maandag 15 maart 2021

You crack me up....

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op de kaart van Annerieke. Heel gezellig om te lezen, net of ik even visite heb ;P
Het weekend ben ik eens lekker gaan zitten voor de nieuwe lift-challenge . Ze willen graag kaarten zien met structuur er op. Ik heb mijn structuurpasta/modelling paste van Reeves erbij gepakt en ben op zwart kaartkarton met verschillende stencils aan de slag geweest.


Voor deze kaart heb ik een stencil van Dutch Doobadoo met een craquelé dessin gebruikt.


Het leek me wel leuk om het met deze stempel en (paas)eieren te combineren. Basis is een witte dubbele kaart met daarop zwart karton en dessin-papier. Ik vind de combinatie zwart-wit-geel altijd een frisse uitstraling hebben dus voor deze kleuren gekozen.


De structuurpasta ligt er mooi bovenop, hier is dat wel te zien volgens mij. De eieren zijn allemaal van JoyCrafts.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs maar weer :)
Lieve groetjes Miranda


*grote ei en rood/wit ei-Joy/Noor-6002/1278,     *gek ei-JoyCrafts-6002/1486,    *tekststempel-Jillibean soup (2009),     *reeves modelling paste.

45 opmerkingen:

  1. Super gave kaart !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kuiken wat in dat grote ei zit is flink bezig aan al die barstjes te zien *lol* Wat een leuk idee en de stempel past er ook perfect bij. Hele leuke paaskaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en grappig kaartje is het zo geworden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig kaartje Miranda, volgens mij zit er wel een heel wild kuiken in dit ei, het breekt aan alle kanten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. toppie..écht een gekrakt ei geworden en de tekst té gék LEUK er bij Miranda!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een super leuk effect Miranda!! Dat ei komt vast gauw uit.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaart Miranda
    mooi gemaakt met dat crackle effect, en grappig die eieren er zo bij!
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat knap gedaan. Super leuke Paaskaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk hè al die blogvisites, hihi Nou dit ei gaat vast snel uitkomen Miranda wat ben je weer gaaf bezig geweest! Je crack me helemaal op, whaha Die stans van joy heb je hartstikke leuk gebruikt!!! Toffe lift hoor!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het stencil lijkt gemaakt te zijn voor zo'n ei en die tekst is er al helemaal perfect bij. Heel leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke paaskaart, en crackle vind ik altijd erg leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig paaskaartje is dit Miranda met dat prachtige gecraqueleerde paasei erop.. en het kuikentje is er ook zooooo schattig bij...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een mooi craquelé ei, Miranda. Die andere eitjes zijn lieverds.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gemaakt dat craquelé ei, leuke uitwerking van de challenge. Het geel steekt mooi af tegen het zwart. Geeft er ook een vrolijke uitstraling aan.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart met het craquelé. Heel mooi effect. Leuk gemaakt met ee andere leuke eitjes erbij. De tekst is erg grappig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart heb je gemakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie paaskaart Miranda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig ei op je kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi
    Erg leuke kaart heb je gemaakt. De tekst is geweldig.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je dat leuk bedacht, dat gecraqueleerde paasei. Je hebt er een toffe kaart van gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een super leuk paaskaartje Miranda, ik ben niet zo handig met structuurpasta.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk idee om je paasei zo te maken. De tekst past er ook goed bij.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je da LEUK bedacht en uitgevoerd Miranda.
    Het is een hele mooie kaart geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gave Paaskaart met het craquelé paasei, heel leuk in het zwart, de tekst is perfect,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super gaaf! wat een leuk idee! Het kuiken kan ieder moment uit het ei barsten, gaaf hoor!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk idee! Heel gave liftkaart is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige eitjes zijn het beide geworden, heel leuk kaartje! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh, die is leuk!! Heel leuk idee!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een supermooi kaartje heel apart de structuur erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie kaart Miranda. Wat heb je dat leuk gedaan met de structuurpasta, geeft echt een gaaf effect. Enne...ik ben verliefd op het ei 😍.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Tja, je bent toch benieuwd wat voor een grappig geel kuiken er uit een ei als dit gaat springen hè. De barsten zitten er al in dus het kan elk moment gebeuren! Heel leuk!! Bedankt voor het meedoen met onze liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat heb je dit leuk gemaakt en de tekst is er ook erg leuk bij

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nou ja, wat leuk verzonnen nou toch weer!!
    De tekst erbij is natuurlijk weer super leuk bedacht, hihi.
    Het kleine eitje rechts onderin, aaaaah, lief hoor.
    Zwart, wit en geel.......ik schreef het al eerder, ik kies bijna nooit geel, maar het is zo leuk, zo zonnig, zo vrolijk wordt ik ervan.
    Maar, ik vind het wel echt iets voor het voorjaar! Ik dacht altijd dat ik niet zo seizoensgebonden was/dacht, maar kom er steeds meer achter dat ik die gedachten bij moet stellen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk deze kaart en wat een gave kleuren!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat ziet dit er leuk uit zeg Miranda, heb je knap gedaan en die kleine eitjes zijn ook erg grappig. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat heb je dit leuk gemaakt, het ei met de struktuurpasta vind ik een geweldig idee.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Haha, hoe origineel is dit! Enig is dat ei met cracks met structuurpasta en het kleine kuiken ernaast (steekt ook nog zijn tong uit)! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een heel leuk paas kaartje zo met de craquelé effect in het ei.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een superleuke kaart Miranda.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat leuk!!! Echt zo'n mooi versierd paasei die je vroeger bij de banketbakker kon kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Zwart en geel vind ik ook altijd mooi/leuk. Ben ook gek op bijtjes, misschien komt het daar wel door ;-)
    Je kaartje vind ik mooi en grappig tegelijk. Erg leuk bedacht en mooi gemaakt! Dank je wel Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen