maandag 29 juli 2019

Zomerliften met Marfien: Beterschap en Kerst/ Case the sketch....

Hallo lieve mensen, allereerst hártelijk bedankt voor jullie tips omtrent hulp zoeken voor mijn ouders. Ik ga er mee aan de slag, zo lief dat jullie meedenken...én bedankt voor de leuke opmerkingen over mijn kaart met geborduurde schelp. Dit wordt gewaardeerd :)

Vandaag lift ik weer mee met Marfien's zomerlift. De opdracht deze keer was om de sketch te volgen én er een beterschap-kaart van te maken......

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last post. Today another "case the sketch" with Marfien...
This my card....


Dit is wat ik ervan gemaakt heb.....


En dit was de originele kaart uit 2013 voor de lift-challenge toen...
This was the original card from the lift-challenge at 2013...

Vorige week had zij ook zo'n leuke techniek gekozen en die heb ik nog eens gebruikt om mee te doen aan de CAS-challenge bij 52 weeks to Christmas ....

I used the technique from the previous "case the sketch" to make a CAS-Christmascard for 52 weeks to Christmas....


Een lekker ontspannen freubelweekend gehad dankzij het initiatief van Marfien. Benieuwd wat de rest gemaakt heeft...

I had a lovely craft weekend thanks to Marfien. I'm curious about the other creations from the participants from the challenge...
Thanks for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*http://52weekstochristmas.blogspot.com/2019/07/challenge-juni-cas-kerstkaart.html

*hartjes-Cheerylynn,    *pons-Martha Stewart,    *dessin-papier-Marianne design,    *embossingfolder-boekenvoordeel,
*kleine labeltjes met gestempelde tekst-CS1028-Marianne Design.
*boom-Creatable LR0556,    *dessin-papier-DoCrafts,    *stempel-Joy?Noor-6410/0111,   *sterretje-PL4511-Marianne Design,    *borduurgaren

36 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaarten! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn je kaarten leuk geworden, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer heel mooi gedaan!!! Vooral de kerstkaart is weer een heel leuk idee. Ook superfijn als je zoals ik altijd te lang wacht met je kerstkaarten maken ;-)
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw lift is wel heel romantisch geworden, wat een ander papiertje al niet doet. Bij de vorige lift had ik ook dit idee met de boom, maar nog niet uitgewerkt, het is dus echt een leuk idee, dank vast voor je voorbeeld (ga er dus mee door). Dank voor je lieve woorden, geeft mij weer moed om door te gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes Miranda ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie, romantische lift. Leuk gedaan!
    Je kerstkaart vind ik ook echt heel erg mooi! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke lift heb je gemaakt. Marfien is altijd zo enthousiast en vol ideeën, maar ik laat even verstek gaan bij de opdrachten....
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke liftkaart, Miranda en ook nog zo'n mooie CASkerstkaart. Leuk met dat geborduurde randje.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi liftkaartje en een heel leuk kerstkaartje, zo simpel en mooi! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je liftkaart is heel leuk gemaakt, je kerstkaartje prachtig! Perfect voor onze cas-challenge.
    Je geborduurde schelpenkaart hieronder vind ik ook heel mooi gemaakt!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart heb je gelift...mooie papiertjes heb je gebruikt. Ook je cas kerstkaart vind ik super!!
    Ik ga nog even verder kijken wat voor moois je nog meer gemaakt hebt...loop een beetje achter.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hele leuke kaarten heb je gemaakt Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke lift Miranda. Het papier is mooi romantisch en wat leuk hoe je de tekst op 2 labeltjes hebt verwerkt. Wat een gave kerstkaart, zo geeft het een super effect, goed gelukt zeg. Soms ligt het er ook aan met wat voor papier je werkt hè, ik vind deze heel mooi uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allebei hele mooie kaartjes! Dat geborduurde randje bij de kerstkaart vind ik erg leuk bedacht. Dat maakt de kaart helemaal af!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie liftkaart Miranda! Mooi design papier ook.
    Het kerstkaartje is ook erg mooi, eenvoud maakt het gewoon mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke liftkaart heb je gemaakt
    Mooi papier met de roosjes
    Je kerstkaart is erg mooi geworden, toch moeilijk om een caskaart te maken
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie liftkaart heb je gemaakt Miranda, hier is goed te zien hoe je met een ander papiertje een heel andere kaart kunt maken. Je CAS kaart is prachtig in zijn eenvoud.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie liftkaart.
    En een super mooie cas kaart.
    Mooi door de eenvoud.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I.v.m. met mijn vakantie ben ik een week niet op mijn blog geweest. Maar jij hebt niet stil gezeten zo ik zie op je blog, je hebt hele mooie kaarten gemaakt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie liftkaart, Miranda.
    Ook je CAS kaart vind ik prachtig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt er een hele gezellige lift kaart van gemaakt.
    Helemaal leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ah wat en mooie kaart heb je gelift! Heel mooi en ook de andere die je nu laat zien is ook gaaf! Goed idee, voor kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goed gedaan! Ook de kaart die je nog een keertje liftte vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie lift kaart, en een schitterende CAS kaart voor 52WTC.

    Leuk dat je meedoet bij
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi Miranda
    Mooi zeg dit liftkaartje, ik heb dat papier ook en word al blij als ik er naar kijk!
    Oja, die techniek wil ik ook uitproberen, heel leuk deze kerstkaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie liftkaarten heb je gemaakt, maar goed dat Marianne het initiatief heeft genomen. Je eerst kaartje is zo mooi met de hartjes, het kerstkaartje is echt perfect voor onze challenge, heel mooi gemaakt. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie liftkaart Miranda. Ik heb dit papier ook nog.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hoe grappig de liftkaarten zijn hetzelfde , maar toch et weer anders. Ik vind je kerstkaart ook heel leuk zo met het uitgestanste kertboompje er zo naast.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig CAS kaartje heb je gemaakt voor de challenge Miranda!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een mooi CASkaartje! Ik vind dit altijd zulk mooie kaarten, heel eenvoudig en zo'n mooi effect!Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw, heel mooie kaarten, prachtig gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super mooie kaarten !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke lifts heb je gemaakt! De bovenste is een mooie oppepper en je CAS-kerstkaart is erg gaaf!
    grtz. Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie lift kaartjes, leuk nog een kaart met de lift van vorige week, leuke techniek!

    BeantwoordenVerwijderen