dinsdag 30 maart 2021

Een bosje tulpen voor Margreet...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn "vogelvilla" voor Annemarie haar verjaardag. Zondag was er feest bij Margreet , die werd 70 maar dat wist ik niet anders had ik dat op mijn kaart verwerkt. Nu heb ik een fleurige bos tulpen op mijn kaart voor haar verwerkt...


Vrolijke kleurtjes want daar houdt ze wel van. Alle spulletjes behalve het dessin-papier en het hoekje zijn van Marianne Design.


Op het filigraan hoekje van Dutch Doobadoo nog een klein pareltje geplakt, en naast de fleurige tulpen van het plaatje nog een mooie bos witte tulpen mét strik gestanst.
Ze heeft de kaart ontvangen en was er blij mee en dat is natuurlijk leuk om te horen :)

Dank je voor je bezoekje, fijne dag (het schijnt mooi weer te worden, geniet ervan) en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

32 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, heel mooi de bloemen! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, plaatje is heel mooi in combinatie met de mooie stansen, het bosje tulpen vind ik een hele leuke stans, fijne dag en geniet van het weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je voor Margreet gemaaakt.bloemetjes zijn altijd mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn ook super leuke kaartjes om te ontvangen!
    Beetje klassiek vind ik deze, hihi, ik schreef het ik bij mijn eigen creatie, het Paasei met de tulpen bos van een knipvel (zie mijn blog)
    Het achtergrond papier is ook mooi. Past heel leuk op deze voorjaarskaart. Het zou trouwens ook mooi voor een Kerstkaart kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, je wist niet dat ik 70 werd, maar waarschijnlijk ook niet dat ik veel van tulpen hou. Ik vind dit een pracht van een kaart en hij staat hier mooi te pronken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig voorjaarskaartje, Miranda!
    Heel mooi deze kleurencombinatie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. LENTE op je mooie kaart, nét als buiten!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi weer, Miranda, op en top voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heerlijk lente kaartje! Mooi met het parelrandje!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met het zonnetje buiten en jou mooie kaart is de lente echt begonnen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke feestelijke tulpen voor Margreet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart met de bos tulpen, heel leuk is het extra bosje tulpen met strik,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is prachtig! Hier tegenover bloeien volgende week maar misschien morgen al de hyacinten. Jammer dat de wind dan weer naar het noorden draait.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een jarigen Miranda, bijna niet bij te houden, hihi Margreet is verblijd met je mooie kaart echt in lente sfeer...leuk dat ruitje erbij!
    xx Getie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stomme automatische....Gerie natuurlijk 🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke voorjaarskaart Miranda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige tulpenkaart! De Keukenhof is dicht maar niet op je kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend voorjaarskaartje met dat bosje tulpen. Het achtergrond papier maakt het geheel helemaal compleet.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige kaart met de mooie bos tulpen, ze komen mooi uit op het design papier!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige kaart en ik lees dat die bij Margreet in de smaak viel.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooie bloemenkaart voor Margreet en leuk dat extra bosje tulpen naast het plaatje! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja, dat wist ik dus ook niet! Of ik was het vergeten, dat kan ook. Maar ja, een kaart krijgen is natuurlijk het belangrijkste en of er dan je leeftijd op staat of niet, mwah..
    Jouw kaartje is supermooi. En inderdaad heel mooi weer! Morgen ben ik vrij en dan ga ik er heerlijk van genieten. Dat wordt buiten koffie drinken en lunchen...en taart eten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig lentekaartje Miranda.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Awe! This is so so sweet! Love the tulips!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een vrolijke en leuke kaart Miranda!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie voorjaarskaart heb je gemaakt voor Margreet!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie fleurige kaart is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een mooie bos erop, leuke strikje enzo, gaaf kaartje voor de jarige! Niet iedereen vindt het nodig dat haar leeftijd erop staat, zo is het ook prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Tulpen zijn altijd mooi in deze tijd van het jaar en jij hebt Margreet verwend met heel veel prachtige tulpen...een hele mooie kaart Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen