dinsdag 7 juli 2020

Gast-designer bij Cheerful Sketches../ Guest-designer at Cheerful Sketches...

Hallo lieve mensen, vandaag ben ik er weer omdat ik gast-designer mocht zijn bij Cheerful Sketches Challenge Blog. Ik kreeg vorige maand een lieve digi toegestuurd en de sketch voor deze maand.
Dit is mijn bijdrage geworden....

Hello dear people, today I'm back with a card made as a guest-designer for https://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/. They send me the sketch and the lovely digi to use...


Ik heb de digi ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden, dit zijn nog steeds mijn favoriete potloden. Lang geleden voor moederdag gekregen en hoewel ik de inktense én de procolour potloden ook heb (beiden ook Derwent) pak ik deze het meest. Ze blenden zo fijn vind ik.

I've colored the digi with Derwent Colorsoft pencils. I love the way these pencils blend. 


Op de vleugeltjes en de zoom van het jurkje heb ik wat glitterlijm gebruikt. Verder valt er weinig over te vertellen.

On the wings and at the bottom of the dress I've used some glitterglue.
Thanks for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

30 opmerkingen:

  1. Wat heb je er een mooie kaart van gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Miranda .
    Ik zie wel moet nog veel oefenen , wil me dat inkleuren zo goed goed lukken als bij jou.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje heb je gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een mooi kaartje en mooi igekleurd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Miranda!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Miranda!...je hebt de digi mooi ingekleurd.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje heb je gemaakt met de sketch.
    Ik heb mijn kaartje net gepost en dat ik iets heel anders geworden. Dat vind ik nou zo leuk aan een sketch.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke kaart heb je gemaakt mooi ingekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof dat je onze gastdesigner bent, Miranda.
    Ik heb dezelfde digi gekregen om mee te werken (komt de 14e op mijn blog). Ik vind jouw creatie supermooi, vooral je kleurwerk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kleurwerk Miranda, je hebt een hele mooie kaart gemaakt als GD,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief plaatje, heel mooi ingekleurd. De glitters zijn echt een goede toevoeging, leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Miranda, wat heb je het mooie engeltje prachtig ingekleurd. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart Miranda, de digi heb je prachtig ingekleurd, heel leuk met de glitter accenten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je Gastdesigner mocht zijn. Je hebt een mooie inspiratiekaart gemaakt met de leuke digi en de sketch. Mooi die vleugeltjes en de zoom van het jurkje met glitter.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een wel heel lief kaartje is dit, mooi ingekleurd, ik ben ook derwent fan, heb alle soorten behalve de coloursoft

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi en lief kaartje is het geworden!! En zo mooi ingekleurd met je favoriete potloden. Gaaf die bloemen zo.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaf Miranda, leuk om de sketch over anders te gebruiken. Prachtig gekleurd ook. Nog steeds niet mijn ding, misschien meer met inkt of iets dergelijke. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi kaartje heb je gemaakt zeg! De sketch heb ik ook al uitgeprobeerd ;-)
    Is erg leuk. Je hebt de digi ook weer heel mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat het je het lieve elfje prachtig ingekleurd! Hele mooie kaart! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful Miranda, that image is adorable.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een lieve mooie kaart en je hebt de kleuren mooi gecombineerd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lief kaartje, Miranda!
    Prachtig ingekleurd met dat kleurverloop,ik heb de Derwent coloursoft ook, inderdaad ze kleuren heerlijk, maar mijn voorkeur ligt toch bij FaberCastell, deze zijn wat vetter, de coloursoft kruimelt wat meer, doe jij blenden met een vloeistof?
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe iets verkeerd met de derwent potloden. Ik heb ze ook al zolang en heb nog nooit het resultaat behaald zo als hier bij jou. Wat mooi ingekleurd! En je kaart is prachtig...
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een liefje, prachtige ingekleurde stempel met bijhorende papiertjes.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart heb je als gd gemaakt voor cheerfull sketches Miranda. Leuke digi. Heel mooi ingekleurd. Leuk afgewerkt. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een lief kaartje Miranda.

    Je hebt de digi prachtig ingekleurd, vind het verloop in kleur schitterend.

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke kaart en wat heb je de digi mooi ingekleurd Miranda! Zelf heb ik ook de Derwent Coloursoft, nu kleur ik niet zo heel veel in, ik weet wel dat het ook belangrijk is dat je het juiste papier hebt toch, op welk papier kleur jij? Maar ik vind het effect van de coloursoft wel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een heel mooi kaartje en wat heb je de digi mooi ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zo'n lief kaartje, mooie GD kaart en prachtig gekleurd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gorgeous card, love the embellishments and this cut image.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen