maandag 7 december 2020

Kaart voor jarige Trijntje

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige post. Ik heb weer met plezier jullie reacties gelezen en jullie weten; tips zijn ook altijd welkom hoor.
Vorige week was Trijntje jarig en natuurlijk maakte ik voor haar een kaart.


Trijntje werd 60 jaar en dat verdient wel een glaasje champagne toch? Ze houdt van fietsen en wandelen in de natuur en maakt ook graag mooie foto's.
Ik heb een witte kaart gesneden en gevouwd. Vervolgens gemat met oud blauw karton en met dessin-papier van Maja Design.


Als je de kaart opent zie je dat Trijntjes fiets al klaar staat hihi.


De grote 60 is gesneden met de Cricut. Door het ovaal van Marianne Design heb ik een organza lint geregen. Het fototoestel is bewerkt met zilveren wax en ik heb er een zilverkleurige letter T aan gehangen.


Op het etiketje van de champagnefles "Hoera" gestempeld. Trijntje heeft de kaart ontvangen en was er blij mee :)
Afgelopen weekend de kerstboom gezet en ik heb een start gemaakt met het schrijven van de kerstkaarten. Daar ben ik altijd wel even zoet mee maar ik wil ze deze week nog op de bus doen. Zijn jullie ook al zover?

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessinpapier en plaatje-Maja Design-Summertime (2016),     *ovaal-CR1458-Marianne Design,    *champagnefles-LR0504-Marianne Design,     *fototoestel-LR0605-Marianne Design,    *hoera stempel-CS1028-Marianne Design

34 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart voor de jarige Trijntje.
    Leuk persoonlijk.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een prachtige kaart weer! Daar heb je zoals altijd enorm veel aandacht aan besteed. Alle details die je hebt toegevoegd maken het zo persoonlijk en de juiste kleuren gekozen om tot een perfect geheel te komen.
    Hier willen we woensdag de kerstboom neerzetten, kerstkaarten heb ik sommigen al weg, een deel al geschreven maar nog hier en ik "moet" nog wat kaarten maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda, wat een prachtige kaart voor Trijntje het was mij ontgaan dat ze 60 werd w.s omdat ik maar af en toe in blogland was afgelopen weken de Sint hè, hihi En nu idd. de kerstkaarten schrijven en posten ook weer leuk maar vergt ook zijn tijd. Ben dus ook begonnen en kiezen welke het beste bij wie past, hihi.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je voor haar gemaakt prachtig van kleur en opbouw
    Nee ik ben nog niet zo ver hoop het van de week klaar te hebben
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke, persoonlijke kaartvoor Trijntje. Mijn kerstkaarten staan ook klaar om gepost te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Miranda voor Trijntje...top!
    Ik moet ook gaan schrijven maar ik vind het geen leuk klusje hoor...elke kerst zeg ik “ik doe het niet dit jaar” maar ga er toch weer voor zitten!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a sweetly made card, love this for a special occasion. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo hee, wat een beeld van een kaart voor Trijntje! Zo leuk met al de dingen erop die ze graag doet (ik weet alleen niet zeker of ze graag champagne drinkt....daar heeft ze nooit over;-)) Maar het valt zeker bij Trijntje in de smaak, dat kan niet anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart mooie details zijn er op je kaart te zien.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart voor Trijntje! Het wil bij mij nog niet vlotten met schrijven van de kerstkaarten.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart heb je gemaakt voor Trijntje.
    Ja de boom staat hier al en de kaarten zijn geschreven en zelfs al op de post gedaan..en ik ben bang dat er nog meer bij moeten. Zul je zien dat je onverwachts post krijgt van wie je het niet verwacht.
    Zijn er wel minder dan de afgelopen jaren maar dat is omdat ik zelf niks terug krijg dus ben ik daar ook mee gestopt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart heb je gemaakt voor Trijntje.
    Ik kan wel begrijpen dat ze er blij mee is.
    Zo'n mooi plaatje van de fiets erin, dat past echt bij haar.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje voor Trijntje! Heel mooi gedaan! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie en feestelijke kaart heb je voor Trijntje gemaakt, ook Maja papier gebruikt, dat blijft mooi.
    Mijn kerstkaarten zijn gisteren allemaal op de post gegaan,nog wat bezorgen als we gaan wandelen en dan is het weer klaar,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt voor Trijntje, leuke details erop verwerkt. Ik ben nog niet begonnen met kerstkaarten schrijven, ik moet er 1 of misschien 2 maken. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooi kaart voor trijntje leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zoveel persoonlijke details op deze kaart, dat maakt het zelf maken nóg leuker vind ik.
    Het model is ook leuk, dus voor mij heb je geslaagd, hihi.
    De boom staat hier al bijna 2 weken en met de kaarten ben ik bezig, ik doe het in etappes, dan hou ik overzicht, want ik ben nogal warrig soms😉

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuk hoe persoonlijk je de kaart hebt gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi kaartje voor Trijntje, Miranda
    Leuk al die toepasselijke details!
    Ik ben ook aan het kaartenschrijven vandaag gaan de meeste op de post

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk dat je zowel haar leeftijd als hobbies in dit kaartje hebt weten te verwerken. Dat maakt het zo persoonlijk! Echt super!! Ik begin vandaag met kaarten schrijven, eens zien hoever ik kom...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gave kaart Miranda!Daar zal zeker en vats blij mee zijn. Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt een superleuke kaart voor Trijntje gemaakt. Heel leuk die persoonlijke details, die zo bij haar passen. We hebben voor haar kaart allebei hetzelfde papier gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke persoonlijke kaart heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig! Deze kaart voor Trijntje. Top gedaan.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige, persoonlijke kaart heb je voor Trijntje gemaakt.
    Vandaag de boom opgezet en gisteren zijn de kerstkaarten + verjaardagskaarten voor deze maand op de bus gegaan. Ik ben nog nooit zo vroeg geweest, maar het geeft een rustig gevoel!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super leuke kaart Miranda. Leuk met die persoonlijke noot erbij. Dat maakt het nog mooier.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een supermooie kaart voor Trijntje! Leuk dat je er een fiets e camera op verwerkte, dat doet zij graag heb ik wel gelezen. Dus schot in de roos met deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke kaart voor Trijntje heb je gemaakt Miranda. Zoals altijd weer met veel mooie details.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Miranda.... Schande.. Maar ik ben de laatste dagen niet op de bloggen geweest... Dus hier ook nog niet.. Ben druk met mijn verjaardag geweest en de kaarten.... Maar deze kaart is een topper. Heel lief dat je zo'n schitterende kaart voor me hebt gemaakt. Ik waardeer het heel erg. Zo mooie zo persoonlijk met het prachtige papier en de leuke details.. Heel mooi. Ben van de week druk met het schrijven van de kerstkaarten en het verdelen van de cadeautjes.. Best een klus.. Maar leuk om wat weg te geven. Ben er nog niet klaar mee... Maar het gaat goed komen. Vandaag de kerstkaart plaatsen, boom versieren nog wat andere klussen en dan hoop ik vanmiddag weer wat kaarten te schrijven. Want kerstkaarten moeten zeker verstuurd worden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke kaart voor Trijntje en leuk met de fiets erbij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooooie kaart en zoals ik hierboven lees was de ontvanger er heel blij mee, dat is toch wat telt.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen