donderdag 10 december 2020

Suf, suf, suf...

 Hallo lieve mensen, suf  kan ik mezelf wel noemen want ik vergeet helemaal dat het donderdag dus kerstkaartendag is bij 52 weeks to Christmas. Ik ben ook zo druk met het schrijven van kerstkaarten hihi.
Voor mijn vriendin van 90 jaar !! (we zijn al 34 jaar bevriend vanuit de tijd dat we samen wijkverpleegkundigen waren :)) heb ik deze kersthanger gehaakt met een gestempelde kerstwens achterop.





Zij geniet altijd zo van mijn creaties en heeft ze in de loop der jaren allemaal verzameld in plakboeken die ze regelmatig doorbladert.
Volgende week ga ik dit even langsbrengen met wat lekkers erbij :)

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

42 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kersthanger, leuk hé dat het zo gewaardeerd wordt. Deze creatie zal later vast ook bij in het plakboek belanden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie hanger heb je gemaakt. Prachtig! Dat zal je vriendin waarderen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan zo met een gehaakt randje! Ik heb ook zo'n vriendin die bewaard ook al mijn creaties die ze opgestuurd krijgt! Wel leuk hoor! Een fijne dag en groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die is leuk geworden ! wel een serieus geduldwerkje, lijkt me, dat haken, wel een mooie toets op je kaart
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk haarwerk om je kaart Miranda.
    Leuk voor je vriendin.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. da's mooi Miranda, krijgt vast eerst een plekje in de kerstboom voor deze mooie hanger in het plakboek terechtkomt!
    Leuk dat je met je oud-collega nog altijd contact hebt!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en speciaal zo een kerstwens ontvangen.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kersthanger heb je gemaakt voor je vriendin
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kersthanger voor je vriendin! De tijd gaat zo snel je zou inderdaad bijna vergeten dat het al weer donderdag is.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie, bijzondere kerstwens geef je je vriendin.
    Leuk dat ze ze ook allemaal bewaard, ze heeft vast een schitterende verzameling ondertussen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kersthanger Miranda, de tijd gaat ook zo vlug.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie hanger, het gehaakte randje staat prachtig bij het nostalgische plaatje! Zal je vriendin blij van worden.
    Je zou hem mee kunnen laten doen aan de DCL challenge, we willen graag engeltjes zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat supermooi!! Miranda :-D
    Haken is ook zo leuk!!
    Wat fijn dat je vriendin altijd zo blij is met jouw creaties.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow.....dat heb je super leuk gedaan Miranda.....prachtig!
    Wat zal je vriendin hier weer blij mee zijn!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige hanger heb je voor je vriendin gemaakt!!...leuk dat ze al je kaarten bewaard heeft.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kersthanger en heel leuk die gehaakte rand!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schitterende kersthanger heb je voor je vriendin gemaakt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kersthanger, Miranda. En wat een tof idee. Ik heb ook nog van dit soort haakwerkjes liggen, gemaakt door mijn moeder. Misschien past er ook wel iets in voor Kerst.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke kerstkaart voor een 90 jarige Miranda !!
    Dáár zal je vriendin vast blij mee zijn hoor , je was
    écht erg druk met de kaartjes , ik dacht nog vreemd :-)
    Fijne donderdagavond en groetjes Epie .......

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig ornamentje heb je gehaakt, Miranda!
    Haken is toch zo ontspannend he!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave creatie heb je gemaakt Miranda, mooi gehaakt! Wat bijzonder dat je al zo lang bevriend bent, dat zijn dingen om te koesteren. Zo leuk dat iemand je creaties bewaart, dan heb je echt eer van je werk.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige hanger heb je gemaakt met het mooie haakwerk. Heel speciaal zo'n lange vriendschap die moet je koesteren en fijn dat je mijn kaart ontvangen hebt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat mooi en lief! Hier gaat je vriendin zeker van genueten!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Voor iemand waar je van weet dat ze je creaties bewaard doe je nog beter je best, dat is je met deze kersthanger dan ook goed gelukt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je dat mooi gemaakt. Gaat vast en zeker in de smaak vallen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie creatie heb je gemaakt. Mooi zo'n lange vriendschap.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige hanger heb je gemaakt! Zo mooi gehaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kersthangers Miranda ! Ja dat gebeurt mij wel vaker dat ik ineens besef dat het donderdag is ! De tijd vliegt dan ook zo ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Och suffie, wat heb jij dit mooi gehaakt en gemaakt. Ik kan me voorstellen dat ze ze allemaal bewaard. Ze zijn te mooi om weg te doen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Bijzonder is dat he? Ik heb zo'n tante voor wie het gedaan wordt, maar dan heeft ze een map en bekijkt de karten allemaal....ik stuur haar te weinig denk ik elke keer...
    Jouw creatie is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk zo'n hanger, daar zit ook nog een stukje liefdewerk in, mooi gehaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat bijzonder Miranda, een vriendin van 90! En wat een schitterende kersthanger heb je voor haar gehaakt, heel mooi! Als ik zoiets zie wil ik altijd leren haken, dat kan ik niet. Leuk als je weet dat iemand je werk zo waardeert.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dat is wel erg mooi wat je gemaakt hebt, daar gaat ze helemaal van genieten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige hanger heb je voor haar gemaakt! En zo'n lange vriendschip, wat mooi zeg!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtige kersthanger heb je voor je vriendin gehaakt. Daar zal ze vast erg blij mee zijn.

    Fijn weekend.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh wat een super leuke kersthanger!! En wat gaaf dat jullie al zo lang vriendinnen zijn.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een mooie creatie heb je voor je vriendin gemaakt Miranda,zal ze blij mee zijn! Deze word wel moeilijker plakken in haar plakboek hihi.
    De kaart hieronder voor Trijntje is ook geweldig,wat mooi gemaakt.
    Lieve groetjes cc

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat ontzettend mooi. Leuk om zo'n lange vriendschap te hebben.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat een mooi kaartje voor je vriendin leuk dat gehaakte erom heen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een mooie kaart! & wat zijjn jullie al lang vriendinnen super zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dit soort kleine kadootjes maak je mensen van die leeftijd zo blij mee. Wat lief dat ze als nog bewaard heeft wat hij gemaakt hebt.
    Mijn vriendin van 88 ligt nog steeds in het zkh. Ze krijgt morgen een nieuwe hartklep.
    We zijn druk met bezoek en verzorgen van haar huisje en de was. Maar, met liefde.
    Ik werk zijn al jaaaaaaren bevriend, 32 jaar om precies te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen