zondag 30 september 2018

Uitslag Candy's / Result Candy's

Hallo lieve allemaal, hier thuis zijn alle feestelijkheden (voorlopig) weer achter de rug. Ik ben jarig geweest, mijn mannetje was gisteren jarig en nu een rustige zonnige zondag ;P
Zoals beloofd vandaag de uitslag van mijn feestelijke candy. Dank jullie wel voor al jullie gelukwensen en ik hoop inderdaad nog lang met hetzelfde plezier door te gaan.
Ik heb de trekking met de "random" gedaan want ikzelf gun jullie allemaal een pakketje en dit gaat snel en eerlijk....


Voor candy A waren 13 mensen in de running....


en met de "random" kwam ik uit op nummer....


7...en dat is...Hetty Parmentier. (klik)
                                                       ***************************


Voor candy B waren maar liefst 24 mensen in de running....


en met de "random" kwam ik uit op......


19. en dat is.... Joanne. (klik)
                                                          *************************
En als laatste candy C...


waar ook 13 mensen voor in de running waren.....


en met de "random" kwam ik terecht op....


2.en dat is Karin. (klik).
                                                      *************************
Van harte gefeliciteerd dames en als jullie je adres mailen naar bolletjelucky@gmail.com stuur ik jullie pakjes meteen op.

Komende week doe ik een beetje rustig aan want mijn lichaam protesteert een beetje van alle feestelijkheden. Dat geeft helemaal niets want het was reuze-gezellig en aankomend weekend moet ik goed uitgerust zijn want ik ga samen met mijn moeder, jongste dochter én schoonzusje naar onze oudste dochter in Londen. We gaan er een echt vrouwen-weekend van maken en ik verheug me er echt op. Tim blijft bij Ziva dus die is ook "onder de pannen"..LOL.

Wens ik jullie een fijne zondag en goede week en zoals altijd...leuk dat je even langs kwam en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

20 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd winnaressen en Miranda bedankt voor het organiseren!
    Fijn dat je even rust kunt nemen nu je kijf dat aangeeft èn dat je iets leuks in het verschiet hebt!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier aan de winnaars, zorg maar goed voor jezelf zodat je voluut kan genieten van jullie weekendje Londen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Miranda
    Van harte winnende dames!
    Veel plezier met de prijs!
    Inderdaad goed uitrusten Miranda, dan kun je genieten van je uitje naar Londen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De candy winnaars zullen blij zijn Miranda van harte dames! Voldaan maar uitgeteld Miranda...goed uit rusten voor je weekendje Londen hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aan de winnaars veel plezier met je nieuwe spullen.
    Geniet van je 'vrouwenweekend', kan eens deugd doen !
    Fijne zondag, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat aan de winnaars van deze gezellige candy!
    Wat een heerlijk vooruitzicht Miranda, ga jij maar lekker bijkomen van de verjaardagen en goed opladen voor de trip naar London.
    Geniet ervan hoor!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woww Miranda wat heb jij in de bus geblazen :). Gave candy's.... en zeer gelukkige winnaars. Van Harte dames!
    Jij nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en die van je man. Nu ff bijtanken en dan op naar Londen.... gaaf hoor!
    Alvast heel veel plezier..... zal helemaal goedkomen :).
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk om te winnen! Dankjewel!
    Doe jij maar rustigaan zodat je snel hersteld van de drukte. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd, dames.
    En zorg goed voor jezelf, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O dank je wel Miranda super fijn ik ga je mailen.
    De andere dames ook Van Harte Gefeliciteerd.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd voor iedereen!
    Klinkt gezellig al die feestelijkheden, fijn dat je ervan genoten hebt. En wat een leuk vooruitzicht, zo'n vrouwenweekend, ik wens je alvast veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat ik bij de winnaars zit. Ook voor de andere dames : gefeliciteerd
    Nu maar even flink je rust nemen Miranda, gelukkig is het na een hele leuke bezigheid
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Winnaressen gefeliciteerd. Leuk dat jullie de mooie spullen hebben gewonnen. Maranda maar goed uitrusten voor je leuke trip met dames naar londen. Wordt vast heel gezellig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dames gefeliciteerd en Miranda, dank je voor de kans.
    Gezellig een vrouwen-weekend. Ik wens jullie alvast veel plezier in Londen.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Winnaressen gefeliciteerd en veel plezier met jullie mooie spulletjes.
    Doe rustig aan Miranda, zodat je goed uitgerust bent voor dat superleuke vrouwenweekend in Londen. Alvast veel plezier!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd dames en Miranda....ga heerlijk genieten van je vrouwenweekend!! Ik heb er vorige week 1 gehad met mijn zusje, mijn dochter en mijn nichtje....supergezellig!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd dames, met jullie mooie prijzen.jij hebt vast al voorpret voor dat leuke weekend, geniet ervan. Mijn candy komt binnenkort op mijn blog,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dames gefeliciteerd met jullie prijs Miranda ik vond het leuk dat je een candy beschikbaar stelde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Even terug gelezen wat al je feestelijkheden waren en dat waren er nogal wat. Gefeliciteerd met al je blogrecords en de verjaardagen van jou en je man. Logisch dat je nu even bij moet komen. Heel erg veel plezier op je vrouwen-weekend.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt er uw werk nogal van gemaakt ! Proficiat aan de winnaars! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen