donderdag 1 april 2021

Nogmaals kerst in pastel...

 Hallo lieve mensen, hebben jullie ook zo genoten van het mooie weer? Ik wel hoor, veel gewandeld en in de tuin gerommeld. Ook de schuur weer eens opgeruimd en de tuinkussens lekker laten luchten. Kerst is  dan wel héél ver weg maar, voor de lopende challenge bij 52 WTC, afgelopen weekend toch mijn dt-kaart gemaakt.


Dit was de inspiratiefoto voor de pastel-challenge. Vorige week had ik mijn ronde vakjeskaart in pastelkleurtjes aangekleed, deze week heb ik de vierkante vakjesstans erbij gepakt..



Ik vond nog een papierblokje van CraftEmotions waar leuke papiertjes inzaten, "Sweet Christmas" en inderdaad zoete zachte kleurtjes.


De tekst-boom had ik eerst in zwart gestempeld maar dat werd te hard bij de zachte kleurtjes. Zo in sepia kwam het mooier over. De sneeuwvlokken en het sterretje van hout had ik al heel lang in een doosje liggen. Ik weet nooit zo goed hoe te gebruiken maar hier vond ik het wel leuk staan.


Het schattige hertje dat bij de vierkante vakjesstans zit heb ik twee keer gebruikt. Met stift wat accentjes gegeven. De kerstbal waar het strikje op zit heb ik in 3d opgewerkt.

Doen jullie gezellig mee met de challenge van maart bij 52 WTC ? Hij loopt nog tot vanavond 23.55 uur en je kunt je challenge-kaart HIER(KLIK) linken.
Heb je een andere kerstkaart gemaakt zonder pastelkleuren dan kun je die HIER(KLIK) linken, ook tot vanavond 23.55 uur.
Dank je voor je bezoekje, fijne dag, laat je niet in de maling nemen vandaag ( 1 april) en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*Creatable-LR0568-Marianne Design,    *stempel-Yvonne Creations-YCCS10026    *dessin-papier-CraftEmotions-118040/0112


43 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vrolijke kerstkaart is het geworden! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een supermooi kaartje met de vierkante layout wat heb je de valkjes leuk opgevuld met al de leuke kleurtjes en details
    ja het weer was heerlijk jammer dat het al weer over is na de pasen.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De lay-outmal lijkt mij heel handig voor dit soort opdrachten, deze is wel erg moeilijk. Je hebt er toch weer een mooie kaart voor gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke vakjeskaart met mooi papier!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je de vakjes leuk gevuld met de pastelpapiertjes en de leuke kerstspulletjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je kaartje leuk en de mooi papiertjes heel mooi verwerkt, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed bezig Miranda , wat een leuke effect met die vakjes in het pastel en alle lieve dingen in de vakjes , toppie
    Fijne donderdag groet van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje met dat mooie pastelpapier! Het was inderdaad heerlijk weer maar helaas weer bijna voorbij!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owwwww.....wat is dit superleuk!!! Miranda :-D
    Gaaf zo'n vakjeskaart en zoooo leuk gedaan.
    Het is dat ik wat kleurwerk wil doen, maar wie weet in de toekomst ook eens zo'n vakjeskaart maken, want ik vind het echt heel erg leuk :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk vrolijk kerstkaartje.
    Mooie kleuren gecombineerd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kerstkaartje, Miranda
    Ik vind die hertjes zo schattig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartstikke mooie kaart, die nostalgische plaatjes vind ik super leuk en wat heb je leuke details aangebracht!

    groetjes van ASnk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een echt zoet kaartje. Het straalt echt pure nostalgie uit.
    Liefs, Katrin
    https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een gave kaart!!!
    leuk in al die pastelkleurtjes.
    Liefs Annemarie en MErit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Al wéér zó veel schattigs te zien nét als op je ronde kaart, super leuk Miranda!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een fijne accentjes op dit frisse kerstkaartje !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kerstkaart in pasteltinten, je hebt alle vakjes weer mooi gevuld,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze kerstkaart in pastelkleurtjes is ook weer prachtig Miranda ... deze vierkante vorm weer heel leuk opgevuld met geweldige leuke accentjes...
    Bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou ik weet niet of ik het goed deed en mijn berichtje nu 2x komt maar er ging iets mis geloof ik! Je kaartje vind ik mooi geworden in deze kleuren en mooie papier. Ik krijg alleen meer de paasgedachten dan kerst!hihi. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de layout mal. Wat een lieve figuurtjes op het designpapier. De kleurtjes passen perfect bij het thema.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart met die layout. Er is zoveel op te zien!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig gedaan. Er is zoveel te zien op je kaartje.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart Miranda! Er is zoveel op te zien! Top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk kaartje met die lieve hertjes!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke vakjeskaart, Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke kaart. Lief met die hertjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke kaart, Miranda. Lieve plaatjes allemaal in die vakjes.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ah.... dat is een prachtig kaartje Miranda! Wat enig die hertjes. EN prachtig zo met die pastelkleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een mooie kerstkaart heb je met deze mal gemaakt. Leuke kerstboom.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke kaart en hele schattige hertjes!
    Fijne paasdagen,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi kerstkaartje in de zachte kleurtjes, zoveel op te zien!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Way too cute, in fact love everything about this project and design. Happy Easter xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een snoesje van een kaart, zo lief in deze kleurtjes en wat is er veel op te bekijken, Miranda. Leuk model ook!
    Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi en lief kerstkaartje in die pasteltinten. Prachtige lentekaart met de mooie tulpen. Ik heb ook heerlijk genoten van die paar dagen mooi weer.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  35. lieve kleurtjes,leuke plaatjes ,
    Een mooi geheel.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Deze vierkante kaart is minstens zo mooi als de ronde Miranda.
    Prachtig gedecoreerd! Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooie papiertjes heb je gebruikt voor dit schattige kaartje.
    Groeten, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een gave kaart Miranda!!
    Vind deze kleurtjes echt helemaal super. Net even feller als wat je op het kleurenpallet ziet, maar wat ziet dit er super uit zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gorgeous Christmas card Miranda, love the layout design.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Miranda,

    Wat een gaaf kerstkaartje in deze tinten, veel op te zien maar niet te.

    Je tulpen kaart hier onder is schitterend😍

    Fijne paasdagen en leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een schattig kerstkaartje. Erg mooi gedaan. Toch fijn om alvast een voorradje aan te leggen. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oooh echt geweldig deze vakjes kaart Miranda! De kleuren passen nu toch ook weer bij Pasen haha. Erg leuk zo’n vakjes en die heb je ook erg leuk aangekleed met van alles. Die houten sneeuwvlok die ken ik, ik heb er ook nog best veel van liggen en inderdaad soms is het best moeilijk om er een plekje voor te vinden. De dozen zitten hier ook nog vol.
    Geweldig mooi deze kerstkaart.
    Fijne tweede Paasdag nog!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen