk dat verzetten van de klok, ik kan er echt helemaal niet tegen.
    Je kaart met vogelvilla ziet er prachtig uit, ik heb laatst ook nog eens van die zilveren lijntjes gebruikt, wie wat bewaart..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart. Die randjes maken het inderdaad af. Ook je kaartje voor Irene is prachtig. Er zijn ook zoveel jarig deze maand. Voor ons helemaal leuk natuurlijk. Kaartjes genoeg om te maken.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ontzettend leuk die vogelkooi met die leuke vogeltjes! Leuk dat vogeltjespapier erbij!
    Ik ben op tijd opgestaan vanmorgen maar meestal heb ik een week nodig om aan die zomertijd te wennen! Van mij mag het afgeschaft worden maar dat zal nog wel even duren.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke vogeltjeskaart Miranda!
    Mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, wat een mooie! Het heeft wat chiques. Ik kan me helemaal indenken dat het zonder de lijntjes niet af toonde, maar zo is het perfect. Gaaf dat je de paal van de restjes hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze "BJOETIE" staat hier op de kast hoor, wat een mooie kaart, die vogeltjes hebben het prima naar hun zin in deze prachtige villa...
    de vogeltjes buiten kunnen weer zelf wat vinden in de tuin, dus geniet ik nu van jouw vogelvilla...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart en ook heel mooi designpapier met de vogeltjes, Miranda!
    Heel leuk om de vogelkooi uit zilverpapier te maken.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een hele vrolijke kaart met al die vogeltjes, leuk papier, past er goed bij. Geen last van de zomertijd, gisteren wel wat vroeger naar bed gegaan, een heerlijke zonnige zondag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat is nog eens een luxe villa voor de vogeltjes Miranda, heel mooi gedaan.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik heb zo’n hekel aan die tijd verzetten en heb er ook wel even last van....al vind ik langer licht Savonds wel lekker...
    Wat maakte je een fantastisch mooie kaart voor Annemarie zeg, ja van die vogelvilla in de tuin las ik ook eens bij haar, goed onthouden van jou Miranda! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gelukkig heb ik weinig last van de wisselingen van zomer- naar wintertijd en andersom 😁.
    Wat een supergave kaart heb je voor Annemarie gemaakt.... leuk al die vogeltjes... die fluiten hier er ook lustig op los. We worden tegenwoordig 's ochtends gewekt door koerende duiven 😏

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat heb je dat met die paal leuk bedacht! Een mooie kaart is het geworden!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel leuk zeg! Ik heb dat papier pas ook gebruikt, zie je donderdag op mijn blog.
    Je kaart is prachtig voor Annemarie. Die heeft vast ook een dikke stapel post gekregen. EN die villa voor de vogels is heel mooi!
    Ik werkte vannacht en de nacht ging supersnel... altijd als de tijd verzet wordt in bet voorjaar. In het najaar moet ik ook, die nacht duurt dan wel lang, maar niet zo lang als deze nacht kort was (als je snapt wat ik bedoel)
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaart en die vogeltjes kunnen genieten van hun villa.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een super mooie slimline kaart Miranda!! Zo tof in die voorjaarskleurtjes. En leuk om het zo toepasselijk te maken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een mooi kaartje wat leuk de vogeltjes met hun mooie kooitje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een gezellige vogelvilla Miranda! Ik zit bij het open raam en hoor ze volop kwetteren, zo leuk! Ik ben zelf altijd een vroege vogel (whaha) en vind de zomertijd dus niet zo erg. Lekker langer licht s'avonds vind ik wel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een snoezig en mooi kaartje, echt lente!! Zulke kooitjes heb ik in de tuin met een voedersilo erin, dus de eksters en andere grote vogels kunnen er niet bij.
    De klok zette ik p.o. terug in plaats van vooruit, daarna was ik wel even van slag ja... :) Verder heb ik er eigenlijk geen last van, zeker niet nu we niet meer werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke kaart Miranda. Mooi papier met vogeltjes en leuk gemaakt die staande vogelkooi.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtige kaart heb je voor Annemarie gemaakt. Erg leuk met d3 vogel villa.. leuk zijn deze kleine vogeltjes. . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een heel mooi kaartje en wat een mooi designpapier heb je gebruikt. Leuk dat labeltje en de tekst op de kooi.
    Met de klok vooruit zetten heb ik niet heel veel moeite. Maar die zondag mis ik wel dat uurtje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen