zondag 5 juli 2020

Veel succes.../ Good Luck...

Hallo lieve allemaal, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn blauw-witte kerstkaart hiervoor. Vandaag spelen heel andere kleurtjes de hoofdrol want er start een nieuwe challenge op het challengeblog van De Egel. Deze challenge gaat een hele maand duren ivm de zomervakantie dus je hebt lekker de tijd om mee te doen!
We gaan een model kaart liften...

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last post. Today starts a new challenge at the challengeblog of De Egel...


Nu hoor ik je denken, een hoekje eraf, is dat alles? Neeee, want kijk wat er gebeurt als je de kaart opendoet...

This is the shape card we want to see with that little twist at the inside...


Het hoekje vouwt naar buiten mee open en dan kun je iets mee laten vliegen/tevoorschijn laten komen. Leuk hè?
Ik heb gekozen voor de stans van Joy met de lieveheersbeestjes en de klavertjes vier om een "succes-kaart" te maken. De tekst-stempel is van Marianne Design. Op de klavertjes aan de voorkant van de kaart heb ik "dauwdruppeltjes" gemaakt met een transparante parelpen.

At the challengeblog you can find a photo-tutorial made by GerJanne, one of the dt-members. Here you can also find the other cards made by the design-team.

The ladybugs and 4 leaf clovers are a die from Joy. The dew is made with a pearlpen transparant. "Succes" is a stamp from Marianne Design.

GerJanne heeft een foto-tutorial gemaakt van deze kaart en die kun je terugvinden op het challengeblog van De Egel. Hier staan ook de andere voorbeeld-kaarten van het design-team. Dat je dit "foefje" ook op een andere leuke manier kunt gebruiken laat Nelleke zien met haar voorbeeld-kaart.


Dit is de mooie prijs die de eigenaar van hobby-(web)winkel De Egel beschikbaar heeft gesteld.
Als je meedoet, veel plezier en succes én je hebt de tijd tot 4 augustus 20:00 uur Nederlandse tijd om mee te doen.

This is the beautiful prize sponsored by https://de-egel.com/nl/home. This challenge runs until the 4th of August (a whole month because it's vacation-time) 20:00 h Dutch time.

Thanks for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessin-papier CraftSensations,    *klavertjes en lieveheersbeestjes-Joy/Mery's-6004/0008,    *stempel succes-Marianne Design-CS1050,    *transparante pearlpen-Viva decor/

35 opmerkingen:

  1. Mooie kaart! Lekker fris dat groen en dat combineert zo mooi met de lieveheersbeestjes. Leuk modelletje. Ik ga vast en zeker meedoen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje leuk de lieveheersbeestjes op dat stippen papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je leuke kaart gaat vast geluk brengen aan de ontvanger!
    Fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk modelletje, simpel maar zo’n mooi resultaat.
    Jij maakte er een leuke kaart van Miranda. Fijne zondag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een pracht kaart en zo mooi ook de binnenkant.
    Leuk met de klavertjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De ontvanger van deze kaart kan het geluk niet ontgaan met zoveel klavertjes vier! Schattig die Lieveheersbeestjes, met hun rode kleur komen ze heel goed uit op het groen. Leuk model kaart ook.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk model en jou "succes" kaart is mooi geworden.
    Ik ga zeker meedoen, wil alvast wat kaartjes maken voor als we straks nog mooi weer krijgen, dan heb ik een voorraad liggen om te kunnen versturen.
    Dit is een leuk model voor de voorraad kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhh super leuk zeg. Lief met de lieveheersbeestjes en klavertjes vier. Zoals altijd heb je veel aandacht besteed aan de details, top! Lekker dat jullie ook al snel vakantie hebben, gewoon thuis blijven is ook erg fijn toch, alleen al dat je minder "moet" is zo fijn. Onze laatste week hebben we gewoon aangelummeld, heerlijk hoor ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een toffe kaart heb je gemaakt voor de challenge, die lieveheersbeestjes zijn zo schattig samen met de klaver. Ik ga ook een poging wagen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief kaartje met de lieveheersbeestjes en klavertjes vier!
    Fijne zondag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart! Ik ben al even bij de Egel geweest, ik denk dat ik eens mee ga doen.
    Fijne zondag, liefs Monique
    P.s. bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah wat een lief kaartje, Miranda!
    En dat hoekje als je em opendoet is echt een surprise!
    Mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke lift en jouw kaartje is erg mooi geworden!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke frisse liftkaart mooi dat groen op je kaart
    Geeft een frisse blik.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een grappig modelletje, ik heb het nog nooit ergens gezien! Ik heb een zwak voor lieveheersbeestjes dus je kaart is helemaal in mijn straatje, superleuk! Ik ga snel ook bij Gerjanne kijken voor de uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schattig kaartje met de lieveheersbeestjes. Het model is ook heel leuk.
    Fijne zondag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt een prachtig voorbeeld gemaakt, echt heel leuk!
    Het model is simpel met een groot effect, je moet er maar op komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohh Miranda,

    Wat een prachtige kaart...als die geen geluk brengt.

    Ik heb net glossy accents gekocht om oa waterdruppels te maken. Ik heb een parelpen in wit maar krijgt alleen rare puntjes erop ipv pareltjes...

    Fijne zondag en leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoihoi, wat een prachtig kaartje is dit en zo fijntjes met de lieveheersbeestjes!🐞 (bij jou gelukkig geen plaag) Mooi gedaan hoor en ook een leuk model...ik ga eens kijken bij de Egel!
    Fijne zondag en groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig gelukskaartje heb je gemaakt! Erg leuk model! Dit gaat me wel lukken denk ik!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit super leuke kaartje moet toch succes brengen bij de ontvanger, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gave kaart heb je gemaakt voor de nieuwe challenge.
    Mooi rustig heb je het gehouden. Dit model heeft ook niet veel nodig.
    Fijne zondag nog,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart Miranda, leuk modeltje ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie lift kaart is dit, met het verrassende hoekje. Leuke stansen heb je gebruikt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb de kaart al kunnen bewonderen een prachtig kaart
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fabulous Miranda, love the ladybirds and great fold..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuk kaartmodel en zo lief die lieveheersbeestjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh komt dat goed uit ik had dat model op mijn todo lijstje staan, misschien zal het er nu wel van komen. Je hebt een mooie voorbeeldkaart gemaakt, lieveheersbeestjes zijn altijd leuk.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lovely fold and most beautiful result.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een mooie vrolijke kaart met de lieveheersbeestjes en ook een leuke vorm met het driehoekje. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  31. superleuke kaart. Ik ga even naar de foto tutorial kijken en wie weet maak ik ook zo'n modelletje.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke kaart en dit model is erg grappig. Leuk zoals jij de kaartt hebt gemaakt met de lieveheersbeestjes erop. Mooie tekst erop. Heel mooi weer! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beautiful card Miranda.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Super gaaf modelletje!
    Jouw uitvoering is erg leuk met die lieveheersbeestjes en klaviertjes!
    Ik zal eens kijken bij de anderen want de tutorial van Germanen ga ik zeker nog gebruiken ...misschien wel deze vakantie nog.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen