vrijdag 12 maart 2021

Annerieke was jarig...

 Hallo lieve allemaal, zoals beloofd kom ik vandaag nog even spammen met de kaart die ik voor Annerieke maakte. Gisteren was haar verjaardag ....


Annerieke (mijn creatieve wereld) houdt van zachte kleurtjes en van "andere" kaarten. Het model wat ik voor haar gemaakt heb stond al langere tijd op mijn lijstje. Het is een kaart met een omklap gedeelte.
Bij Martha (creaties van Daatje) heb ik een korte uitleg met filmpje gevonden...


Als je aan het tabje trekt komt dit tevoorschijn....


En als je dan verder trekt klapt het eerste kaartje om en zie je de gestempelde felicitatie. Ik moet me eens verdiepen in hoe je een filmpje plaatst want dan is het duidelijker dus ga vooral even bij Martha (creaties van Daatje) kijken.
Wil je een uitgebreidere werkwijze dan moet je even hier bij Olga Mulder kijken.

Annerieke heeft hem ontvangen en vond hem mooi. Als je vaker kaarten maakt met een foefje vind je dit misschien ook een leuke stempel. Ik heb er de tekst "trek hier" mee gestempeld.....


ik kan namelijk niet zo mooi schrijven dus vond stempelen handiger :)

Dank je voor je bezoekje, fijn weekend vast en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

* dessinpapier-Maja Design Summertime en een restje van Magnolia,    *grote stempel-CraftSensations,      *trek hier-Crealies-CLWSNL07,      *stazon inkt, plaksteentjes, lint, brad.

41 opmerkingen:

  1. Super mooi gemaakt en een erg leuk model

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende, elegante kaart in een heel leuk model. Die stempel is wel heel handig, ik kan ook niet netjes schrijven. Hele leuke, grappige kerstkaart met Rudolph en z'n rode neus.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik vind de kaart geweldig Miranda! Zo lief dat je speciaal voor mij én zachte kleuren hebt gebruikt én een bijzonder model hebt gemaakt. Nogmaals bedankt! Ik zal toch ook eens kijken naar het filmpje, want ik heb de kaart nu in het echt gezien en hij is dus super leuk.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie uitvoering van dit model. Staat bij mij op mij to do lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart en prachtig dessinpapier wat je ervoor hebt gebruikt. Die stempel is een hele goede tip, dankjewel!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een prachtige kaart voor Annerieke gemaakt! Een heel leuk modelletje met de verstopte felicitatie tekst! Een leuk en handig stempeltje heb je gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie omklapkaart. Mooi papier in zachte kleuren en handig deze stempel van Crealies. Leuk model is dit hè, ik heb deze ook een paar keer gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf! Miranda

    Prachtige kleurtjes en wat een schitterende DSP. Het verrassende effect...ben gewoon een beetje verliefd.

    Lieve groetjes Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dan kom ik nog even stalken whaha. Gaaf hoor je kaart voor Annerieke, ze maakt zelf ook altijd van die leuke modelletjes! Dat zijn handige stempeltjes!!! Fijn weekend Miranda,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super mooi kaartje heb je voor Annerieke haar verjaardag gemaakt Miranda, zo een mooi modelletje en schitterend designpapier gebruikt ervoor...
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart Miranda, mooi die zachte kleuren. Ik ben ook helemaal in de van geweest van dit model. Zo leuk om te doen.
    Fijn weekend en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Good morning Miranda, your post is beautiful and great colours here, have a lovely weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja leuk!! Dit model heb ik ook gemaakt, vond het niet makkelijk en toen heeft Martha het nog eens uitgelegd, zo lief!
    Die stempeltjes heb ik ook nog niet zo lang! ZO handig, hoewel ik wel netjes kan schrijven, staat dit gewoon professioneler ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi deze kaart! En is je super gelukt, had ook niet anders verwacht ;)
    De stempel is ook een hele mooie...met schrijven kun je idd snel iets verpesten..heb ik dan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie kaart, leuk model. Ik had hem tot nu toe alleen nog met de schuif naar boven gezien, maar dit kan natuurlijk ook. Slim, die stempeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart, hou wel van DP met een fijn motief!
    Ik heb ook zo'n soort stempelteksten setje hoor, vind ik ook makkelijker :)
    Een fijn weekend.
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou spam maar lekker Miranda, hier ook een blije stalker 😊. Schot in de roos deze mooie en bijzondere kaart voor Annerieke want daar houdt ze idd van (nét als Martha) en jij kunt dát dus óók dus ik zeg petje af! Al kijk ik er een dag naar..Ik kom er gewoon niet uit dus heb de moed voor speciaal maar opgegeven...
    Ik heb van Lawn Fawn een stempel met pull, turn etc etc...zal niet vaak gebruikt worden vrees ik..
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi kaartje voor annerieke leuk al die omklapflapjes met steeds iets anders ik vind tekst stempels ook altijd handig ik ga vaak schuin als ik schrijf
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart, handig die stempel.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart heb je voor Annerieke gewaagd, ik vind het knap dat je zo'n model kunt maken... de stempeltjes zijn inderdaad leuk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi gemaakt!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart heb je voor Annerieke gemaakt. Heel. Mooi model en materialen. De stempel is zeker handig. Leuke tip. Ik onthou het. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart. Ook een erg mooie model kaart heb je gemaakt.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ziet zo'n kaart er toch kunstig uit, Miranda. Knap gemaakt hoor! En handig dat er speciale stempeltjes voor bestaan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart heb je voor Annerieke gemaakt Miranda.
    Wat een leuk model is dot....lijkt wel ingewikkeld!
    Leuk gedaan met de tekst
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    De kleuren zijn schitterend en zo'n leuk model.
    wel heel erg handig met de tekststempels, dan is het tenminste duidelijk.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nou ja Miranda, mijn eerste opmerking wat een mooie gemaakte kaart en hoe zou die werken en dan zie ik ineens dat je naar mij hebt gelinkt, wat hilarisch zeg, ik had niet eens mijn model herkend hahaha..
    Maar alle gekheid op een stokje wat een mooi kaartje zeg de kleuren zo mooi bij elkaar en dat je het op een andere kaart hebt geplaatst komt heel erg mooi over ik zal dat filmpjes ook nog eens goed bekijken, bedankt voor het delen! Oja, ik maak het filmpje met mijn telefoon en bewerk het met video editor van Windows en dat sla ik op en zet op het blog, als mijn film te groot is bewerk ik met windows moviemaker en zet het op youtube en dan de link op mijn blog.
    Hopelijk kun je hier iets mee
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel mooie kaart voor je hobbymaatje met kadootje !!
    Dit is een echte verassing Miranda , fijn weekend
    Liefs van Epie en Birdie xX

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele leuke kaart voor Annerieke ! Ik vind mijn geschrift niet zo mooi, dus die tekststempels zouden ook bij mij van pas komen :) groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hele mooie kaart! Mooi modelletje ook.
    Handig zo'n stempeltje dan is de bedoeling meteen duidelijk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hele mooie kaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Miranda,

    Wauw pracht creatie en superhandige stempelset .

    Fijn weekend
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Met dit papier en het leuke model is dit een schitterende kaart. Handig zo`n stempeltje, ook mijn handschrift is niet wat het ooit was.
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een hele leuke uitvoering met dit leuke model maakte je Miranda!
    Dat is zeker een handig stempeltje! Een fijne zondag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een mooi kaartje en een leuke verrassing met het tweede kaartje! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh wat een mooie papiertjes, prachtige uitvoering van een leuk model dat ook op mijn to do lijst staat (en zoveel meer).
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Geweldig, ik moet toucheer meer op de. Logs loeren wantikzie bij meer mensen weer zulke aparte model kaartjes verschijnen.
    Leuk wat je voor Annerieke gemaakt hebt en inderdaad super handig die woord stempeltjes.
    Fijne week!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dat die bij Annerieke in de smaak viel snap ik, heel mooi kaartje! Prachtig papier ook gebruikt en in dit model mooi gecombineerd. Dat is inderdaad een handige stempelset voor dit soort kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtig en apart model is dit en wat handig dat je een stempel hebt met al die teksten! Mooie kaart! Een filmpje maken lijkt me een heel gedoe!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen