maandag 8 juli 2019

In de (zomer)lift met Marfien.../ Case the sketch with Marfien...

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor jullie lieve beterschap-wensen. Gelukkig al helemaal opgeknapt en weer lekker in de benen ;p
Vorig jaar heb ik meegedaan aan de zomer-liftchallenge bij Marfien en vond het leuk toen ik zag dat ze het dit jaar ging herhalen. Ik probeer weer mee te doen...

Hello dear people, thank you for wishing me well, I feel a lot better now and I made this card for playing along with Marfien...


We moesten een kaart liften die Marfien vorige week heeft laten zien en als extra uitdaging had ze bedacht dat het een mannen-kaart moest zijn.

Dit is mijn uitwerking... een echte "hipster-kaart" (klik hier voor wikipedia-uitleg). In de kennissen-kring van Tanika en Dainy zitten meerdere "hipsters" dus die vinden er vast een bestemming voor...LOL.

It's a card for a "hipster". My daughters know a couple of them so they can use this card.
Everything is fussy cut from design-paper and the text is made with stickers.
Thanks for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Alles uit dessin-papier geknipt en de zilveren plakletters zijn van zo'n stickervel van "vroeger" toen ik net begon met kaarten maken.

Bedankt voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessin-papier "it's a men's world"-CraftSensations.

28 opmerkingen:

  1. Gave kaart, Miranda. Volgens mij heb ik dat papier ook.
    Fijn dat je weer helemaal opgeknapt bent.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Leuk deze zomer lidkaart,Miranda .
    Fijn dat je weer bent opgeknapt.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dat papier ook liggen!
    Heel tof gedaan!
    Ja, ik zat onder de verf. Ik had zelf wit haar en zo oud ben ik nu ook niet... groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt super leuk.
    Dat dp heb ik ook.....wat een leuk idee is dit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, kom ik hierdoor toch tot ontdekking dat mijn lief ook een halve hipster is :-) , hij heeft een baard, draagt graag oude kleren en houdt van gegrild vlees en bier (ooit een poging gedaan om het zelf te brouwen maar dat werd een fiasco)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart en wat leuk dat Marfien weer de zomerlift challenge gaat doen! Ga gelijk even kijken! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Miranda. Wat leuk dat je ook weer meedoet. Hij is heel leuk en ik geloof graag dat een hipster dit helemaal gaaf vindt! Fijn dat je weer opgeknapt en op de been bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent heel goed geslaagd in je opzet met de kaart, hij is super leuk.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaart Miranda!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig dat je je weer beter voelt Miranda.
    Je hebt een hele leuke liftkaart gemaakt voor een hipster. Ook een niet hipster zal deze kaart vast wel waarderen.😀

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat er zoveel enthousiasme is voor Marfiens zomerlift, dat vinden Cornelie en ik ook erg leuk! En jouw hipsterkaart is tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, vooral die zilvere lettertjes van "vroeger" doen het!
    Ik vind je kaart heel geslaagd, erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke mannenkaart Miranda!..mooi papier heb je gebruikt.
    Ik ben niet zo van het liften heb ik gemerkt toen we dat bij DE Egel hadden als challenge.
    Fijn dat je weer bent opgeknapt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke hipster kaart heb je gemaakt, mooi papier en die zilveren letters, ik heb ook nog 3 stickermapjes met gouden, zilveren en kerstvellen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat je weer helemaal de oude bent! Je hebt een leuk "hipster" kaart gemaakt. Ik denk dat een niet hipster die ook wel leuk vind hoor!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat je je weer wat beter voelt. Je kaartje is helemaal leuk in deze hipster uitvoering.. hoe kom je er op! Ik lees net voor het eerst bij Gerjanne over deze challenge van Marfien. Leuk hoor, misschien haak ik wel een keertje aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave kaart !!! Leuk dat je de oude sticker-letters weer hebt gebruikt. Ik heb daar ook nog een aardige voorraad van.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart en grappige tekst!!
    Fijn dat je weer bent opgeknapt.
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn dat je weer opgeknapt bent Miranda. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, goed gelift ;-). Stoer met de hoed en snor. De plakletters heb ik ook wel gebruikt, maar heb ik inmiddels weggegeven omdat ze bij mij alleen maar in een kastje lagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi kaartje Miranda!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En alweer zo'n mooie mannenkaart!!! Leuk om even op wikipedia te lezen waar de term hipster eigenlijk vandaan komt.... dank je wel ;-)
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi Miranda
    Ha wat een leuke gelifte mannenkaart, ik moest lachen zoals je de tekst hebt verwoord, hele leukebkaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Miranda héél coole mannenkaart 🖤
    Fijne dinsdag ... liefs Valerie 🖤

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaart! Weer eens iets anders. Echt hipster ;-)
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Haha, leuk hoor, deze hipsterkaart!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo jij bent goed in de mannenkaarten de laatste tijd!die uit de vorige post is echt schitterend en ook deze mag er zeker zijn!
    Die letters ken ik nog wel van vroeger, wat is er inmiddels veel veranderd hè. Zoveel keus uit knutselmaterialen overal heerlijk, wat dat betreft leven we wel in een goede tijd. Ik merk overigens wel dat er veel minder gefreubeld kan worden met kinderen hoor. Thuis leren ze het als ze geluk hebben nog ooit van hun oppas oma’s.
    Dank voor je altijd lieve reacties op mijn blog, ondanks dat ik heel onregelmatig post ben jij er altijd vaak als 1 van de eerste bij top!
    Gelukkig ben je weer beter, ook dat heb ik gemist.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen