woensdag 10 juli 2019

Vitamine C of zee..? / Vitamin C or sea..?

Hallo lieve allemaal, dank jullie wel voor jullie leuke reacties op mijn "hipsterkaart". Gezellig om te lezen en leuk dat een aantal van jullie het papier ook heeft :)
Deze nieuwe kaart is eigenlijk ontstaan doordat de fruit-stempels van deze kaart nog op mijn bureau lagen én ik de stempelset van Marianne Design in mijn handen kreeg.......

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last post. I got the idea for this new card because of the fruit-stamps laying on my desk and the text-stamp that I found. The text stamp is saying: "you need vitamin Sea"....


Ik zie veel mensen uit zo'n pot met deksel en rietje drinken, handig want er kunnen zo geen bijen in.
Op mijn cartridges van de Cricut gezocht naar een voorraad-pot en deze uitgesneden met de Cricut.
Het rietje getekend en met glitter bewerkt.

Nowadays I see a lot of people drinking from a jar. I found a storage-jar on a cartridge from the Cricut. The straw I cut out by hand and I put some glitterglue over it.



De "zee" is gemaakt met een stans van Marianne Design. Op de koppen van de golven witte verf en glitterlijm aangebracht om zeeschuim na te bootsen. Ook de zeemeeuwen zijn met de Cricut gesneden.

The sea is made with a die from Marianne Design. On the heads of the waves I used white paint and glitter to make it look like sea-foam. The sea-gulls are cut with the Cricut too.



De stempel heb ik uitgeknipt met zo'n geschulpte schaar zodat het een ticket lijkt. Dit ook gedaan bij het blauwe karton waar het op gelijmd is.
De schijfjes fruit zijn na het stempelen ingekleurd met mijn Flexmarkers en gestanst.


Het was heel leuk om weer eens met de Cricut aan de slag te gaan. Ik moet er altijd even voor gaan zitten maar als ik dan bezig ben denk ik weer: "dit moet ik toch weer vaker doen ;p"..LOL

I enjoyed using the Cricut Agaain. I must do that more often ;p
Thank you for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Ik wil graag meedoen bij Carlin's Kaartenparadijs met de "alles mag challenge".

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*cricut- my kitchen & life's a beach,    *tekst-Marianne Design-CS1024,    *fruit-Sunny Studio- Fresh and fruity-stempel SSCL128, stans-SS015,    *golven-Creatable LR0600-Marianne Design

41 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Handig zo'n Cricut. Kun je aardig veel leuke dingen uitsnijden, als ik het zo zie. Mooi gedaan zo de zee, met verf en glitters erop, lijkt net echt zo. Zo zie je waar de geschulpte scharen nog goed voor zijn. Ik dacht namelijk eerst dat het een stans was, toen ik je creatie zag, maar toen las ik dat je het met de geschulpte schaar had gedaan. Handig zo.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoibMiranda
    Leuk die woordspeling, mooi gemaakt die drinkbeker
    En ja we hebben vaak zoveel gereedschapjes die we eigenlijk meer zouden kunnen gebruiken, maar ja er zijn vaak veel nieuwe dingetjes op de markt die we dan ook weer graag willen hebben, ahum ik sta vaak vooraan bij de nieuwe dingetjes.....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk idee voor een kaart, zelf heb ik een cameo maar die pak je idd niet zomaar, dan ook een heleboel tegelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel leuk deze pot met zee vitaminen! Mooi zee creëerde je en dat leuke glitterrietje is ook gaaf. Ik zou ook meer moeten doen met mijn Cameo, maar jammer genoeg zijn de designs vaak te groot voor een kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een heel leuk kaartje geworden Miranda.
    Goed bedacht met de vitamientjes van de zee.
    't Zit mooi in elkaar.
    Bedankt voor je deelname aan onze "Alles Mag" challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke en zomerse kaart! Leuk die tekst erbij. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh heerlijk, vitamine ZEE, doe mij ook maar wat!
    Leuke kaart. Je hipsterkaart is ook gaaf, trouwens!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vitamine zee werkt altijd goed erg leuk uitgevoerd, mooi die golven in de pot!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke en originele kaart is dit, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt, Miranda. Die tekst vind ik hartstikke leuk.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart en leuk dat schuim op de golven!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke pot Miranda. Mooi schuim heb je gemaakt een heel leuk detail. Alles erg leuk gecombineerd. Een hele mooie zomerse pot. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is superleuk Miranda!!
    En thanks voor de tip van een kartelschaartje..moet die weer eens afschaffen..ooit weleens gehad.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi is je kaart.
    Die vitamines aan zee,doet een mens altijd goed.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke kaart Miranda!..vrolijke kleurtjes heb je gebruikt. Leuke pot heb je gemaakt met je cicut moet je vaker doen haha.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel leuk potje vitamine “zee” Vrolijk gekleurd en goed idee om een geschulpt randje met een figuurschaar te maken, zodat het een ticket lijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een leuke creatie Miranda. Vitamine 'zee' haha, je moet er maar op komen.
    Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je dit mooi gemaakt Miranda, ook zo mooi met verschillende details afgewerkt! Leuke stempelset die van MD hè, ik heb hem ook :-). Kan ik mooi gebruiken bij mijn strandfoto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi zomers kaartje en wat een goed idee om de randjes schaar er weer eens bij te pakken die heb ik ook nog en gebruik ze eigenlijk nooit meer best wel zonde, dus bedankt voor de tip.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie kaart met de drinkpot met vitamine zee, ik vind de golven ook heel leuk gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh, wat leuk deze mooie pot met vitamientjes, en wat gaaf dat leuke doorkijkje met de zee! Die vitamientjes had jij vorige week nodig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gave kaart Miranda.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit moet je inderdaad zeker vaker doen!! wat een geweldig leuke kaart!!
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuk gedaan, zo zomers en perfect passend bij de gestempelde tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het ziet er heerlijk en zomers uit. Leuk dat je de cricut hebt gebruikt. Ik heb geen idee hoe dat werkt, maar je maakt er mooie dingen mee. Ik zou zeggen: vaker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Miranda,

    Plof gerust in me strandstoel en neem dan gelijk je deze skitterernde vitamine c/zee potje mee. Kom ik gezellig bij je zitten. Wie doet ons wat... lekker relaxen en vitamientjes op doen.

    Volgens mij heb ik ergens zo'n nog niet gebruikte mal van DD. Effe zoeken. Ook je "hipster" kaart is gaaf, weer wat geleerd op de vroege ochtend.

    Fijne dag vrouw. Ik ga naar me werk, mw laatste dagje van de week als hget goed is. Cliënten en collega's "plagen

    Leave groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig leuk!! Toch wel handig zo'n Cricut, grappig dat je ook de zee in het potje hebt gedaan.
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Superleuk idee Miranda , message in a bottle vit zee ..
    Fijne dag en weekend alvast van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een gaaf kaartje leuk model die pot en dan al die vitamientjes goed bezig haha
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een leuke kaart en de woordspeling is ook grappig

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat grappig verzonnen! Zo een potje vitaminen lust ik ook wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh, my goodness, Miranda, your summertime fruit drink with the refreshing ocean label on the jar makes me thirsty! Great glittery straw poked through the top so the bees can't get in! Delightful card design!! Hugs, Darnell

    BeantwoordenVerwijderen
  33. De tekst is echt super leuk!!
    Wij gaan wel eens naar Vlieland en daar zie ik ook altijd een bordje staan met deze tekst erop.
    Wat een leuke vorm van de kaart, inderdaad, vaker gebruiken, die cricut

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik drink ook graag uit zoiets ;-) Wat een leuke kaart, en zo vrolijk! Ik vind hem helemaal geweldig! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een super leuke kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een leuk en vrolijk zomerkaartje.

    Fijn weekend, groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  37. toffe kaart, leuke vorm (je zou ook kunnen meedoen bij Creative Sketchy Girls, laatste dag vandaag), grappig gedaan met die golven in het glas! En die tekst is helemaal top natuurlijk!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen