donderdag 30 april 2020

Bedankje voor jullie...1000+ posts.../Thank you for you all...1000+ posts...

*DIT BERICHT BLIJFT BOVENAAN STAAN, VOOR NIEUWE POSTS EVEN SCROLLEN.

Een tijdje terug gaf ik aan dat ik bijna aan 1000 berichten zat en dat ik daar een cadeautje aan zou verbinden. Door alles wat er de laatste tijd gebeurd is raakte dit even op de achtergrond maar nu eindelijk even voor dit bedankje gaan zitten. Ja, een bedankje, want zonder jullie leuke reacties zou het maar een saaie boel zijn hihi.

A little while back I've said that it was almost the 1000th post and that I would like to thank you all for your nice comments during this time. Well you may choose a gift..

                                   Cadeautje 1

                                        Cadeautje 2

Je mag dus kiezen en het enige wat je hoeft te doen is je naam hieronder zetten en welk cadeautje je leuk vindt of dat je je wilt laten verrassen.
Je hebt de tijd tot 30 april.
Maar voor nu: iedereen een dikke dankjewel en een dikke knuffel xxxx

You only have to leave a comment with the gift of your choise. You have until April 30th.
Greetings Miranda

Lieve groetjes Miranda xxx

46 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda. Leuk dat je een cadeautje voor je volgers wilt verloten.
    Proficiat met je 1000 posts en dat je er nog veel bij mag doen!
    Nr.1 lijkt me wel leuk om mee te dingen.
    Hou je goed en groetjes,
    Karin
    Hou je goed en groetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo,
    via deze weg wil ik je feliciteren, met je 1000 berichten
    wens je zeker nog eens 1000 posts erbij...
    ik waag ook een kans op je weggever, heb geen voorkeur
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je 1000 berichten, Miranda. En ik hoop dat we van nog veel meer berichtjes van je kunnen genieten. Superleuk dat je er een cadeautje voor je volgers aan verbindt. Mijn keus zou nummer 2 zijn.
    Blijf gezond!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met je 1000 berichten! WOW! dat zijn er al veel! Leuk dat je daar een cadeautje aan verbind! Ik wil wel meedoen hoor, het maakt mij niet uit welk nummer vind het allebei leuk! Groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je 1000 berichten Miranda! Ik volg je nog niet zo lang dus vind eigenlijk dat deze prijsjes je trouwe volgers toebehoren. Maar ga vooral door met het maken van prachtige kaarten en leuke blogberichtjes, ik geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met je 1000 berichten Miranda. Beide leuke weggevers ik laat me verrassen. Inderdaad altijd fijn dat mensen reageren op je berichten. Bedankt voor de kans. Groeten trijntjea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oefff 1000 berichtjes, zover ben ik nog lang niet.
    Mag van mij wel 1000 bij want ik geniet van je kaartjes en berichtjes. Ook al lukt het mij niet altijd te reageren.

    Wat betreft je prijsjes nummer 2 heeft mij voorkeur.

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Congratulations on a huge milestone Miranda, if I was to win I would love the die...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je 1000 blog bericht .
    Fijn dat je dat met ons wil delen en vieren met een kadootje.
    Ik ben pas een beginneling en nog ver van de duizend af . Ga zo door want ik geniet van je prachtige creaties .
    Mocht ik winnen kies ik voor nr 2
    Succes met je blog.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke manier om iedereen te bedanken Miranda. Eigenlijk moet ik jou bedanken omdat je altijd mooie creaties laat zien en leuke berichten schrijft! Mijn voorkeur gaat uit naar nr. 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je 1000ste blogpost. Erg leuk dat je daarom 2 cadeautjes weggeeft om iedereen te bedanken voor hun reacties. Ik hoop dat we nog lang van je blogberichten en creaties kunnen genieten.
    Ik doe graag mee voor no. twee.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat goed. En hoe lief is dat zeg.
    Ik doe graag mee voor nr. 2.
    Ga vooral zo door, vind het altijd leuk te lezen en te zien.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als ik een beetje productief ben kom ik dit jaar ook wel aan de 1000, maar dat zal wel tegen december zijn
    ik word blij van het eerste cadeautje, kan ik mooi op mijn gekleurde papiertjes verwerken . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je 1000ste blogpost, dat zijn er heel veel, ik geniet elke keer van je berichten op naar de 2000.
    Mijn voorkeur gaat uit naar nr 1
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Miranda!!! voor ik aan de duizend blogberichten zit zal rond 2030 zijn denk ik hihi ik heb even gekeken en na 9 jaar haal ik misschien de 500....is ook een mijlpaal...lol. Dankjewel voor je altijd gezellige berichten en mooie creatieve kaarten die je laat zien en vooral doorgaan!!!! ik laat me evt. verrassen 1 of 2!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach Miranda....wat super lief van je om ons zo te verrassen met een leuk cadeautje!
    Van harte gefeliciteerd met je 1000e blogbericht.
    Jij ook heel veel dank voor je lieve berichtjes die je steeds bij mij achter laat....daar geniet ik enorm van!
    Mocht ik een van de winnaars zijn....ik vind no 2 wel heel gaaf moet ik zeggen.
    Succes en bedankt,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je 1000 blogpost Miranda en als ik 1 van de winnaars mocht zijn dan graag het eerste.
    en op naar de 1500

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je 1000 blogpostjes best wel veel ik zit nog niet eens op de helft daarvan.
    En mocht ik één van de gelukkige zijn van je leuke weggever dan laat ik mij graag verrassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh waar lief en wat leuk Miranda.
    Ik volg je met veel plezier.
    Je maakt mooie dingen en Schrijft leuke berichtjes, ik blijf dus trouwe fan hoor.
    De stempeltjes lijken mij erg leuk. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat super leuk en super lief, Miranda.
    En natuurlijk doe ik graag mee. En mocht ik dan ook nog winnen, dan laat ik me graag verrassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 1000 berichten. Wat geweldig! Jammer dat ik je maar zo kort geleden ontdekt heb. Ik zou niet weten wat te kiezen, allebei leuk en lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk dat je al zoveel berichtjes hebt geplaatst. Leuke prijsjes, maar ik laat ze aan mij voorbij gaan.
    Succes en ik hoop dat je nog lang doorgaat.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuk ....1000 berichten .....
    Laten er nog veel volgen .

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Joh wat knap al 1000 berichten! Ik heb me wel eens voorgenomen om mijn blogberichten zelf op te gaan slaan en er een soort boek van te maken. Zoiets kusje ook laten doen maar dat vind ik te duur!
    De laatste tijd zet ik sneller even iets op instagram dan dat ik weer eenheden blogbericht maak, want kort Kamil niet haha.
    Toch kan ik bepaalde blogs niet missen hoewel ik ook niet meer bij alle berichten reageer dat kost zoveel tijd.
    Jouw blog blijft wel een favorietje hoor en dat houden we zo!
    Ik doe graag mee en setje 1 vind ik prachtig.
    Bedankt voor je gezellige berichtjes en reacties altijd!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ha Miranda,
    dat zeg je goed, zonder volgers een saaie boel. En jij bent zelf natuurlijk ook een heel trouw iemand die vele blogs volgt. Ik volg je vanaf het begin en er nog geen dag spijt van! Altijd leuke berichten en afwisselende stijlen en eerlijk gezegd houd ik daar heel erg van. Maar dat wist je al.
    Zijn dit vrij nieuwe stansen en stempels? Ik ken ze niet....erg leuk. Als ik zou winnen in de verloting dan ga ik voor de stempels...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lief van je Miranda, bij mij zit er ook zoiets in de planning i.v.m. mijn verjaardag. Ik doe niet mee, hoop dat je dat niet gek vindt. Ik heb al zoveel en gebruik niet eens alles, dus gun het graag iemand anders. En dat we nog maar lang mogen doorgaan met elkaars blogs bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh Miranda ! Lief van je ! En proficiat met je 1000+ posts ! Als ik mag kiezen, dan ga ik voor de stempels! Heel leuk ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. oooh wat lief een candy op je blog gefeliciteerd met je 1000 post
    ik wil graag meedoen voor nr 1
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi hoi Miranda
    Van harte met je 1000 ste post!
    Ja ik vind blogland ook heel belangrijk, allemaal vriendinnen op afstand (Rutte kan blij zijn met ons....hihhi)
    Lief dat je trakteert, ik val op nummer 1!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Proficiat Miranda met je 1000e blogpost , ik doe graag
    mee en kies voor pakketje nr 1 , ik vind bloggen heel fijn .
    Vooral nu is het contacten met blogmaatjes heel leuk !!
    Dankje voor je leuke actie en groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow, 1000 posts: dat is een felicitatie waard. Ik kom altijd graag een kijkje nemen bij je mooie creaties en daarvoor heb ik nu wat meer tijd dan voor de crisis. En ja: het bloggen is nu extra leuk door de contacten met iedereen! Ik hoop nog veel leuke creaties van je te zien, ook in betere tijden!
    Mocht ik wat winnen, dan ga ik voor de stempels (2).
    Groetjes,
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk zo'n cadeautje voor je 1000e post!
    Ik volg je al een hele tijd. Lijkt me ooit wel eens leuk om uit te zoeken hoe vaak ik bij je gereageerd heb. (ooit he....als ik verder echt niets meer te doen heb.....).
    Mocht ik winnen dan kies ik voor cadeautje 2.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat ontzettend lief van jou Miranda. Ik had dit bericht gemist maar zag dan ook dat ik geen volgster was op jouw leuke blogje...ik reageer sowieso altijd op de reacties van mijn blogje dus kom ik wel geregeld huer maar nu kom je voorbij in de leeslijst,wel zo leuk! Ik wil wel een kansje wagen op de mooie Snijmallen 1....Lief dat je dit doet en gefelicteerd met je 1000e post!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat lief, gefeliciteerd met je 1000ste post. Ik zou graag mee willen doen voor nummer 1. Ik ben dol op de knutselspullen van de action.
    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Superleuk dat je dit doet en laat me verrassen hoor...allebei leuk!
    Gefeliciteerd met de 1000ste post...het zijn er veel hoor, ik kom er nog lang niet denk ik...ff controleren maar!
    Ik volg je al even en geniet van jouw kaartjes en je leuke verhaaltjes...lekker blijven doen want ik blijf kijken!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een geweldige leuke weggeef actie heb je ter gelegenheid voor je 1000e blogbeticht Miranda...Ook ik beleef veel plezier hierop jouw blog..en je geeft me ook dikwijls leuke inspiratie met je kaartjes en cereaties...En zeker in deze tijd komen we nog wat vaker langs.Mocht ik bij de gelukkige behoren . laat ik me door jou verrassen...
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat ontzettend lief van jou en gefeliciteerd met je 1000ste post. Dat is al heel wat en telkens zo mooi.
    Mooie cadeautjes. Mocht ik erbij zijn, dan gaat mijn voorkeur naar de stempels.
    Dankjewel
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ach wat lief van je Miranda. Leuke actie. Ik doe graag mee. De stempels vind ik erg leuk. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuk idee en erg lief.
    Gefeliciteerd! 1000ste post is een mijlpaal daar proosten we virtueel op: Proost, op naar de volgende ......:)
    Ik vind de stempels erg leuk.
    Succes en blijf gezond!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. 1000 posts...dan heb ik nog wat te gaan...ik ben nog niet eens op de helft ;-) en ik nben al in 2010 begonnen maar ik heb een paar jaar weinig tot niets gedaan..
    Erg leuk dat je er een feestje van maakt!
    Omdat ik op dit moment erg druk ben met stempelen gaat daar mijn voorkeur naar uit...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat leuk dat je dit doet en gefeliciteerd met je 1000 ste post! Het lukt mij niet om altijd op iedere kaart te reageren maar je kaartjes zijn altijd erg mooi!
    Allebei de prijsjes zijn erg leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hi Miranda. What a huge milestone. Congratulations!
    Both prizes are amazing, so if I win, it doesn't matter which prize I get. I like surprises.
    Hope you and your famili are well and safe.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  43. dat zijn al heel wat berichten zo ver ben ik nog lang niet
    leuk dat je wat weggeeft ik ga voor de stempel set

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wauw Miranda, proficiat met je 1000 berichten, super ! Zo leuk dat je daar prijzen voor geeft, mijn voorkeur gaat naar de stempels. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  45. proficiat met je bijna 1000 ^psts! Leuke weggevers, die stempeltjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen