donderdag 4 februari 2021

Reminder kerstballen bij 52 WTC

Hallo lieve allemaal, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart. Fijn dat ik sommigen heb laten lachen om mijn poeder-perikelen want een dag niet gelachen is... ;P

Vandaag kom ik met een kerstkaart met kerstballen om jullie te herinneren aan de januari-challenge bij 52 WTC die nog tot vanavond 23.55 uur loopt....


Ik ben zowel gaan stempelen als gaan stansen en al die materialen zaten bij een Engels magazine verpakt. Daar stond ook een soortgelijke kaart in als voorbeeld, dus ik had niet veel denkwerk.


Basis is een dubbele rechthoekige kaart. Daarop dessin-papier van CraftSensations. Op een witte kaart dennentakken en slingers gestempeld met Memento inkt. Twee kerstballen uit dessin-papier en één kerstbal uit groen karton gestanst. Op de kaart geplakt en met een fineliner een touwtje getekend.
Van touw strikjes gemaakt en op de ballen geplakt evenals een glittersteentje in het midden.
Deze kaart op groen karton geplakt en dat weer op het dessin-papier van de basiskaart.
Ook de leuke tekst zat bij het pakket.

Doe je mee aan de maand-challenge link dan HIER (KLIK) je kaart tot 23.55 uur vanavond.
Je wekelijkse kerstkaart, als je die hebt gemaakt, kun je HIER (KLIK) linken ook tot 23.55 uur vanavond. Wij vinden het heel gezellig dat jullie steeds meedoen en komen zeker een bezoekje brengen.

Dank je voor jóu bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda


42 opmerkingen:

  1. Dat is dan superhandig! En de kaart is ook nog een plaatje Miranda. En je was snel klaar voor de kerstballenchallenge. Ik ontdek net dat de Robot weer op bezoek is. Twaalf uur later dan normaal. Vannacht even probleemloos bij iedereen kunnen reageren, maar nu is weer jammer....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Miranda, het zijn prachtige kerstbal stansen, mooi stempelwerk, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt.
    De ballen uit designpapier zijn erg mooi.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Miranda. Ja je liet ons ook meegenieten he hahaha.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Miranda.
    Leuk de rand gestempeld.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje leuk dp papier heb je gebruikt en mooi de gestempelde takjes en mooie kleurrijke kerstballen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk idee die ballen in effen en dessinpapier. tof met de gestempelde takjes en lintjes erbij.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig is je kerstkaartje met heel mooi stempelwerk en leuke kerstballen erop Miranda..
    ook de tekst is heel mooi

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kerstkaartje Miranda echt sparkle sparkle weop
    Fijne donderdag en groetem van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Géén denkwerk en een leuk resultaat, óók wel eens fijn tóch?
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke Miranda! Leuk zijn ze, die Engelse tijdschriften! Jammer dat ze hier in de stad niet zo goed verkrijgbaar zijn...
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaart. Goed idee om de kerstballen uit dp te stansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee leuke kaarten, tof om het stempelen met het stanzen te combineren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sprankelen doen de kerstballen zeker op je mooie kaart.
    Af en toe is het heerlijk als je een voorbeeld hebt.
    Fijne dag Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstballenkaart en een leuke tekst erbij!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk deze kerstkaart Miranda
    We zijn weer geïnspireerd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kerstballen! Ik ben weer even helemaal uit de 'kerst mood' ben ik bang.....
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kerstballen kaart Miranda!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gaaf die slinger en ballen en wat een tof kaartje maakte je ermee, Miranda! Bij een Engels tijdschrift, ben wel benieuwd welk tijdschrift dat is.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een mooi kaartje met de combinatie stans en stempel! Leuk gedaan! En je knuffelkaartje hieronder is ook een liefje! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is een leuke kaart geworden. Soms is het handig om even een voorbeeld te hebben...je kan niet altijd zelf iets bedenken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat zijn chique ballen zeg (haha, niet zo chique om het zo te noemen, ik moet zeggen Kerstballen)
    Een hele leuke kaart.
    Ik heb ook van dit drukke achtergrond papier, ik gebruik het niet graag, maar zoals jij het gebruikt vind ik het wel erg mooi, een idee om te onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart met de slingers en de kerstballen Miranda....heb je heel leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Supermooie kerstballen op je kaart, Miranda! En ik heb nog even je poederavontuur teruggelezen...het zou mij kunnen overkomen, ik ben altijd bang dat er zoiets zal gebeuren 😂
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie opengewerkte kerstballen zijn dit zeg, prachtig kaartje!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat kerst 2021 maar weer vol sparkle mag zitten Miranda! Ik vind je kaart weer super, lekker feestelijk met de ja wat is het? confetti sliertjes!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Handig om op deze manier zo'n mooi kaartje te maken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Die tijdschriften zul je wel missen, nu je dochter weer in Nederland woont, ik nam ze altijd mee als we op vakantie in Engeland waren.
    Je hebt een hele mooie kerstkaart gemaakt met de leuke ballen
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooi kerstkaartje!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ziet er super uit Miranda,wat een mooie kaart!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik vind hem super leuk Miranda !!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een hele leuke kaart. Mooi afgewerkt met de gestempelde takjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig Miranda, en zo leuk met de stempel erbij!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige kaart Miranda. Ik heb nog even jouw poederverhaal gelezen. Wat een zooi hè? Ik heb het eens met flakes gehad. Die zijn zo licht, die fladderen zo weg.
    Fijne avond, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een hele leuke kerstkaart Miranda!!
    Heerlijk even niet teveel denken en nadoen.
    Vind ik af en toe toch ook wel heel fijn ;-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuk met die opengewerkte kerstballen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Je hebt met de stansen en de stempels te samen een heel mooi kaartje gemaakt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Je hebt weer een hele mooie kerstkaart gemaakt Miranda.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gorgeous card, love the design and awesome colours. x

    BeantwoordenVerwijderen