dinsdag 15 december 2020

Nog maar een kerstkaart....

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor jullie reacties op mijn gehaakte hanger. Mijn vriendin was er erg blij mee, zo leuk. Hier zijn alle kerstkaarten nu volgens mij wel de deur uit maar ik laat er hier nog een paar keer één zien. Voor vandaag deze ijverige sneeuwpop....


Hij heeft er zelfs een kleur van gekregen. Afdrukje(al een oudje) ingekleurd met Derwent Colorsoft. Hier en daar wat glitterlijm en de sneeuwvlokjes gemaakt met een witte pearl-pen.
De strik van Leane een keer uit groen en een keer uit zilverkarton gestanst.


Het dessin-papier is uit een blok van CraftSensations en de gestempelde tekst van Bella Lulu. De banner achter het afdrukje is van de Action.

Het is nu weer wat rustiger in mijn hoofd, wel zo fijn hihi en afgelopen weekend ook weer eens rustig aangerommeld. Soms moet je even pas op de plaats maken of hebben jullie dat niet?

Dank je voor je bezoekje, donderdag ben ik er weer met een kaart maar ik kom eerder bij jullie langs hoor, gezellig neuzen ;P
Lieve groetjes Miranda

31 opmerkingen:

  1. Zie hem maar sneeuw ruimen, wat een leuke stempel.
    De kaart is ook mooi aangekleed met Prachtig Design Papier en een hele mooie strik.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wqt een heerlijke kerstkaart in deze felle kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda,
    De boog kan niet altijd gespannen staan hè! Je hebt een mooie sneeuwpop die volop in de sneeuw aan het sneeuwschuiven is, hihi Gek maar waar ik zit helemaal in de flow om kerstkaartjes te maken en ga ook nog maar lekker door alvast voor volgend jaar🤸‍♀️
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart weer! Het sneeuwpopje is echt ijverig, hij heeft er nog lol in ook. Mooi gekleurd, maar ook de rest van de kaart is heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk en vrolijk kaartje heb je gemaakt!
    Lieve ijverige sneeuwpop!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje met de ijverige sneeuwpop!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is hij snoezig deze hardwerkende sneeuwman met zijn roze wangetjes! Leuk ook die kleine sneeuwvlokjes eroverheen. Ik ben letterlijk en figuurlijk ook even klaar met mijn kerstkaarten. Tijd voor vakantie...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Miranda! Gezellig in rood en groen, deze sneeuwman heb ik ook nog, hij blijft leuk hè. Ik ben nu een beetje aan het bijkomen, gisteren voor het laatst op school gewerkt voorlopig en afgelopen weekend ons huis kerst-klaar gemaakt, ook bij mijn moeder nog het e.e.a. versierd. Voor mijn gevoel kan ik nu 'rustig' kerstkaarten gaan maken, hihi.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dan kom je ineens een stempeltje of afdrukje tegen en toch maar weer een kaartje maken voor iets achter de hand te hebben 😀
    Mooi kaartje Miranda.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De sneeuwman heeft zin in het sneeuwruimen, hij staat er in ieder geval vrolijk bij. En het is een leuke kaart geworden. Fijn dat de rust weer een beetje is terug gekeerd. Houden zo!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kerstkaart Miranda
    Mooie frisse kerstkleuren.
    Leuk gedaan de sneeuwvlokjes .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Miranda!
    Wat een leukerd is die sneeuwman toch, ik heb die stempel ook en blijf het leuk vinden!
    Mooi kerstkaartje heb je ervan gemaakt!
    Over kerstkaart gesproken kreeg vanmiddag jouw kerstkaart in de bus, wat een mooi kaartje en het hondje vind ik zo schattig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie en vrolijke kerstkaart.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die stempel heb ik ook nog en echt al oud, mooie kerstkaart heb je ermee gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een vrolijkerd, de sneeuwpop en de kaart!
    Zo af en toe moet je een dagje voor jezelf hebben. En ook al doe je helemaal niets, dat geeft niet. Ook dat is tot rust komen. Ik ben elke week wel zo'n dag of dagdeel nodig 😘 Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtig kerstkaartje Miranda. En soms moet je op de rem trappen anders vlieg je uit de bocht...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart. Leuk gedaan met die gelpen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach wat een schatje! Heel erg leuk. En zeker moet je soms even niets. Dat had ik vandaag. Gewoon alleen tijd voor mijzelf, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leukerd de sneeuwpop! Leuke kaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Adorable card and love that sweet image and great papers. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Is een mooie vrolijke kerstkaart!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een lekker vrolijk kaartje met de sneeuwpop wat issie ijverig aan het vegen zo te zien heeft ie het naar zijn zin als ie klaar is mag hij hier ook komen vegen hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mooie kerstkaart Miranda, wat een prachtige strikstans is dat!
    Dankjewel voor je mooie kerstkaart die hier gisteren in de bus viel! Staat te pronken op de kast!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt.
    Verstandig om de sneeuwpop lekker te laten vegen, dan hoef je het zelf niet te doen ;)
    Leuke strik heb je erbij gebruikt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leukerd heb je weer gemaakt. Net zo gaaf als de kerstkaart die ik van je kreeg. Ik ben er echt blij mee. Ze staan te pronken naast mijn stoel, die naast de vensterbank staat. Ik zit nl bijna de hele dag. Niets voor mij, maar t is niet anders. Maar op mijn blog lees je er alles over het waarom. Pippa loopt sneller dn ik. Liefs Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk leuk Superleuk deze kerstkaart Miranda ook nog
    bedankt voor de mooie kaart die ik heb ontvangen !!
    Fîjne donderdag groetjes Epie Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ach wat een schattig sneeuwpopje Miranda. Ik ben verliefd op je mooie strik. Een hele leuke kaart. Een pas op de plaats is zeker soms nodig, de boog kan niet altijd gespannen staan meid! Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie vrolijke kaart met de kerstman. Mooie combi van deze kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen