maandag 13 april 2020

Tweede Paasdag....

Hallo lieve mensen, hebben jullie een fijne eerste Paasdag gehad? Hopelijk nog kunnen genieten van het mooie weer? Het is vandaag beduidend kouder. Als dat maar niet weer veel mensen verrast dat ze een kou pakken...
Zoals beloofd de andere paaskaarten vandaag. Ook deze zijn geborduurd...

Hello dear people, as promissed, here my other Eastercards. They are embroided too. In the backyard, in the sun....


Lekker in de tuin met kleurtjes garen gespeeld....
Deze is wat feller van kleur...


Weer de cirkel-borduurstans gebruikt. Het ei heb ik niet aangeschaft in het kader van meer gebruiken wat ik al heb ;P
Het ei-kader van Joy hierop afgetekend zodat ik weet hoever ik moet borduren en dat werkt prima.


Hier wat zachtere kleurtjes gebruikt, alleen het fuchsia is wat harder van kleur, maar anders vond ik het te flets worden.
Het dessin-papier is uit verschillende blokjes van Maja Design en de eieren die uit het kader gestanst zijn heb ik dus bij de kuiken-kaart van gisteren gebruikt.
De vlindertjes zijn uit dessin-papier geknipt en voorzien van een laagje glitterlijm.

I think the pictures are saying enough.
Thanks for dropping by and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dank je voor je bezoekje, donderdag ben ik er weer met een kerstkaart, jaaa tijd vliegt in Blogland LOL.
Fijne dag(en) en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*Maja-Design dessin-papier:"Little street café" en  "Coffee in the Arbour",     *ei-kader en strik-Joy/Noor-6002/1278,
*cirkel borduurstans-Craftable CR1465-Marianne Design,    *stempel-hallo lente- CS1043-Marianne Design by Marleen.

34 opmerkingen:

  1. Wat heb jij leuk gespeeld, Miranda. Het zijn prachtige kaartjes geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaartjes zijn dit geworden! Allebei leuk met deze kleurtjes! fijne dag nog en groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw wat zijn ze prachtig Miranda! Je zou ze eigenlijk willen voelen.. jammer dat dat niet kan op de computer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh Miranda,

    Nog meer van die leuke eieren en ja net wat Nicole zegt jammer dat we ze niet kunnen aanraken en voelen.

    Leave groetnis fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. IK vind je eieren erg leuk geborduurd en slim om het zo te doen! De kleuren zijn erg mooi gecombineerd. De patronen zijn erg mooi, ik ga nog weleens bij je spieken... Had het ei wel maar niet zo heel veel meegedaan. Maar voor het nieuwe jaar...Dan is er hopelijk ook weer een pasen.
    Inderdaad het mooie weer doet ons goed.. En dan af en toe toch nog even een ommmetje lopend of per fiets.. Anders zou het helemaal niet te doen zijn.. Maar goed het is voor een goede zaak dat we het nog even volhouden. Ik zal straks nog wat kaarten afmaken... Fijne dag nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed idee om zo je eieren te borduren .
    Ze zijn erg mooi geworden , in deze mooie kleuren .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk zijn je kaarten Miranda! Ik vind het erg leuk bedacht om eieren te borduren, mooi geheel zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee mooie paaskaarten met geborduurde eieren. Ook je kaarten uit de vorige blogpost zijn mooi. Vooral het kaartje met ei en kuikentje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze zijn echt erg leuk zeg!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kunt beter borduren als ik, heb wel alle technieken op school geleerd maar vond er niks aan, leuk om naar te kijken :-) knap dus om er dan ook nog een serie te doen en deze op kaartjes te verwerken,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. klikte verkeerd, leuke kaarten Miranda
    ga nu even naar je kado

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig zijn je kaarten Miranda leuk geborduurd ziet er super uit met het leuke design papier.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaarten, is een fijn klusje om lekker in het zonnetje te borduren! Mooie strik ook aan de zijkant.
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie Paaskaarten Miranda, knap dat jij zo mooi kunt borduren. Ik had ook een stel van die stansen gekocht, maar heb ze allemaal aan iemand cadeau gedaan, het lukte gewoon niet..
    Het is vandaag echt een stuk kouder,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een goed idee om het zo te doen en het resultaat is prachtig geworden!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, deze zijn leuk zeg.
    De kleuren vind ik mooi, zeker het fuchsia van de 2de, ik snap veenendaal waar je bedoeld met dat het anders te flets zou worden.
    Heel leuk gemaakt, ik zie het voor me, jij in de tuin met je garen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie paaskaartjes heb je geborduurd, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie paaskaarten Miranda. Borduren is ook heerlijk om in de tuin te doen. Vandaag was het helaas te koud om buiten te zitten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk die geborduurde eieren !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt gaaf hoor je geborduurde kaartjes, ik zag de vorige al op instagram maar hier zijn ze natuurlijk beter te zien.
    Dat is echt wel een heel werkje geweest maar inderdaad wel heerlijk inhet zonnetje te doen.
    Ja vandaagwas het frisser maar ik vond het toch heerlijk.
    Gisteren zijn we netjes in de tuin gebleven en vandaag heb ik met Kim een heerlijk rondje gewandeld met onze winterjas en sjaal aan dat wel maar we kregen het zowaar warm!
    Fijne week
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke paaskaarten heb je gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gave kleurtjes gebruikt, Miranda.
    Echt heel erg leuk!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jij bent druk geweest! De kaarten zien er super uit! Heel mooi gedaan en daar worden andere dan weer blij van. Daar doen je het voor. Ja in Blogland gaat de tijd zeker snel. Zo snel dat ik al een paar keer kaartjes ben vergeten te linken, kwam ik net achter. Maar ach, het gaat vaak om de uitdaging en als ik meedoen vind ik hem leuk en dan heb ik er lol aan gehad...dan is vergeten te linken ook niet zo erg. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi borduur eitjes zijn het, in leuke kleurtjes! Mooie kaartjes zijn het allebei geworden! lijkt me nog best een boel werk, maar dat zullen de ontvangers ook echt waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi Miranda
    Weer zulke leuke paaskaarten, je bent lekker aan het borduren geweest, allebei erg mooi van kleur!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. A stunning card with stunning colours, loving this .xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. So beautiful! Be safe my friend and congrats on your blog posts!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow wat een super leuke borduurkaarten!! Die uit de vorige post is ook gaaf geworden!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk jouw geborduurde paaseitjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jouw borduurnaald heeft overuren gedraaid met een mooi resultaat hoor. Heel vindingrijk dat je een ei borduurt in een cirkel. Zo mijn achterstand is ingehaald op je blog.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. jij hebt wel hard gewerkt Miranda....wat ontzettend leuk gedaan!
    De kleuren van papier en eieren passen mooi bij elkaar.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een vrolijke paaskaartjes, Miranda!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. En weer heerlijk aan de kruissteekjes geweest...vrolijke kleuren dus echt paaskaarten!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen