donderdag 11 maart 2021

Christmas is coming...

 Goedemorgen lieve mensen, zijn jullie nog niet weggewaaid?  Man, man wat gaat het tekeer, de bloemetjes vliegen bijna van mijn viooltjes ;P

Gezellig dat jullie ook weer op kerstkaartendonderdag bij 52 WTC hier een kijkje komen nemen. Voor deze week een eenvoudig kaartje...


Een setje gebruikt dat bij een Engels magazine zat in 2018 en wat ik nog niet gebruikt had.


De kaart is 10x15 cm. Het achtergrondje komt uit een blok van Marianne Design. De stempels met stansje van het rendier en zijn muts zaten bij het magazine. De overige stempels ook maar die heb ik met de hand uitgeknipt.
Rudolph zijn neus heeft rode glitters. Een sneeuwbergje gemaakt door papier te scheuren en op de rand wat glitterlijm te gebruiken.
Alles ingekleurd met Derwent Colorsoft en de kaart afgewerkt met een poinsettia van Joy en geponste takjes.

Heb je deze week ook een kerstkaart gemaakt dan kun je hem HIER op het blog van 52 WTC linken. Ik kom dan vast en zeker aanwaaien (hihi) om hem te bewonderen.

Morgen ben ik terug met de kaart voor Annerieke (mijn creatieve wereld). Zij is vandaag jarig, gefeliciteerd meis, geniet van je dag.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessin-papier-Frozen Winter-PK9172-Marianne Design,    *banner-CR1538-Marianne Design,    *poinsettia-Joy/Noor-6002/1048,      *rest-Papercraft Essentials issue 165 October 2018

47 opmerkingen:

  1. Hahaha, Christmas is coming, ja, uiteindelijk altijd :-D maar het duurt gelukkig toch nog even. Laten we eerst maar naar pasen gaan. Je kaartje is tof, Miranda. Grappig, dat proostende rendier. Goed dat ie een stokje heeft om op te leunen, na al die alcohol!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd! Volgens mij heeft Rudolph iets te diep in het glaasje (fles) gekeken want zijn neus is wel heel erg rood *lol*
    Mooie achtergrond en de rode accenten maken de kaart heel fris.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaart Miranda, o vannacht ging het zo tekeer de ramen dicht moeten maken op de slaapkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke grappige kerstkaart! En dat aanwaaien is wel toepasselijk voor vandaag inderdaad!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk kaart met het vrolijke rendiertje. Hihi, hij heeft al een flink rode neus van de champagne.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje met het gezellige rendier Miranda....volgen mij heeft hij al een glaasje op!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooooh wat een mooi kaartje met dat schattige hertje laat het feest maar komen mooie sneeuw achtergrond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kaart met super gave stempels en mooi DP!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is helemaal leuk! Ben al een paar keer uitgewaaid.
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuk kaartje weer Miranda! Leuk die neus van Rudolf! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vuilnis ophaaldag hier (grijze bak) en ja hoor die van mij waaide natuurlijk over straat, mijn goeie buur kwam ook al aan gesneld en toen hebben we mijn zakken in zijn bak gedaan voor meer verzwaring, maar man, man wat een windjewoei!!! arme viooltjes!!! Een grappig kerstkaartje Miranda en kerst 2021 ploppen we de champagne maar open hè
    Ik ga lekker aan de knutsel!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tof kaartje! Het lijkt wel alsof het rendier die candycane als wandelstok gebruikt omdat hij te diep in de fles gekeken heeft haha.. Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk feestvierend rendiertje.
    Al een beetje teveel aan de fles, aan zijn rood neusje te zien.
    Prachtig gemaakt met de mooie achtergrond erbij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben straks even naar de bieb gewaaid, wat een wind.. Mooie kerstkaart heb je gemaakt met de leuke stempels,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke kaart,echt lief dit hert met zijn flesje drank
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Miranda,

    Wat een olijke vrolijkerd staat daar op zijn kerstman te wachten... Die heeft alvast veel voorpret...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke vrolijke kaart !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattige leuke kerstkaart is dit..
    Nou he wat een wind hier aan de kust waaien we ook uit onze verschoning.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kerstkaart.
    Hier is het vandaag ook goed te keer gegaan
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke kerstkaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een leuke kaart met Rudolf the red noised reindeer.
    Hier stormt het behoorlijk. We zijn net even te voet naar de slager geweest, een wandeling heen en terug ca. 45 minuten. Mijn coronakapsel zat flink in de war 😄 Ik zal blij zijn als ik naar de kapper mag, nog 10 dagen geduld.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Even een antwoord op wat je vroeg over mijn kaartje:ja het is 1 plaatje, ik heb de 2 digi's in Photoshop over elkaar geplaatst.
      Groetjes,
      Karin

      Verwijderen
  22. Ik snap die rode neus best 😄
    Heel leuke kaart, mooie sneeuwrand.
    Door de storm ging vandaag mijn 1e vaccinatie niet door, gelukkig staat er al een nieuwe afspraak voor morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Rudolf ziet het alvast zitten, hij heeft de fles al vast. Mooie kaart is het zeker geworden.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gezellig tafereeltje, Miranda.. Ik hoop dat je viooltjes niet te veel schade hebben.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hihi, grappig kaartje en leuke commentaren.
    De 24 op mijn kaartje is inderdaad voor kerstavond 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke grappige kaart .
    Hij heeft volgens mij te diep in het glaasje gekeken.
    Groetjes , Elle=Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Haha, wat een grappig kaartje!
    Hier ook flink storm...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het is een hele mooie eenvoudige kaart. Rudolf heeft een mooie rode neus!. Fier lagen de viooltjes ook plat... gelukkig is de wind nu afgenomen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een vrolijk rendiertje heb je op je kaart staan.
    En ook zo'n gezellige rode neus.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi/vrolijk kaartje Miranda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een vrolijk kerstkaartje met Rodolf het rendier en zijn fles. Heel mooi gedaan.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Die rode neus is geen wonder als hij zelf de fles burgemeester maakt hahaha, super super leuk!! Hier stond de taakbalk ineens 1 meter verder en gedraaid maar na de middag was het ergste gelukkig over. Ja joh..het lijkt wel of iedereen jarig is in maart...
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een grappig kaartje! Die Rudolf......ik vraag mij af waar die rode neus van komt 😂
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  34. So lovely....adorable image & I love the colours.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een super leuke kerstkaart met Rudolph.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een geweldige kaart is dit Miranda.
    Hartstikke geinige digi heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Geweldige kaart!! Heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heel leuk en grappig dit kerstkaartje Miranda!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een grappige kerstkaart heb je deze week gemaakt, ja inderdaad ook hier ging het goed te keer. Ik heb gisteren dan ook mijn dagelijkse wandeling maar een keertje over geslagen. En gelukkig zaten bij mij de viooltjes nog aan de steeltjes op het balkon.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Haha, deze Rudolph lust wel een slokje! Echt een superleuke en grappige kaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een gave kaart Miranda,

    Waar zou de rode neus nu van komen...vast niet
    alleen van de kou🤣🤣🤣

    Wat een wind aflopen donderdag, Evert liet merken dat hij over ons land trok..de dakgoot ging hier behoorlijk te keer. Morgen wordt het weer onstuimig zeggen...

    Goed weekend en leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. echt de moeite he gisteren die wind!
    leuke kerstkaart, toffe stempeltjes, mooi met de glimmende neus...
    Fijn weekend
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een mooie kerstkaart
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een leuke kerstkaart met deze Rudolph ! Grappig met de champagnefles erbij :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Je hebt er toch een bijzonder mooie kaart van gemaakt Anita, ik ben verliefd op de neus van Rudolf! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen