vrijdag 5 juli 2019

Mannenkaart volgens sketch bij De Egel.../ A card for a man...

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn CAS-zomerkaart. Deze week niet veel kunnen knutselen en/of bloggen want ik ben toch een partij ziek geweest. Ik had 39.6 graden koorts en hield niets binnen. Gelukkig duurde het "maar" twee dagen maar ben nog niks waard. Als ik me inspan begin ik meteen te bibberen en transpireren dus nog even aansterken ;p

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last post. I didn't craft/blogged much this week because I was só sick to my stomach. I couldn't hold anything in my body and it lasted two days so now I'm doddery and quickly tired.

Happily this card was already made to announce the start of a new challenge at http://de-egel.blogspot.com/.
The challenge is: "a card for a man according to a sketch"...

Gelukkig had ik deze kaart al gereed want er start een nieuwe challenge bij De Egel en die is:
"een kaart voor een man volgens sketch"....


Voor de sketch en de afmetingen moet je even bij het challengeblog van De Egel kijken (klik), het lukt me niet om hem hier te plaatsen.
Je kaart moet namelijk ook dit model hebben. Ik heb papier gebruikt uit een blok van CraftSensations. Het plaatje is van Syta van Gelderen.

For the sketch look at http://de-egel.blogspot.com/, I cannot seem to get it here. I made the card from craft cardstock and used designpapers to decorate. I fussy cut the male images from the designpaper and added some glitter.


De "mannelijke attributen" heb ik uit dessinpapier geknipt. Ik ben eroverheen gegaan met de glitterpen "Wink of Stella" dus er zitten hele fijne schittertjes op.  De banner is van Joy en de stempel zat bij een Engels Magazine.
De brads zijn uit voorraad. Op de onderste foto zijn de kleuren goed.

The banner is a diecut and the stamp is a free one (cards and papercraft magazine). The brads are from my stash.
This time the challenge runs for a month and this is the prize you can win...

Doen jullie weer gezellig mee? Deze challenge duurt de hele maand dus tot 5 augustus.
De eigenaar van hobby-(web)winkel De Egel heeft ook voor deze challenge weer een mooie prijs beschikbaar gesteld:


Het is een nieuwe stans van Craft Emotions om een boekje mee te maken of een 3d-boompje...
Kijk  zeker even op het challengeblog van De Egel voor de mooie mannen-kaarten van mijn teamgenootjes én voor een duidelijke sketch.

Look for the beautiful cards from my teammies at http://de-egel.blogspot.com/ and for a clear image of the sketch.
Thanks for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Veel plezier als je besluit mee te doen, dank je voor je bezoekje een fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

32 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stoere mannenkaart heb je volgens de schets gemaakt Miranda. Heel leuk samengesteld
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend dat je zo beroerd bent geweest.... niks aan.
    Een geweldig mooie kaart heb je gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat vervelend voor je, beterschap gewenst!! Je kaart is prachtig, ik heb alle items van je kaart snijmallen en stempels, nooit aan gedacht om hem zo te maken. Wel een andere variant gemaakt met de snorren enz.

    Fijne dag en weekend gewenst.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he wat vervelend zo beroerd!!, gelukkig knap je weer al wat op.
    Je kaart is prachtig ...echt voor een man.

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stoere mannenkaart heb je gemaakt, Miranda.
    Brr...niet leuk om ziek te zijn met dit mooie weer. Hopelijk heb je het ergste achter de rug en knap je nu snel op. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vervelend is dat, daar zit je niet op te wachten. Het heerst ook weer. Ik had het twee weken geleden ook en mijn man een paar dagen erna. Daar wil je snel vanaf.
    Wat een prachtige mannenkaart heb je gemaakt. Mooi sketch ook.
    Beterschap en hopelijk ben je snel aangesterkt.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het toch zo knap dat mensen van die prachtige mannenkaarten kunnen maken...ik kan het absoluut niet, als ik er heel soms één moet maken is mijn hobbykamer meteen een puinhoop en heb ik nog niets waar ik wat mee kan.
    Ik kan er echt heel lang mee bezig zijn en uiteindelijk ben ik nog niet tevreden...
    Kon ik het maar een beetje zoals jij, dan zou ik al heel blij zijn. Deze kaart is een juweeltje...prachtig...dikke complimenten ;-)
    Effe goed uitzieken hoor anders kom je er niet bovenop...lekker toegeven aan elk dutje dat je wilt maken!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een stoere en gave kaart, Miranda. Ik ga tijd maken om mee te doen.
    Wat vervelend dat je zo ziek bent geweest (en nog steeds niet helemaal bent hersteld). Doe maar rustig aan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, je mannenkaart is prachtig en lekker stoer!
    Wat naar dat je zo beroerd was, knap maar snel weer op! Lekker rustig weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie voorbeeldkaart, en veel beterschap nog.
    Zo vervelend, groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart, Miranda, volgens de sketch.
    Beterschap gewenst.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke stoere mannenkaart
    beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Malle meid ziek worden met dit mooie weer, gelukkig ben je weer aan het opknappen! Je hebt een mooi voorbeeld gemaakt voor het challenge blog, jammer dat je die glitter niet zie op de foto, maar is wel heel fijntjes hè! Fijne Zomer en tot laters ik ben een poosje afwezig ...badkamer!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stoer en onwijs mooi gemaakt Miranda
    Fijn weekend ... lieve & creatieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jhee dat is inderdaad flink koorts, en dan ook nog met dat warme weer. Kan me voorstellen dat je heel beroerd was. Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Je mannenkaart is prachtig! Nu we wat langer de tijd hebben ga ik zeker proberen om mee te doen met deze leuke schets. Beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Miranda
    wat een mooie mannenkaart heb je gemaakt, ook de andere voorbeelden op het egelblog vind ik supermooi!
    Vervelend zeg dat je zo ziek was, zomergriepje ofzo?
    Beterschap en een fijn weekend!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Da is niet fijn als je zo ziek bent, hopelijk knap je snel weer op. Het is een hele mooie mannenkaart, leuk model en sketch, gelukkig lag je kaart al klaar, beterschap
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gave mannen kaart Miranda !
    Heel veel beterschap Miranda .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gelukkig dat je weer een beetje beter bent. Want dit is toch wel een heel tof kaartje. Gave uitdaging dit keer.
    En nu maar lekker verder opknappen.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ach Miranda toch, zo ziek geweest. Kan me voorstellen dat je je lamlendig voelt, vaak als je koorts hebt gehad, ziek maar goed uit, beterschap xx. Leuke kaart heb je gemaakt, stoere accenten heb je verwerkt, gaaf zijn de brads.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hope you are fully recovered from your bug Miranda, good job you had a card made..
    Get well soon.
    hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou jij had het flink te pakken! En dat in de zomer! Gelukkig dat je weer wat opknapt, maar je weet, hoe ouder je wordt, hoe langzamer je herstelt, ook van een zomergriep. Maar gelukkig ben jij nog jong (LOL)
    Je kaart is super en inderdaad fijn dat je hem mooi op tijd af had. Stel je toch voor dat je met je koortshoofd ook nog een kaart moet maken. Nou kalm aan dit weekend en tot gauw blogs..

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een stoere kaart heb je gemaakt voor de challenge, ga ook van de week eens kijken of ik een kan maken.
    ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel veel beterschap, ik hoop voor je dat je je snel weer wat fitter voelt.
    Mooie mannenkaart heb je gemaakt, echt stoer
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hopelijk ben je inmiddels weer wat meer opgeknapt! Leuke stoere mannenkaart in die donkere mannelijke kleuren.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je hebt een mooie kaart gemaakt.
    Hopelijk knap je snel weer op.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Great card for a man Miranda, love this design.x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gaaf vind ik je mooie, stoere mannenkaart!! Hopelijk ben je een beetje meer opgeknapt, wat naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gelukkig ben je weer beter!!
    Je vertelde vorige keer al dat je zo slecht tegen de warmte kan, dat er zelfs van over gaat geven, misschien zat dit er ook wel achter?!

    Leuke challenge, mooie voorbeeldkaart maakte jij!
    Ik zie dat je ook hier verschillende dingen uit het dp hebt geknipt, wat een goed idee is dat, 1tje om te onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Keileuke en stoere mannenkaart ! Wat een goed idee met die moustache, pijp en bril ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen