donderdag 1 augustus 2019

Nog een CAS-kerstkaart.../ Another CAS-Christmascard...

Hallo lieve mensen, heerlijk dat het nu wat afgekoeld is vinden jullie niet? Ik heb meteen weer meer energie en heb me op nóg een CAS-kerstkaart gestort..hihi..voor de challenge bij http://52weekstochristmas.blogspot.com/.....

Hello dear people, the temperature here in Holland is luckily not so high anymore. I feel more energetic and made another CAS-Christmascard for http://52weekstochristmas.blogspot.com/...


De kaart is niet zo groot, 12x12 cm, het is een dubbele van wit karton. Daarop donkerrood karton geplakt en weer een wit stuk karton gestanst met de kruissteekstans van MFT.
De stempel is een oudje van de Boekenvoordeel en die heb ik met Stazon "Blazing Red" gestempeld. Allerlei kerstwensen en nieuwjaarswensen staan erop.
Afgewerkt met een groen strikje en rode glittersteentjes...hoe CAS wil je het hebben..LOL ;P

This card is 12x12 cm and I used a stamp with lots of good wishes. 
This is the other card I linked at the challenge..

Dit is de andere CAS-kaart die ik gelinkt heb...


Daar kun je HIER de beschrijving van lezen.

You can find the explanation HERE.
Thanks for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Leuk dat je even langs kwam, fijne dag nog en tot blogs maar weer :)
Lieve groetjes Miranda

*http://52weekstochristmas.blogspot.com/
*http://52weekstochristmas.blogspot.com/2019/07/challenge-juni-cas-kerstkaart.html

43 opmerkingen:

  1. Ook je tweede kaart is een mooie CAS kerstkaart! Leuk dat oude stempel van de kerstbal.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk de kaart met de bal. Wat een leuk idee Miranda ik onthou dit even.... de boompjes zijn ook erg leuk. Maar zoiets zien we vaker.... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze is een mooie CASkaart! Je wordt er nog handig in!haha! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn 2 hele mooie CAS kaarten Miranda.
    Een hele leuke stempel met de kerstbal en de boompjes zijn ook heel mooi.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaartjes leuk die boompjes
    altijd leuk om er weer eens iets ouds bij te pakken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap gemaakt deze twee kaartjes!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ook dit is weer een hele leuke CAS kaart< leuk dat je er nogmaals bij bent...
    Liefs Annemarie en Merit DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee erg mooie CAS kerstkaarten, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaarten, die kerstbal met tekst is supermooi en ook die met de bomen is prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo verschillend, zo mooi allebei én zo CAS. Knap gedaan, Miranda.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn leuk, jouw CAS-kaartjes Miranda. Ik heb nu ook weer veel meer zin om te freubelen. Als het zo warm is droogt ook alles op voordat je het hebt kunnen verwerken. 1 of 2 keer in het jaar komen GerJanne en ik bij elkaar. Gezellig bijteuten en ook nog productief zijn ;-))
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De kerstbal is een echte blikvanger op deze CAS kaart! Je hebt helemaal de smaak te pakken van de CAS kaarten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee hele leuke kaartje Miranda ! Mooie afwerking met de kruisjessteekstans. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartstikke leuke Cas kaarten Miranda , mooi dat kruis
    steken randje rondom , die stempel is herkenbaar , leuk
    Dankjewel voor je deelname aan de challenge !!
    Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke caskaart. Mooie gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Miranda
    Leuk kerstkaartje met dat leuke kruissteekrandje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kerstkaart Miranda. CAS is best erg leuk om te maken, maar zelf wissel ik graag af, alleen maar CAS zou ik niets vinden, jij wel? Nou, ik ben ook blij dat het wat koeler is, het heeft hier gisteren pas voor het eerst geregend, nooit gedacht dat ik blij zou worden van regen hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, alletwee zo verschillen maar zo mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook juist m'n CAS kerstkaart geplaatst, toevallig ook met een kruisjesmal, blijf wel moeite hebben met CAS. Voor jou lijkt het vanzelfsprekend als ik ja kaarten zie, mooi hoor.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zijn je CASkaartjes mooi geworden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ze zijn beide gaaf !
    Die kerstbal helemaal top !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie CAS-kaartjes! En ja, best lekker nu de temperatuur weer wat aangenamer wordt maar verder dan dit hoeft hij niet te dalen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful cards Miranda.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind ze Leuk, allebei.
    Grappig ik maakte ik een kerstkaart met tekst stempel.
    Leuk hè, dat CAS.
    Ik vind het vaak heel moeilijk, maar als ik eenmaal in de goeie flow zit lukt het best.
    Het strikje maakt het weer extra leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. 2 hele mooie kerstkaartjes Miranda...mooi die gestempelde tekst kerstbal en dat felle strikje maakt het helemaal af...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke CAS kerstkaart. De eerste vind ik heel mooi, de tweede heel goed bedacht. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooie kaart, Miranda. Goed idee om het zo te doen, met dat strikje! De andere kaart had ik al gezien, maar ook die is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind hem heel leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig kaartje weer, Miranda. Leuke stempel is dat!
    Door omstandigheden reageer ik een dagje later, maar ook op vrijdag is het volop genieten van de kerstkaarten :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie cas-kaart heb je gemaakt.
    Leuk zo met de stempel.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke kaart Miranda!
    Vind het ook fijn dat het wat afgekoeld is ...energie heb ik nog steeds niet veel.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ook dit is een leuke CAS-kerstkaart!
    grtz. Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi hoi Miranda,
    heel erg bedankt voor de leuke bjzondere kaart die je hebt gemaakt voor mijn verjaardag!
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie kaart en wat een leuke stempel!!!\ Zo jammer dat het een oudje is...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow...Het zijn twee prachtige cas kaarten Miranda!
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Twee hele mooie kaarten.
    Leuk de gestempelde kerstbal.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooi CAS, leuk met die kruisjes langs de rand!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Die CAS kaartjes zijn superleuk Miranda !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super kaartjes hoor! Die kerstboom is zo leuk hè!
    Fijn weekend!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  40. hele leuke kaartjes die met de kerstboom draagt mijn voorkeur, geslaagd
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Miranda je kaartjes zijn prachtig!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  42. prachtige kaarten en wat een mooie stempel ook!
    Grtjs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen