zondag 12 april 2020

Pasen..!! / Easter...!!

Hallo lieve mensen, allereerst allemaal een fijne, gezellige Pasen gewenst. Maak er wat van :)
Normaal maak ik niet veel Paaskaarten maar dit jaar zijn het er wat meer geworden vanwege de Corona omstandigheden.
Bij deze kaart heb ik met de ronde borduurstans van Marianne Design gaatjes geprikt en ben ik met zwart-wit gaan borduren op kraft karton.
Het kader, de strik en kleine eitjes zijn van Joy.

Hello dear people, I wish you all a Happy Easter. Normally I don't send a lot of Eastercards but now we all have to stay at home I've made and send some more. This one is diecut with an embroidery-die and I used black and white to stitch it on craft cardstock.

Basis is een witte dubbele vierkante kaart met daarop zwart karton. Het dessin-papier is uit een blok van Craft-Sensations. Het lieve konijntje ook uit kraft gestanst.

I love how it turned out in black/white and craft. The little bunny is a new die from Marianne Design.

**Deze kaart link ik bij Carlin's Kaartenparadijs waar ze kraft en een dier willen zien.

De volgende kaart, met kuiken, is ontstaan uit resten van Paaskaarten die ik morgen laat zien, dan is het ook nog Pasen hihi...

The card below is made from left-overs from the cards I'll show tomorrow on the second Easterday..


Heel eenvoudig maar door het papier/de kleurtjes en het leuke kuiken toch een mooi effect vind ik.
Vandaag ga ik ook lekker aan de freubel, anders wordt er teveel gepiekerd en de familie gemist :(
Blij met mijn hobby/hobbies en met jullie...lekker op afstand kletsen en creaties bewonderen..heerlijk tijdverdrijf :)

Simple but I love how it looks in these colors. Today I planned to go crafting too because then the day will fly. I miss family and I want to take my mind of missing them :(
I love my hobbies and I love to chat with you on blogger and look at your beautiful creations. Thanks for that and thanks for dropping by.

Enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Fijne dag, dank je voor je bezoekje en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*cirkel borduurstans-Craftable CR1465-Marianne Design,    *konijntje-Craftable CR1498-Marianne Design,    *ei,strik en eitjes-Joy/Noor-6002/1278,    *stempel-hallo lente-CS1043-Marianne Design by Marleen,      *dessin-papier CraftSensations
*kuiken-Creatable LR0644-Marianne Design,    *dessin-papier-Maja Design

38 opmerkingen:

  1. Twee mooie die kaarten die toch heel verschillend zijn. De eerste is stoer en de tweede is lief.
    Hopelijk brengt het knutselen en het bloggen je wat afleiding. Het zijn rare tijden.....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een chique paaskaart het zwart met goud en de andere kleurtjes. De tweede vind ik ook super mooi en een hele lieve uitstraling hebben. Het is zo fijn om afleiding te hebben Fijne paaszondag en geniet ook even van de zon.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Miranda,

    Ik ben beetje verliefd op de zwart/witte. Het zijn wat vreemde dagen ik kan me voorstellen dat je je naasten mist juist met dit soort dagen. Ook ik ga knutselen voor de broodnodige ontspanning..

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes en wat is die zwart/wit/goudkleurig mooi helemaal mijn ding, maar de kaart met restjes gemaakt doet er niet voor onder hoor...twee hele mooie kaartjes.
    Fijne paasdagen

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn erg mooi. Ik maak normaal ook nooit paaskaarten, maar inderdaad de situatie is er nu naar.
    Fijne paasdagen,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het geborduurde ei past precies in de prachtige stans van volgens mij van Noor? Lief haasje ook hè van Marleen. Hele mooie kaarten Miranda en ik heb er dit jaar ook al meer verstuurd als anders, kaartje doet goed in deze bizarre tijd toch! Fijne paasdagen...xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie paaskaarten! Ik heb ook lekker in het zonnetje zitten kleuren :)
    Kom morgen gezellig weer even kijken naar de andere paaskaarten.
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Laat ons toch maar zeggen "Vrolijk Pasen" ook al zijn het nu rare tijden.
    Je hebt twee heel mooie en heel verschillende paaskaarten gemaakt, knap!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind allebei je paaskaartjes top! De geborduurde is mooi gedaan en deze kleuren maken een kaartje altijd een beetje sjiek! De roze paaskaart vind ik ook prachtig! Ik hou hier wel van. Ik heb geen paaskaartjes verstuurd dit jaar, we hebben heel veel verjaardagen rond de Pasen en dat werd een beetje teveel! Fijne dagen en groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten Miranda! Leuke paasdetails heb je op beide verwerkt, de bovenste kaart vind ik erg verrassend qua kleur, leuk. Ik herken het wel, het missen en piekeren, jij kunt je dochters natuurlijk ook niet zien. Wij gaan vanavond tijdens het gourmetten met onze oudste en vriendin in Tsjechië beeldbellen, dan eten we toch een beetje samen, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee mooie en heel verschillende kaarten. Lekker bezig blijven, dan voel je het gemis van je dierbaren het minst. Een paar fijne Paasdagen toegewenst.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat 2 prachtige paaskaarten. Leuk p. Het geborduurde ei zo in de map te plaatsen. Goed idee.de onderste is ook erg leuk met het mooie design papier. Ik maak ook vaak wat meer paaskaarten. Maar ik had door al het virus gedoe niet in de gaten dat het nu al Pasen was... Het zijn inderdaad hele andere paasdagen dan anders... gelukkig kunnen wij met onze hobby aan de slag
    Geeft een goede afleiding.het ga je goed. Nog fijne dagen.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke paaskaarten, Miranda. Wat zijn wij toch gezegend met zo'n fijne hobby, hè?
    Ben benieuwd naar je andere kaarten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 2 hele leuke kaartjes Miranda!
    Ik stuur nooit paskaartje maar dit jaar des te meer!
    Fijne dagen nog hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee hele mooie Paaskaarten, helemaal anders in 't zwart met het leuke haasje, die had ik ook gekocht en helemaal niet gebruikt. Ik vind je restjes kaart ook heel mooi, goed om bezig te blijven,
    Fijne paasdagen
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je kaartjes allebei heel mooi.
    Goed van je om zo afleiding te zoeken, bij mij is de inspiratie al een paar dagen weer weg.
    Maar wel genoten van het heerlijke zonnetje met een leesboek.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee mooie Paaskaarten met prachtige strikken erop verwerkt. Leuk ook hoe je het middelste van het paasei hebt geborduurd. Schattig konijntje ook.
    Jij ook een fijne en gezellige Paasdagen toegewenst.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Miranda,
    Voor jou ook hele fijne Pasen ondanks dat het er even anders aan toe gaat dan normaal.
    Gelukkig hebben we een leuke hobby en heeft het weer tot nu toe echt meegezeten.
    Super mooie kaarten .
    Liefs en Creatiefs
    en blijf gezond
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie paaskaarten heb je gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Als eerste ook voor jou hele fijne paasdagen. Je kaartjes zijn heel leuk geworden. Hier vandaag ook aan het inkleuren geweest kreeg gisteren nieuwe digi's binnen dus meteen maar geprint en aan het inkleuren gegaan.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Miranda,
    je kaartjes zijn allebei heel leuk! Dat geborduurde ei is heel mooi en die andere is vrolijk en leuk.
    Wat is de hobby toch heerlijk om even alles te vergeten en je druk te maken om dingen die totaal niet belangrijk zijn (dat is niet helemaal dezelfde kleur groen, zit het stempeltje nou een beetje scheef, moet dat plaatje links of meer naar rechts etc...) Ik hoop dat het goed gaat met mantelzorgen! Houd je taai he!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful and I hope you have a kind and Blessed Easter.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
    Wat heb je de bovenste mooi opgelost met de ronde stans ...
    Gelukkig heb je je hobby om de gedachten te verzetten, wat zouden we toch zonder moeten.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi Miranda
    Wat een leuke paaskaarten heb je gemaakt, leuk ideecom een paasei in te borduren! Die andere vind ik schattig in een mooi kleurtje met dat lieve kuikentje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaarten, allebei! Ze zijn beiden heel anders in kleur, sfeer en techniek, maar beiden super! Fijne 2e Paasdag, maak er wat gezelligs van, ook al is dat nu niet zo eenvoudig.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat zijn hele lieve kaartjes.
    Het konijntje op de eerste vind ik zo lief.
    En dat je bij de 2de nog een kuikentje hebt toegevoegd maakt het extra schattig.
    Niet piekeren, adem blijven halen en ontspanning uit je hobby's halen.
    Het hele gedoe zorgt voor veel onrust, komt vooral omdat NIEMAND weet waar dit ons brengt.
    Ik zeg hier steeds "we bekijken het per dag", anders worden we te onrustig.
    Gaat ons meestal goed af.....
    Blijf maar lekker bloggen en af een toe je zorgen uiten hier mag altijd hoor!!
    Liefs, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je hebt prachtige kaarten gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je hebt twee hele leuke kaartjes gemaakt voor de Pasen!
    Groetjes en een fijne dag, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ja kaartjes maken is nu wel echt een fijne hobby hè! Zeker omdat je op een veilige manier mensen even een hart onder de riem kunt steken en daarbij ook nog zelf lekker bezig blijft. Je paaskaartjes zijn super! Vooral die met het borduurwerk, wat een werk moet dat zijn geweest... wel ontspannend om te doen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterende paaskaarten.
    Dat borduren op kraft komt heel mooi uit met de kleuren die je gebruikt hebt.
    Dit heb je heel leuk gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  31. superleuk paaskaartjes, die met het konijntje vind ik het leukst. Kleurtjes zijn ook erg mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Deze zijn ook echt prachtig! Die kraft kleurige wow zo gaaf gemaakt!
    Ik heb eigenlijk nog nooit Paaskaarten gemaakt maar moest dat nu ook echt voor mensen doen.
    We moeten inderdaad erg blij zijn met een hobby als de onze al ben ik ook meer aan het poetsen ( in gedeeltes dan ivmzwakke rug) dat lucht bij mij ook op.
    Ik hoop dat zede maatregelen nog niet zo snel gaan versoepelen hoor, als ik zie wat voor ellende het is bij mensen die het virus hebben.
    Wij houden het zo nog wel een tijdje vol als we maar gezond blijven.
    Hou je taai!
    Liefs
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ook deze twee zijn erg mooi, Miranda! ja, de hobby is een fijne afleiding, als je tenminste inspiratie hebt. Hoe wel dat er soms ineens wel is. Gelukkig was het mooi weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Twee mooie kaarten Miranda, en die in zwart kraft en wit, super chique ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel verschillend en allebei schitterend. Een combinatie met kraft vind ik altijd supermooi en dat konijntje is precies goed in kraft, de 2de is heel fris van kleur daar hou ik ook van.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen