vrijdag 10 april 2020

Een kaart voor een liefhebster van haken.../ A card for a crochet lover....

Hallo lieve mensen, op deze Goede Vrijdag kom ik weer even voorbij met een kaart. Deze kaart heb ik gemaakt voor Angélique, een mede-blogster die ook veelzijdig creatief is. Zij houdt o.a ook van haken en dat heb ik in deze kaart verwerkt....

Hello dear people, I've made this card for Angélique. A little "pick-me-up card" in this difficult times.
She loves also to crochet so I've made a card with this theme...


Basis is een witte dubbele kaart. Daarop roze karton geplakt omdat ik de kleuren uit het plaatje aan wilde houden. Dessin-papier is van Maja Design en dat ook allemaal op roze karton gemat.
De kopspelden zijn evenals het plaatje en de haak-benodigheden van Marianne Design. Op de kopjes van de spelden zitten zwarte glanzende sticker-rondjes geplakt als klein accent. De haaknaalden zijn uit zilver karton gestanst...nét echt hihi.

The little pins are stamped and on the heads I've put a shiny sticker dot so they look even more real. The crochet needles are diecut from silver cardstock.
She mailed me that she received the card and that she loved it :)
Thanks for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Ik vond dat Angélique een opstekertje verdiende want ik las op haar blog dat haar ouders in Noord-Italië zijn én dat haar vriend ook 150 km van haar vandaan was. Zij stuurde hen lieve opkikker-kaarten(klik) vertelde ze. En dus kreeg zij er weer één van mij..LOL. Ze vond hem mooi mailde ze al :)

Dan had ik zélf nog twee opstekertjes....met deze kaart



Ben ik beland in de top 3 van deze twee challenges....



Ik wens jullie een fijne dag en geniet van het mooie weer.
Dank je voor je bezoekje en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*knipvel-Mattie's mooiste-MB0172,    *vierkante stans-Nellie Snellen-MFD056,    *haaknaald en wol-Craftables CR1235-Marianne Design,     *stempels spelden en label- EC0167 en EC0166- Marianne Design,    *dessin-papier-Maja Design-Coffee in the Arbour.

34 opmerkingen:

  1. Die haaknaalden zien er helemaal echt uit, een mooie kaart, lekker zoete kleurtjes!
    Fijne paasdagen,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige kaart voor Angélique. Wat een leuke details!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje en wat een leuke details. die spelden had ik nog niet eerder gezien, super leuk en die bolletjes wol erbij een echt handwerkkaartje!Een mooi geheel! En gefeliciteerd met je topper, altijd leuk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem echt prachtig, hij staat voor me op tafel en ik kijk er heel veel naar. Nogmaals dank je wel!
    Gefeliciteerd met je benoemingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooi kaartje Miranda en gefeliciteerd met je toppertjes

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke toepasselijke kaart en wat een leuke malletjes van de bolletjes garen en haaknaalden!
    En gefeliciteerd met je toppertje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie toepasselijke kart voor iemand die graag haakt Miranda....heel erg leuk met de haaknaalden en de spelden.
    Groetjes en gefeliciteerd met je toppers,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart voor Angélique, en wat alle details op je kaart de haaknaalden lijken wel echt.
    Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk kaartje. Die haaknaalden lijken inderdaad net echt. Zijn die ook van MD?? Raar dat ik die (als haakverslaafde) nog niet heb.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is prachtig Miranda, alles past heel mooi bij elkaar. Een heel lief gebaar voor Angelique. Inderdaad die haaknaalden lijken net echt! Gefeliciteerd met je opstekertjes, dat is altijd leuk! Fijne Paasdagen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke kaart met al die vakjes , dat geeft al iets leuks aan je kaart.Mooie kleuren bij elkaar en een mooi toepasselijk plaatje.
    Fijne paasdagen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf kaartje met al die kopspelden en haaknaalden. Toepasselijk plaatje erbij. Erg leuk gedaan.
    Dubbel proficiat met je toppertje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart, met de haak spulletjes.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Miranda.
    En gefeliciteerd met je toppertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart heb je gemaakt met het leuke plaatje, super om het te combineren met de haakspulletjes,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke kaart Miranda. De mallen zijn erg leuk er bij.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. He ja ! Je hebt gelijk! Ik dacht al waar heb je die kleine haaknaalden gevonden ! Hihi ! Net echt! Heel leuke kaart Miranda ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card Miranda.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is lief van je!!
    Ik heb het bericht van Angélique ook gelezen, maar niet bedacht om haar en mooie kaart te sturen, jij dus wel, lief hoor.
    Wat een leuke kaart zeg, die haak naalden zoooooooo goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik nog te zeggen....
      Gefeliciteerd met je mooi kaart waarmee je in de top terecht kwam.

      Verwijderen
  20. Wat een leuk en toepasselijk kaartje voor Angelique! Ik vind het ook zo grappig dat alles met 'speldjes' aan elkaar zit. Het zijn de details die het hem doen hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt een ontzettend leuk kaartje gemaakt voor Angelique. Die knopspelden zijn zo gaaf, lijkt net echt.
    Lief van je om haar een kaart te sturen, nu ze het niet makkelijk heeft.
    En leuk van je eigen opstekertjes! Doet toch altijd weer goed he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, echt een hele mooie kaart met al die details. Ik ben helemaal weg van de kopspelden. Lief van je om even een opkikker te versturen. Gefeliciteerd met je topplekjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi Miranda
    Wat een leuke kaart voor Angelique, lief van je om haar een kaart te sturen! Wat leuk zeg zoals je het handwerkgereedschap hebt gemaakt, de spelden lijken net echt, net als de zilverkleurige haaknaald, super ik hou van deze details!
    Liefs en fijne paasdagen voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele mooie kaart, leuk die spelden in de hoeken.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je kaart is erg mooi Miranda! Net echte haaknaalden zo.
    En gefeliciteerd met je topplaatjes.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je een leuke kaart voor haar gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Lief om dat naar haar toe te sturen, lijkt me erg moeilijk om de naasten nu zo ver weg te hebben ...
    Gefeliciteerd met je toppertjes, ook al zo mooi.
    Fijne paasdagen.,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk al die haakdingetjes op één kaart!!! Ik wist niet eens dat het bestond hahaha...echt een schot in de roos ze en ja, de haaknaakd is geweldig!!!
    Fijne Pasen en liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaart Miranda! Mooie kleuren en zo leuk zijn al die details, het lijkt net echt. Altijd leuk om jouw kaarten te zien, want je schenkt heel veel aandacht aan details. Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een mooi kaartje met de leuke kleurtjes zo vrolijk wat een leuke plaatjes met al die haak artikelen erop leuk zoals je de haaknaalden aan de zijkant hebt verwerkt in de bolletjes wol
    fijne paasdagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige kaart heb je voor Angelique gemaakt Miranda.leuke afwerking. Leuk do erbij gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart, alles perfect op elkaar afgestemd en die haaknaalden zijn zo gaaf precies echt.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen