vrijdag 1 mei 2020

Cadeautjes-tijd.../Gift-time...

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaartje en de kaart voor Henriët, altijd leuk om te lezen.
Ik vond het ook leuk dat zoveel van jullie wel een cadeautje wilden ter ere van mijn 1000+ blogposts. Ik zou jullie allemaal wat willen geven maar helaas kan dat niet. Ik heb de keuze door de random laten maken....
Voor de stansen:


gingen deze mensen (had je geen keuze dan deed je op beide lijsten mee)....


De random erop gezet en die kwam met dit nummer:


En nummer 21 is Trudy zie ik. Gefeliciteerd Trudy :) Als je je adres naar bolletjelucky@gmail.com mailt stuur ik de prijs op.

Voor de stempels:


gingen deze mensen:

Ook daar de random op gezet ....


En die koos nummer 10 en dat is Gerie zie ik. Ook Gerie gefeliciteerd! Als jij ook je adres naar bolletjelucky@gmail.com stuurt verzend ik jouw cadeautje ook zo snel mogelijk.

Voor iedereen een dikke knuffel en een dikke dankjewel voor alle reacties en mooie blogberichten die jullie zelf altijd plaatsen. Ik geniet er van.
Samen op naar de volgende mijlpaal?

Fijn weekend vast en lieve groetjes Miranda xxx

17 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd aan de winnaars en Miranda dankjewel voor je lieve Candy.
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Trudy en Gerie. Miranda bedankt voor je mooie blogberichten elke week, en je candy.
    Fijn weekend. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd winnaars Trudy en Gerie.
    Bedankt voor deze kans Miranda.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk dat ik de stansen heb gewonnen Miranda! Vooral omdat ik pas sinds 1 week een cuttlebug in huis heb en dus nog weinig stansen heb. Alvast heel erg bedankt voor dit lieve gebaar. Ik heb je een mailtje gestuurd.
    Groetjes en een fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat dames! Miranda bedankt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yoehoe...wouw dit is wel heel erg leuk dat ik de stempels heb gewonnen Miranda echt heel blij mee!!! Trudy jij ook een bofbips! Ik ga je een mailtje sturen hoor, tot zo!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Congratulations to the winners.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sjonge, 1000 berichten, véél!!!😁.
    Wel doorgaan hoor, er hebben zoveel lol en contact en plezier met het bloggen.
    Op naar de 2000.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat aan de winnaars! Dank je wel Miranda voor deze leuke candy ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Miranda thanks for the chance and many thanks to mr random picker for the winners.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte voor de winnaars!
    Leuke Candy Miranda!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd voor de winnaars.
    En Miranda op naar de volgende 1000 blogberichten!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Trudy en Gerie met jullie leuke gewonnen spulletjes!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Trudy en Anita! Miranda leuk dat je deze spulletjes hebt verloot, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En nu op naar de 2000 Miranda?

    Gefeliciteerd Trudy en Gerie.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk gedaan, gefeliciteerd alle winnaars! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. trudy en gerie gefeliciteerd met jullie prijs
    Miranda leuk dat je voor ons deze candy beschikbaar stelde ik vond he leuk om mee te doen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen