zondag 31 januari 2021

Kleinkind in aantocht....

 Goedemorgen lieve allemaal. Hier in Brabant is het koud maar lekker zonnig. Al lekker gewandeld en nu even tijd genomen om deze kaart te posten in Blogland  :)
Een slim-line kaart gemaakt met een stans van Crealies...


Laatst schreef GerJanne dat ze samen met haar man "opa en oma" gaat worden (nog zo'n 20 weken) en dat verdient natuurlijk een kaartje. Nu heeft het best wat voeten in aarde gehad eer deze kaart klaar was. Ik maak nooit baby (in aantocht) kaarten en dat was te merken aan mijn stansen/stempels en plaatjes. Eerst een babyplaatje op een kaart verwerkt maar dat vond ik toch meer iets voor als het kindje er is, dus weggelegd.


Toen dacht ik aan dit vliegtuigje en de borderstans van Joy. Tussen mijn dessin-papier dit wolkjespapier van Magnolia gevonden en lekker aan de freubel gegaan. Het vliegtuigje en de border twee keer gestanst. Het vliegtuigje iets verschoven op elkaar geplakt om schaduw-effect te creëren en bij de slinger stukjes wit geknipt en op het blauw geplakt...



Maar toen de tekst...alles afgezocht. Wel iets gevonden voor alleen oma maar niets voor opa. Eerst zitten prullen met losse letters (stempels en stickers) maar dat was het toch niet. Uiteindelijk de computer maar gebruikt. Héhe wat een bevalling LOL..


Dank jullie wel voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*vliegtuig-Amy Design-ADM10004,     *slim-line B- Crealies-CLCZ182,    *slinger-Joy/Mery's-6002/1216,     *dessin-papier-Magnolia-Blue sky-lazy summer day's,    *tekst computer, glitterlijm

43 opmerkingen:

  1. Al met al een leuk kaartje geworden hoor! Ik merk dat ook dat ik weinig heb voor babykaartjes, daar ben ik ook een beetje uit! Maar een leuk kaartje geworden en heel goed opgelost met het vliegtuig! Een fijne dag en groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart voor oma en opa in spe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu ik lees hoe moeizaam het tot stand is gekomen vind ik hem nóg leuker dan ik al vond bij het eerste blik op de foto. Dat heb je weer mooi voor elkaar gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die laatste zin....wat een bevalling🤣🤣🤣

    Maar wat een gave en orginele kaart voor GerJanne en haar mannetje. Ik vind het een toppertje!!

