donderdag 25 maart 2021

Een kerstkaart in pastelkleuren...

 Hallo lieve mensen, vandaag start de challenge van de maand maart bij 52 weeks to Christmas blog. Het is alweer de laatste donderdag van de maand, volgende week al 1 april!!!, en we zitten in week 12...
Zoals de titel zegt willen we graag kaarten in pastelkleuren zien....


Dit is de inspiratiefoto en we hoeven niet álle kleurtjes te zien als je maar zachte tintjes gebruikt.
Dit is mijn inspiratie-kaart geworden...


De ronde stans van Marianne Design had ik voor kerst gekregen en dus vond ik het wel toepasselijk om er als eerste een kerstkaart mee te maken hihi. Ik vond twee oudere papierblokjes die wel zachte tintjes bevatten...


De plaatjes van de tekst, pinguïn en de sneeuwman komen ook uit een van die blokjes. Die heb ik uitgeknipt en iets verhoogd opgeplakt.


Nog 5 kerstboompjes gestanst, van glitterlijm voorzien en ook iets verhoogd opgeplakt. Natuurlijk hopen wij dat jullie weer gezellig mee gaan doen.
Voor meer inspiratie en voor de mooie prijs die je kunt winnen moet je zeker een kijkje nemen op http://52weekstochristmas.blogspot.com/. Daar kun je ook je kerstkaart voor deze week linken.
De link voor de challenge komt morgen online :)

Nog even een mededeling van Ingrid (blogeigenaar)...

Even een note; Inlinkz heeft wat problemen de laatste tijd,
ze hebben hun voorwaarden en abonnementen gewijzigd.
 Ik had een betaald abonnement, maar dat is nu 3x zo duur geworden. Daar begin ik niet aan, het blog is een hobby...Daarom zijn er geen directe linken meer beschikbaar - je wordt altijd via Inlinkz  geleid - dat is op zich geen probleem, het vergt alleen wat meer tijd....
En er is een maximum van 50 deelnemers, 
daarom linken de teamleden vanaf nu hun kaartjes niet meer via de link. 
 Als je de kaarten van de teamleden wil zien, dan kan je hen vinden via de de sidebar,
je ziet er een kleine afbeelding van de kaart met een directe link naar hun blog. 

We hopen op deze manier, dat iedereen zijn kaart kan blijven linken.
Enne...als er meer dan 50 deelnemers zijn, en je kan je je kaart dus niet meer linken,
zet dan aub de link van je blog in een reactie onder dit bericht.....

en wij komen evengoed nog langs.
 

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda




36 opmerkingen:

  1. mooi, mooi, mooi ! die mal is echt zooooo veelzijdig, ik ben er ook super blij mee.
    Liefs, Katrin
    https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt.
    Er is zoveel op te zien ... echt een feestje voor de ontvanger.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met zoveel leuke details Miranda, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart in zachte kleuren.
    Jammer dat alles zoveel moeilijker gaat, hopend dat er niet nog meer gaat veranderen, want bloggen is juist zo leuk.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de ronde layout blijft een leuke mal ik heb de vierkante je kan er zoveel mee variëren leuke plaatjes en details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi/leuk, Miranda! Deze kleurtjes doen het wel goed op een kerstkaart, vind ik. Je hebt hem mooi opgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie pastelkleurige kerstkaart Miranda!
    De cirkel komt prachtig uit!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke lay-out kaart in deze mooie kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke winterse kaart in die ronde mal. Er is veel leuks te zien in de verschillende vakjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een snoezig kaartje in deze winterpastels. Er is zoveel op te zien en alles past weer perfect bij elkaar. Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supergave inspiratiekaart maakte je Miranda ik zal er komende dagen eens voor gaan zitten en zal jouw kaartje er dan nog wel bijplakken denk ik :-) Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk!!
    De sneeuwpop maakt het weer extra lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaart. Zag deze kaart al in de rij staan. Een echte topper! Wat leuk om deze materialen ervoor te gebruiken.. Je hebt de vakjes erg leuk opgevuld .Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je een schattige kerstkaart gemaakt met de ronde stans.
    Lief die pasteltinten en wat een schattig designpapier met die leuke afbeeldingen erop.
    Ik ben dol op vrolijke sneeuwpoppen.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ahh leuk zeg, wat heb je mooie zachte kleuren gebruikt. Ik houd er heel erg van, maar dat wist je al, hihi. Je hebt de vakjes ook mooi opgevuld. Je kaart voor Erica is ook zo leuk, lekker vrolijk en zo goed bedacht met de bestelwagen gevuld met bloemen.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig pastelkleurig kerstkaartje en wat een leuke sneeuwpop!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een toffe kaart, Miranda. Heel mooi gedaan. En wat een goed papier voor deze challenge.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooie kaart in deze zachte kleuren. Leuke letters, papier en sneeuwpop!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Als ik dit goed bestudeer heb je muv het geel alle kleurtjes op deze beeldige ronde kaart terug laten komen. Knap en 100% kerst wat niét eenvoudig is bij deze uitdaging!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super leuke kaart, past perfect bij de challenge.
    Liefs Annemarie n Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel, heel mooi je kaart, met zoveel mooie, leuke accentjes !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een mooi kaartje en deze stans vind ik mooi, mooier dan de vierkante en die heb ik dan weer! Maar leuk gedaan met al die letters en boompjes. een mooi kaartje! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lieffie!!! Zo'n schattige kerstkaart!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je hebt een leuke mal voor de kerst gekregen. Mooie kaart. Het papier herken ik nog wel.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super mooi je kerstkaart in pastelkleurtjes.
    Licht blauw is altijd mooi voor een winterse kaart.
    Ik denk dat ik ook uit ga komen bij deze kleurtjes voor volgende week.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat papier heb ik nog wat van, leuk hoe je de stans hebt aangekleed en verhoogd hebt opgeplakt, leuke challenge
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig kaartje heb je gemaakt Miranda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke mal heb je met de kerst gekregen. Je kaartje hier mee is dan ook heel mooi geworden in de pasteltinten.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. heel mooi kaartje Miranda! schattige sneeuwpop, mooie invulling van de vakjes.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Superleuke ronde kaart ! Heel leuk met het sneeuwpopje! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hele leuke kaart met die mooie mal en de papiertjes herken ik, kwam ze hier onlangs ook tegen ;-)
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een super mooie kerstkaart heb je met deze layout mal gemaakt. De kerstboompjes vind ik er heel mooi bij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel mooi kaartje in zachte tintjes, tof model en zoveel op te zien!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige kerstkaart is het geworden met de ronde lay-out mal.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Supermooie kaart, Miranda, er is weer zoveel moois op te bekijken! Heel gaaf gedaan n.a.v de foto!
    Is Mr.Linky niks voor jullie? Wij betalen $25.00 per jaar en delen de kosten.

    BeantwoordenVerwijderen