dinsdag 2 februari 2021

Ik wil je alleen een knuffel geven....

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op de "baby-kaart"voor GerJanne en Peter. Gezellig om te lezen en fijn dat we hier gewoon bij elkaar op bezoek kunnen ;P
Ik blijf een beetje in de "lief" stijl met mijn kaart die ik voor de Lift-challenge heb gemaakt. 


Dit lieve stempeltje "moest" erop want dat ligt al van vóór kerst te wachten om te mogen shinen. Ik was helemaal weg van deze stempelset.
De achtergrond waar het om te doen was bij de Lift-challenge was nog even een dingetje. Lang zoeken naar een geschikte achtergrondstempel maar ik heb een hele oude gevonden, nog niet gebruikt dus passend bij mijn voornemen, van Kars...


En toen op zoek naar embossingpoeder. Graaien in mijn bak en mooie gevonden ..ultra-fine white.
Nét op de kaart gestrooid en ik moet ineens NIEZEN.....aaargh ....alle witte poeder overal naartoe. Ik had zwarte kleren aan en zat helemaal onder. Tim dacht dat ik met poedersuiker aan het stoeien was whaha. Uiteindelijk het grootste deel verzameld en terug in het potje gekregen maar ik moest daarna echt aan de poets op mijn kamertje. 


Na al die perikelen ben ik toch wel blij met eindresultaat. Beïnkt met distress-inkt Shaded Lilac en Tumbled glass. Gestanst met de cross-stitch stans van MFT.
Het lieve stelletje is van Mama Elephant (Fuzzy Hugs) en daar staan nog meer lieve setjes op die vast nog wel voorbij gaan komen :)
Bij Cute Card Thursday zoeken ze "Valentines" en daar vind ik deze kaart ook wel geschikt voor.
En ik zag net dat bij Creatief met Hobbyshop Daantje een challenge voor de letter C begonnen zijn en het konijntje heeft capuchon aan zijn trui en zijn ze niet cute?

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda 

40 opmerkingen:

  1. Wat een lieflijk kaartje! Oh das erg...gebeurde mij van het weekeinde ook, ik kreeg niks uit mijn shimmer powder, dus ik nijpte iets erin en toen ploep een hele straal de lucht...ik mopperen, want helaas dit kreeg ik er niet meer terug in. En zat ik net als jij helemaal onder.
    Het zat in de lucht denk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige kaartje met de mooie achtergrond als je dit overkomt is dat zo.... niet leuk, ik had het met gold flakes het vorig jaar, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ia een plechtige kaart. Leuk voor vakentijn. Je Chtergrond is prachtig. Ondanks dat het even wat een rommel gaf... niet te zien opde kaart. Prachtige witte bloemetjes. Een leuk stempeltje. Het is weer een plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke schattige kaart Miranda.
    Lief stempeltje, mooie kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat stempeltje is zo schattig! Ook leuk opgelost om de challenge te verwerken. Vond dat wel lastig. Moest wel lachen dat je net moest niezen, zit je echt niet op te wachten. Wat heb je daar een boel opruimwerk van gehad. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dot van een kaart echt een lieffie . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhhhh, wat een super schattig stempeltje! Je hebt het ook zo mooi ingekleurd.
    Nah, je snapt toch wel dat je niet moet gaan niezen als je met dat fijne poeder bezig bent? Haha, wel een gedoe zeg. Maar je achtergrond is mooi geworden. Ik ga zo ook een kaart plaatsen voor de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje Miranda! Heerlijk dat stempeltje! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Send you a Hug, nou die kunnen we hard gebruiken in deze tijd. Super lieve kaart . Groetjes Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat balen zeg dat je toen aan de poets moest... Kan zo snel gebeuren en die poeder gaat echt overal heen. Je kaartje is een schatje, zo lief! Ik zie een capuchon en dst begint met een C, de uitdaging bij Creatiefmethobbyshopdaantje.blogspot.nl ik zou zeggen doe gezellig mee als je het leuk vindt

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje ik vind deze konijntje van ME zo schattig wat staan ze daar schattig op de mooie achtergrond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje Miranda!
    Zo lief die konijntjes!
    Oeps daar was je wel even zoet mee dankzij een niesje...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O, dat is pech hebben met het poeder maar nu is je kamertje wel weer helemaal spik en span! En natuurlijk een prachtig kaartje als eindresultaat.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend lief kaartje.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach wat een lief kaartje.
    De konijntjes staan daar zo mooi voor het prachtige achtergrondje dat je erbij gemaakt hebt.
    Erg leuk gedaan Miranda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo schattig en lief!! Ja, die stempeltjes van Mama Elephant zijn zooo leuk :) maar heb nog zoveel te kleuren. Mooie achtergrond heb je gemaakt en niks te zien hoor!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oei dat was minder met je niesbui maar gelukkig nog wat in je potje, super lief kaartje is dit geworden met een mooie achtergrond en het schattige stempeltje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat schattig dit knuffelende stelletje, mooi gekleurd ook Miranda! Je achtergrond past mooi bij ze en doet ze goed uitkomen, mooi kaartje voor onze Liftchallenge, dank je wel voor het meedoen!
    Oei, niezen in je embossingpoeder, oeps!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een superlief stelletje op je mooie kaart. Na het lezen van je verhaal heb ik hier toch wel even zitten lachen. Ik zag het voor me. Normaal zie je al overal glitters, maar dat moet bij jou verschrikkelijk geweest zijn.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige achtergrond heb je gemaakt met die leuke kleine stempeltjes. Het tweetal wat staat te knuffelen is ook zo schattig! Wat een pech dat je net moest niezen toen je met die embossingpoeder bezig was.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat vind ik dit een snoezig kaartje!! Moest wel lachen om je nies-verhaal! Dadelijk denken ze nog dat je cocaïne snuift met al dat witte poeder onder je neus ha ha. Ik heb altijd een swifferdoekje binnen handbereik voor dit soort ongelukjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Whahha dat was dus een witte wereld bij jou maar wat een snoepie is dit geworden met dat schattige stempeltje!!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Echt een schattig kaartje met de konijnen.
    Fijn dat je toch nog alle spulletjes had om deze kaart te maken. Soms heb je meer dan dat je denkt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lief kaartje met echt een schattig stempeltje, ik heb een keer de heattool aangezet toen het bakje met embossingpoeder open stond, ook niet erg slim,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Haha ! Kan me inbeelden hoe het daar moet uitgezien hebben met het witte poeder ! Je kaartje is heel leuk geworden! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Alweer een hele bevalling, deze kaart😉.
    Met je hebt helemaal gelijk, ze zijn super CUTE!
    Je kamertje eens flink poetsen kan nooit kwaad, zo zie je maar, elk nadeel heb ze voordeel🙃

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ohhhh sorry maar ik heb echt zitten lachen om je poeder(suiker) taferelen..... en een voordeel, het is weer lekker schoon ;-) Het eindresultaat is heel schattig, mooie inzending voor de liftchallenge. En je uitdaging met een c zit wel goed, ik zie ook een cross stitching randje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ach wat is dit een lieverdje Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. De volgende keer maar een mondkapje voor als je met embossingpoeder gaat werken *lol*
    Je kaart is heel schattig geworden, echt lief.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schattig kaartje Miranda!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super lief dit mooie kaartje en ik moest lachen om je embossingpoeder verhaal!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een lief kaartje!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ohh wat een knoeiboel bij jou Miranda, ik zie het helemaal voor me. Dit is dus een kaart met een verhaal ;-). De kaart is leuk met de schattige konijntjes, de achtergrond is prachtig!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. AW Gorgeous card Miranda, love the sweet image.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ze zijn zeker cute Miranda.....wat ontzettend leuk gedaan.....prachtig kaartje!
    Volgende keer maar op een ander moment niezen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Sorry maar m'n verbeelding sloeg even op hol bij je verhaaltje. Hier zal je nog wel eens aan terug denken bij het zien van deze kaart. Heel mooi resultaat hoor en supermooie kleurtjes en stempel.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Aaaaw wat een TE snoezig kaartje Miranda.
    Dat was balen zeg van je witte poeder (hihi).
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dat zie ik natuurlijk helemaal voor me, jij niezend en proestend onder de witte poeder ;-))
    Maar je kaartje is schattig. Wat een lief stempeltje is dat!
    Heel erg leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge!!

    BeantwoordenVerwijderen