    Leafs Ina xx

    Ps niezen van de embossing poeder of....🙊🙊

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje gemaakt voor de aanstaande opa en oma vinden ze vast prachtig.
    Ja soms heb je er wel kaartjes tussen die niet lopen zo als het moed.
    Ik leg ze dan weg en ondertussen pieker ik me suf hoe zal ik het gaan doen.
    En meestal kom ik er dan wel uit.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee met het vliegtuig!
    Fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die vindt Gerjanne vast fantastisch! Superleuk idee, een vliegtuigje en de slinger met babyspulletjes eraan! Gaaf Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is die leuk geworden. Kan me voorstellen dat het lastig was. Maar ze zullen heel blij worden van deze kaart.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk bij elkaar gefreubeld Miranda. Het is een mooi kaartje geworden.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk kaartje Miranda...leuk ook dat wolkjes papier!
    Hier is het ook lekker zonnig maar koud!
    Fijne dag, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful baby card. Love the colours and the dies you used.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een erg leuk kaartje zo met dat vliegtuig.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een geweldig leuke kaart, en precies met de spullen die opa's en oma's nodig hebben, vooral flesjes en spenen om ze stil te houden . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het idee alleen al is leuk en de volledige kaart is super leuk!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart! dat wolkjes papier past hier perfect.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke in aantocht zijnde baby kaart!
    Die zal Ger-Janne en haar man wel waarderen, heb je goed over nagedacht.Ik heb in ieder geval een big smile:)
    Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nu je het zegt helemaal waar geen stempels voor aanstaande Opa's en Oma's. Maar je zou Miranda niet zijn als je daar geen oplossing voor zocht en kijk gelukt!!! Heel goed bedacht met het vliegtuigje, baby in aantocht!!! GerJanne is vast vliefd op je kaartje, zeer creatief gedaan!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. HIhih, ja soms is kaartjes maken echt heel moeilijk he.
    Maar je kaart is heel mooi geworden!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. je hebt een heel leuk kaartje gemaakt Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk bedacht Miranda
    Grappig doe baby spulletjes achter het vliegtuigje aan
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou Miranda daar heb ik ook niets voor maar ik stuur pas een kaartje als de kleine er is en dan zijn er mogelijkheden volop maar jij hebt het perfect opgelost en een heel leuke kaart gemaakt die deze aanstaande grootouders nog 20 weken laten staan hihi!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi geworden hoor! Superleuk, die slinger achter het vliegtuig.
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het was vandaag inderdaad prachtig weer in Brabant. Wij hebben dan ook 11.5 km. gewandeld.
    Je kaartje voor de a.s. opa en oma is prachtig geworden. Heel leuk bedacht met dat vliegtuigje.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuk deze kaart! De baby onderweg met het vliegtuig....het zou wat zijn.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaart met het vliegtuigje en de slinger, je hebt er mooi papier bij gevonden. Ik maak graag babykaarten, morgen komt er een op mijn blog,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een prachtig kaartje voor de grootouders in spe.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik kan me voorstellen dat dit toffe kaartje een ware bevalling voor je was. Maar net als bij een echte bevalling: het was het waard!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig dit slimline babykaartje voor de aanstaande oma GerJanne en opa Peter...leuk idee van dat mooie vliegtuigje Miranda...Echt TOP!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ja, hij staat hier nog voor ons op de salontafel. hij is zo leuk met dat vliegtuigje. Keigoed bedacht! Wel grappig dat je er dan achterkomt dat je van een bepaald thema niets of weinig hebt..

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Gaaf gedaan zo met het vliegtuig en alle babyspulletjes.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jij had last van "blogvriendinnen-kaartenmaken-stress"!!
    Als ik een kaart ga maken voor een mede maakster, vind ik het ook vaak extra lastig, moeilijk of spannend. Je denk dan vaak "zal deze kaart wel goed genoeg zijn, zal de ontvanger het zelf niet anders gemaakt hebben" tenminste,zo gaat dat bij mij vaak, hihi.

    Maar alle stress voor niks, hele bevalling voor niks (LOL) , want ik vind het een ontzettende leuke kaart. Zo leuk opgelost, met het vliegtuigje, zeker voor een jongen.
    En dan de hele slinger er achter aan, leuk!
    Zoals je de slinger hebt gemaakt, met het witte papier erop, wat goed bedacht, net echt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een schattig kaartje met de leuke blauwe kleurtjes en vliegtuigje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een heel leuke kaart en wat een goed idee om het vliegtuig te gebruiken!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je bent lekker crea bea gewwst Miranda. De kaart is erg leuk geworden. Gisteren was het hier ook lekker zonnig. Vandaag triest...Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een gave kaart heb je voor GerJanne gemaakt Miranda....ik vind het prachtig!
    Leuk gedaan met het vliegtuigje.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een schattige kaart heb je gemaakt Miranda. Je hebt dit leuk bedacht, wolken, een vliegtuigje en de slinger erachter aan.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. De moderne versie van de ooievaar! Heel erg leuk gevonden!! Grappig om te lezen hoe je proces geweest is. Soms gaat dat zo hè, dan weet je vooraf echt niet wat het uiteindelijk gaat worden. Leuk is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een tof kaartje Miranda!! Maar wel heel leuk bedacht met die mooie vliegtuigen erop. En wel fijn al dat je weet dat het een jongetje wordt. Kon je hem lekker stoer maken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuke kaart voor Oma GerJanne met dat vliegtuigje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Dan heb je dit wel op een heel toffe manier opgelost Miranda!
    Leuk, dat vliegtuigje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat ontzettend leuk bedacht en nog veel mooier uitgewerkt Miranda.
    Gerjanne word goed verwend door haar blogvriendinnetjes,super.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen