donderdag 28 januari 2021

Alle ballen verzámelen....

Hallo lieve mensen, na een rustig weekje van mijn kant kom ik weer eens kijken. Het is namelijk alweer  de laatste donderdag van januari 2021 !!! Dat betekent tijd voor een nieuwe challenge bij 52 weeks to Christmas...Het thema deze keer is KERSTBALLEN....


Ik heb mijn uilenstempeltjes van Leane Creatief eens uit de verpakking gehaald en er dit tafereeltje mee gestempeld. Ingekleurd met Derwent colorsoft potloden en her en der wat glitterlijm gebruikt.
Uitgeknipt en op het mooie dessin-papier van CraftEmotions geplakt.


Voor de opbouw van de kaart de januari-sketch van Cheerful Sketches Challengeblog gebruikt. Dit blokje papier is bijna helemaal opgebruikt maar ik vond nog heel veel kerstballen en mooie kerstwensen :)

Dat was het weer voor vandaag, doen jullie weer gezellig mee?
Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda


*uiltjes-LeCrea'combi stamps-Leane creatief 55.6029,     *kerstballen-LeCrea'combistamps-Leane creatief 55.6036    *dessinpapier-Purple Holidays-CraftEmotions-118040/0105

56 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje! Knap zeg hoe je de uiltjes gekleurd hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart de uiltje zijn enig in combinatie met het papier, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Je kerstballenpapier is geweldig en past perfect bij de stempel. En wat een leuke challenge, ik heb zin om er mee aan de slag te gaan!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is je kerstkaartje in deze purpere kleurtjes Miranda, met zo een leuk stempeltje en weer prachtig ingekleurd.
    Leuk dat de sketch van Cheerful Sketches heb gebruikt
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke digi. En de kaart is erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, wat een schattige stempeltjes! Mooie kaart heb je er weer van gemaakt. De kleuren passen zo mooi samen, zo knap hoe je dat iedere keer weer zo krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart, zijn ze de ballen nu aan t opruimen of halen ze ze alvast weer uit de doos, hihihi. :) Leuk bijpassend DP!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Miranda , leuk kaartje met de sketch gemaakt zeg !!
    Netjes ingekleurde mooie stempel heb je gebruikt
    Fijne donderdag grtjs Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke en toepasselijke digi had je nog liggen!
    Heel leuk kaartje zo.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige uiltjes kerstkaart, Miranda!
    Mooi ingekleurd en leuk dp heb je gebruikt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat een leuke kaart met deze geinige uiltjes! Wat zijn ze druk in de weer met de kerstballen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een superleuk kaartje leuk hoe je de sketch hebt verwerkt en gave stempeltjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstkaart Miranda.
    Dat papier heb ik volgens mij ook nog liggen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke grappige kaart met die uiltjes die de kerstballen gaan ophangen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben nog steeds dolblij met mijn stansapparaat, ik heb spijt dat ik hem niet eerder heb aangeschaft. Mijn man zei al als die cuttlebug ooit kapot gaat bestel je zeker meteen een nieuwe!
      Groetjes Trudy

      Verwijderen
  16. Een superleuke/vrolijke kaart Miranda :-D
    Gave stempel!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke kaart Miranda!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattige kerstkaart met de uiltjes en de kerstballen.
    Super leuke stempels van Leane Creatief.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zijn die uiltjes leuk! en je kaart ook hoor *lol*

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke afbeelding voor de kerstballenchallenge, Miranda! Vrolijke kaart.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke stempeltjes heb je gebruikt Miranda. Mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Miranda,

    Hoe leuk is die kerstbalkaart? Toffe stempel, mooi verwerkt!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een vrolijkheid op je kaart !!!
    Leuk !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, grappig met die uiltjes die de kerstballen aan het verzamelen zijn!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hahaha, wat een grappige afbeelding heb je gevonden. En een leuke uitwerking van de sketch.
    En je gelooft het niet maar het is weer donderdag en de robot komt op een vast tijdstip volgens mij en daar zitten de donderdag en vrijdag altijd bij. Dat is nu al een half jaar bijna en ik baal er behoorlijk van. Daarom dus weer een reactie van mijn account, waarmee je NIET op mijn blog kunt komen. Moet je echt in de leeslijst zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaart, zo'n leuk afdrukje ook. Ik zie het papier en bedenk me dat ik dit ook heb. Vind het eerlijk gezegd vrij lastig papier, maar er staan wel kerstballen op, hihi, bedankt voor het idee ;-). Ik hoop wel dat het goed met je gaat na de stille week?
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke afbeelding, mooi gekleurd ook! En tot een gave kaart verwerkt, heel leuk!!
    Deze week kwam het er niet van om mee te doen, maar hopelijk volgende week wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schattig en vrolijk kaartje heb je gemaakt, Miranda.
    Wat een grappig stelletje en het DP is erg mooi.
    Leuk dat je met Cheerful Sketches meedoet.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Superleuke kerstkaart in mooie kleuren
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een grappige kerstkaart met de leuke uiltjes, mooi papier en de sketch mooi gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een ontzettend leuke kerstballen kaart. Zo grappig die uiltjes. Dat moet ik toch ook maar eens proberen. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie kaart met deze leuke stempeltjes. Prachtig zoals je d3 materialen heb5 gecombineerd. Mooie kleurtjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een leuk tafereeltje heb je gestempeld. Mooie kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuke kaart met deze toffe stempels.
    Mooie materialen en papiertjes.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een super leuk kaartje! En mooi gekleurd! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een super leuke stempel is dit! Wer een toppertje Miranda!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een schattige kaart en een super lieve stempel
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een goed idee om dit DP te gebruiken voor de challenge kaart Miranda....prachtig kaartje!
    Ik heb het papier ook nog liggen....het zat een keer in een goodybag....ik moet er ook maar eens mee aan de slag!
    Groetjes en tot gauw weer,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat zijn dat fantastisch leuke stempeltjes. Heel mooi voor onze kerstballenchallenge !
    Leuk dat je de schets van Cheerful Sketches gebruikt hebt.
    Groetjes
    Nancy
    Cheerful Sketches challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuk kaartje is het geworden. Ik heb van dat blokje ook nog wat papier liggen, misschien ga ik het ook gebruiken. Je hebt mij op een idee gebracht.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ach, wat een leukerd.
    Mooie kleurtjes ook, mooie combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een leukerd! Een heel mooi stempeltje en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  43. vrolijk kaartje Miranda, zeker geen gebrek aan ballen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Je kaartje toverde een big smile op mijn gezicht haha wat een leukerd en je begin tekst is al zo grappig...alle ballen verzamelen! Heel geinig kaartje en ik zag ook nog even die van vorige week wat een bjoetie was dat!
    Goed weekend Miranda....xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Super leuk kaartje!
    Heel grappig en mooi kleur designpapier gebruikt.
    Ja , ik was een keer snel met de challenge,hahaha.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik vind hem schitterend Miranda! Top gedaan!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Beautiful card Miranda, love the cute owls and pretty colours.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat en schattige stempel, mooie kerstkaart. Groetjes Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Het is een leukerd Miranda.
    Een heel fijn weekend gewenst.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Super ! Heel erg leuk met die uiltjes
    Liefs, Katrin
    https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik kreeg gelijk een glimlach op mijn gezicht.

    Gave kaart met deze prachtige afbeelding en kleurtjes.

    Leave groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een grappig kaartje... Leuk dat je meedoet met de challenge van "Kleuren met Potloden". Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen