donderdag 9 juli 2020

Kerstkaart week 28.../ Christmascard week 28...

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart. Ik waardeer het dat jullie de tijd nemen om te reageren. Op dit moment regent het buiten en is het dus een goed moment om mijn kerstkaart voor deze week te plaatsen....

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last post. I appreciate the time you spend leaving your comment.
Today a Christmascard to link at https://52weekstochristmas.blogspot.com/...


Ik heb weer eens een plaatje van Marianne Design gebruikt. Rond het plaatje een koord van zilveren kraaltjes. Een frame met ijskristallen, ook van Marianne Design, gebruikt. Dit frame bewerkt met correctievloeistof en hier en daar een zilveren plaksteentje aangebracht.
Omdat ik het leuk vond om de borderrand bij het frame te laten passen heb ik het frame, met wat meet en plakwerk, omgetoverd tot de borderrand aan de bovenkant van de kaart.

The image is framed in a die with ice-crystals. I made the border at the top of the card by cutting the frame and glue it straight together. I used correction-fluid to give everything a frosty look and used silver beads for decoration.


Naast het plaatje een toef gemaakt met de poinsettia's van Joy, diverse takjes van MD en wat geplozen kokostouw. De poinsettia's zijn opgebouwd met een laagje vellum ertussen en alles is bewerkt met correctie-vloeistof. In het hart van de bloemen weer een zilveren plakpareltje gebruikt.
Het dessin-papier wat ik gebruikt heb is van CraftSensations.

The poinsettia's have a vellum layer and I used different branches to make the arrangement. Behind it some pulled rope.

Ik link deze kaart natuurlijk bij 52 weeks to Christmas waar jullie ook de top 3 kunnen vinden van de blauw-wit challenge.

Tomorrow starts our vacation, nothing planned, we'll see what the day brings.
Thanks for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Morgen begint Tim zijn vakantie, heerlijk. We hebben niets gepland en zien wel per dag wat we gaan doen.
Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*https://52weekstochristmas.blogspot.com/

*plaatje-winter wool VK9548-Marianne Design,    *frame-LR0633-Marianne Design,    *dennetakjes-LR0126-Marianne Design,     *dennenappels-LR0437-Marianne Design,    *takken-LR0286-Marianne Design,    *poinsettia-Joy/Noor-6002/1048,    *plaksteentjes-Rayher,    *dessin-papier-CraftSensations

46 opmerkingen:

  1. Mooi kerstkaartje in die zachte kleuren! Het regent het ook de hele dag al, hopelijk wordt het vanmiddag even droog!
    Fijne vakantie, geniet erven!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend mooi Miranda,

    Dat koppie van het vosje en de kleuren💕

    Lekker genieten van je vakantie met Tim, mijn weekje
    zit er bijna weer op. Maandag mag ik weer. In oktober echt vakantie voor ons.

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaart Miranda!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren voor deze prachtige kaart Miranda! Je hebt de kaart ook leuk afgewerkt, goed idee om de borderrand ook bovenaan te gebruiken, mooi passend zo. Hahaha, ik bedoel mooi passend bij het geheel, maar je hebt hem ook mooi passend gemaakt ;-).
    Fijn hoor dat jullie vakantie begint, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig plaatje op je kaart. Je hebt de kleuren van je mooie kaart er heel goed op aangepast, zo is het een prachtig geheel! Geniet van jullie vakantie, volgende week wordt het beter weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Miranda....en de poinsettia's zijn een schitterende decoratie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met dat lieve plaatje mooie kleurtjes heb je gebruikt en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje in deze mooie kleuren, ik heb dat plaatje ook nog in mijn map zitten. Krijg bij jou wel een idee hoe ik hem kan gebruiken.
    groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een mooie kaart! Leuk om het randje rondom het plaatje terug te laten komen. En je poinsettia is erg mooi!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart in leuke kleuren. Je hebt er weer een heel werk van gemaakt! Fijn dat het weer iets beter gaat worden nu jullie vakantie krijgen! Het hoeft geen 30 graden te worden als de zon maar schijnt!!!!!Fijne tijd!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Miranda mooie kleuren combinatie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart Miranda!..mooie kleuren heb je gebruikt.
    Geniet van je vakantie.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een plaatje Miranda! Zoveel mooie details op je kaart! Echt heel knap!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart Miranda! En wat gaaf dat je van die vierkante mal een borderrand hebt gemaakt! Alles past perfect bij elkaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke kaart wow ik kan dat niet hoor met al die laagjes, goed gedaan
    Groet Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kerstkaart Miranda!
    Heel mooie papiertjes en details, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Miranda.
    Mooie kleuren papier.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een geweldig mooie kaart Miranda. Ik heb hem eens goed van dichtbij bekeken met jouw uitleg erbij en ik zie veel moois. De poinsettia met velum ertussen is ook erg sjiek. Hier heeft mijn man sinds deze week vakantie, ook wij zijn gewoon thuis en manlief leeft zich lekker uit aan een bouwpakket van een Ikeakast dus -met uitzondering dat ik af en toe iets vast moet houden- kan ik lekker m’n gangetje gaan. Toch hoop ik op beter weer zodat we volgende week wat kunnen fietsen etc... Veel plezier ook voor jullie alvast gewenst. Liefs Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Knap hoe je op deze kaart alles bij elkaar gezocht hebt. Schitterend eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a beautiful card! I love that image...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heul héél .... mooi Miranda , goed bezig !!
    Vr. Groet Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig is je kerstkaartje voor deze donderdag Miranda...leuk hoe je die border heb gemaakt ...echt een leuk idee en verder prachtige details allemaal, vooral die poinsettias is PRACHTIG met dat vellum erbij..en die witte randjes rondom de bloemblaadjes, geeft echt een winters effect...
    Groetjes en een fijne donderdag
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtig kaartje en wat een leuk randje van die sneeuwsterren! Leuk dat je er ook een border van hebt gemaakt! Mooie kleurtjes en deze plaatjes blijven lief hoor! Groetjes en een fijne dag, Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart, zo'n schattig vosje, en schitterend versierd ! Geniet van je vakantie ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kerstkaart Miranda. Mooi gedaan met je randje bovenaan. Tof met het vellum laagje in je bloemen.
    Geniet van het samenzijn met je man, duimen dat het weer idd zo lekker wordt als men nu zegt, lekker buiten leven dan...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, wat een mooie kaart in prachtige tinten!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh, ik dacht al, zou er ook een rand zijn, die bij het vierkant past, dat heb je mooi gedaan, het plaatje is ook weer mooi, de mijne zijn ook nog niet op,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dit is weer een plaatje Miranda! Wat een prachtige kaart!
    En Peters vakantie begint ook morgen, of eigenlijk straks om 17.00 uur. Die van mij zodra ik de deur dicht deed van mijn werk. Heb er zo'n zin in.
    Lekker genieten, lezen, ontspannen, wandelen, bezoekjes etc...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ziet er weer prachtig uit Miranda.
    Leuk plaatje met de vos en een hele mooie afwerking eromheen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie kaart. Ik heb deze plaatje ook nog, maar heb er eigenlijk geen dp bij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ook deze week is je kerstkaart weer super mooi..
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtig en lief kerstkaartje. Heel mooi hoe alles samenkomt met het plaatje. Normaal zou die vos zijn tanden wel in die muis zetten denk ik maar met kerst doe je zoiet niet hè! Alex heeft vanaf morgen ook vakantie, wij gaan ook niet weg en net als jullie dag voor dag iets verzinnen. Hoop dat we ons niet gaan vervelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie kleurencombinatie! Heel mooi ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Schitterende kaart, wat een mooie kleurencombinatie. Heel lief kaartje met het engeltje, prachtig ingekleurd. Ook wij blijven dit jaar thuis en zien wel hoe alles loopt. Geniet van alles wat jullie doen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtige kaart heb je gemaakt!! En super met die borderrand.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooie kerstkaart, Miranda!
    Slim om die border te verlengen, het plaatje vind ik ook zo lief! Die vellum bloemetjes met die vloeistof passen er ook zo mooi bij, prachtige kaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat Mooi!!! Blijven lieve plaatjes en prachtige poinsettia's met het vellum!
    Geniet van je vakantie,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heel mooi kaartje Miranda. Ik heb deze plaatjes ook en vind het zo moeilijk om papier erbij te zoeken. Het is je goed gelukt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtige kaart! Mooi papier heb je erbij gevonden. Ik vond dat een heel gepuzzel... Mooi versierd met de kerststerren en randjes, heel sfeervol. Groetjes en goed weekend (en vakantie) alvast, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wat een fijne, gedetailleerde kaart! prachtig!
    grtjs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik heb je niet gevonden in mijn leeslijst maar na veel denken en zoeken is het toch gelukt.
    Bedankt dan je mijn blog regelmatig hebt bezocht, ik stel dat zeer op prijs.
    Nu jouw knutsel. Hij is prachtig en ik heb er weer iets van geleerd (correctievloeistof gebruiken) zelf doe ik dit soort dingen met sneeuw uit een potje.
    Je kaart zal door de ontvanger wel op prijs worden gesteld.
    Groetjes en een fijn weekend Ida Camman.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtige kerstkaart. Mooi plaatje, poinsettia's en randen.
    Leuk dat je het frame rond het plaatje terug laat komen als bovenrand van de kaart. Fijne vakantie toegewenst.
    Wij hebben de eerste 2 weken van juni een thuisvakantie gehad. We zijn wel met de auto naar mooie plekken gereden en hebben daar dan gewandeld en ons verder ook prima vermaakt, al is het natuurlijk anders dan wanneer je heel ergens anders met vakantie bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. hele mooie, geslaagde kaart heb je gemaakt !
    grtjs, Martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Stunningly beautiful card, love this gorgeous image and colours. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Sweet card, such pretty colours and image. I love it.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen